جاباما
۷۹۰۳۴۵
۲ نظر
۵۰۳۲
۲ نظر
۵۰۳۲
پ

لکسوس ES ۲۰۱۹؛ اولین خودروی جهان با آینه‌های دیجیتال!

آینه‌های دیجیتال یکی از چندین سیستم جذاب قابل سفارش در لکسوس ES جدید است. در این خودرو سیستم‌هایی مانند کروز کنترل دینامیک راداری با ترکیب سامانه حفظ خودرو روی خطوط، سیستم کمکی مخصوص ترمز گیری در هنگام پارک و همچنین یک صفحه‌نمایش پانورامیک به چشم می‌خورند.

وبسایت چرخان: سیستم جدید آینه‌های بیرونی شرکت لکسوس که با فن‌آوری دیجیتال معرفی‌شده‌اند. سامانه جذابی که برای اولین بار در ماه سپتامبر همین سال یعنی حدود ۲ ماه قبل با نسل جدید سدان های ES لکسوس به نمایش درآمد و این فن‌آوری، اکنون در ES ۲۰۱۹ عرضه‌شده که قرار است در بازار ژاپن به فروش برسد.

لکسوس ES ۲۰۱۹؛ اولین خودروی جهان با آینه‌های دیجیتال!

این آینه‌های دیجیتال، به ES جدید لقب اولین خودرویی می‌دهند که به‌جای آینه‌های جانبی سنتی، از آینه‌هایی استفاده می‌کند که به‌صورت مدرن و دیجیتالی به کمک‌راننده خود می‌آیند.این آینه‌های دیجیتال، به ES جدید لقب اولین خودرویی می‌دهند که به‌جای آینه‌های جانبی سنتی، از آینه‌هایی استفاده می‌کند که به‌صورت مدرن و دیجیتالی به کمک‌راننده خود می‌آیند.

لکسوس ES ۲۰۱۹؛ اولین خودروی جهان با آینه‌های دیجیتال!

در حال حاضر، این سیستم به دلیل اینکه در کشورهای دیگر دنیا به‌غیراز ژاپن، غیرقانونی است تنها در کشور ژاپن قابل سفارش دادن است. آینه‌هایی که از دو دوربین خارجی نصب‌شده روی درب‌های جلوی خودرو، برای ارسال تصاویر به صفحه‌نمایش پنج اینچی مربع شکل، استفاده می‌کنند.

طبق گفته‌های شرکت لکسوس، جایگزینی آینه‌های سنتی با این دوربین‌های جدید، باعث افزایش دید راننده و کاهش صدای وزش باد در حین حرکت خودرو می‌شود.

لکسوس ES ۲۰۱۹؛ اولین خودروی جهان با آینه‌های دیجیتال!

آینه‌های دیجیتال یکی از چندین سیستم جذاب قابل سفارش در لکسوس ES جدید است. در این خودرو سیستم‌هایی مانند کروز کنترل دینامیک راداری با ترکیب سامانه حفظ خودرو روی خطوط، سیستم کمکی مخصوص ترمز گیری در هنگام پارک و همچنین یک صفحه‌نمایش پانورامیک به چشم می‌خورند. تمامی این سیستم‌ها، از یک سری دوربین، حسگر و رادار به‌منظور کنترل رفتار خودرو در شرایط متفاوت، استفاده می‌کنند.

لکسوس ES ۲۰۱۹؛ اولین خودروی جهان با آینه‌های دیجیتال!

همچنین، ES ۲۰۱۹ بر اساس جدیدترین معماری پلتفرم تویوتا ساخته‌شده و قلب تپنده آن را نیز یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر هیبریدی تشکیل می‌دهد که قدرت خود را به چرخ‌های جلویی خودرو انتقال می‌دهد. خودرویی که با سه نسخه ۳۰۰h پایه، نسخه L و F Sport و باقیمت پایه ۵۱,۵۰۰ دلار، به دست مشتریانش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طراوت

      چه عالی

    • وروجک

      دمش گرم من یک جفت ازاین آینه ها میخواهم برای پیکان 57 ....قیمت چند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج