۷۹۰۳۹۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

لوییز سوارز دستش را پشت گوشش گذاشته بود و هواداران بارسلونایی حاضر در نیوکمپ را به تشویق بیستر دعوت می‌کرد. این تازه گل چهارم بارسا بود. نتیجه ای برای پایان کار سرمربی رئال بحران زده.

ورزش سه: مسابقه جذاب نیوکمپ صحه‌ای بر بزرگی روح ال کلاسیکو بود. مسابقه ای که حتی در غیاب مسی و رونالدو جذابیت خود را از دست نداد. آن چه که از این مسابقه پر گل و پر حرارت باقی می‌ماند، تصاویری است که هوادارن دو تیم در سالیان طولانی آن را به ذهن خواهند سپرد. شش تصویر از یک مسابقه مردانه که حتما کلاسیک می‌شود حتی اگر بزرگترین ستارگان فوتبال جهان در چند دهه گذشته را در جمع خود نداشته باشد.

1 - 30 پاس برای گل اول:

تیکی تاکای نوین میراث والورده برای بارسلوناست. تیمی که علاوه بر اینکه با پاس‌های کوتاه و پشت سر هم مالکیت را به نفع خود باز می‌گرداند نقاط ضعف خود در خط دفاع را به پایین ترین حد ممکن می‌رساند. اما هنگام گل اول بارسلونا بازیکنان این تیم در میانه میدان ۳۰ پاس پشت سر هم را میان همدیگر رد و بدل و خط میانی آشفته رئال را از هم باز کردند.

در ادامه راکیتیچ با ارسال یک پاس بلند به پشت ناچو، یوردی آلابا را صاحب موقعیت می‌کند و دفاع چپ بارسا با یک پاس کات بک رو به بیرون کوتینیو را در فرصت گلزنی قرار داده و پایه گذار گل اول آبی و اناری‌ها می‌شود. گل اول بارسلونا نمونه بارز یک همکاری تیمی و هدفدار است.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

۲ - هت تریک قهرمان سایه:

حالا در غیاب لیونل مسی، کوسه‌ی اروگوئه‌ای بارسلونا به مرد همه کاره آبی اناری‌ها تبدیل شده است. بهتر است عملکرد سوارز را از بازی با اینتر میلان بررسی کنیم. با ارسال یک پاس فنی و استثنایی برای رافینیا مقدمات انتقام این هافبک برزیلی از نرآتزوری را می‌ریزد و در مسابقه هیجان انگیز امروز به بازیگر همه کاره نمایش بارسلونا تبدیل می‌شود.

سوارز مقابل رئال مادرید هر کار که در توانش بود را انجام داد. از گرفتن پنالتی تا ثبت هت تریک. اما طلایی ترین لحظات او در نیمه دوم رقم خورد. جایی که با ضربه سری زیبا و ثبت گل سوم و در ادامه با چیپ به یامدنی خود، لوپتگی را از لبه پرتگاه به داخل جهنم انتقادات و فشار رئالی‌ها هل داد.

رفیق گرمابه و گلستان مسی حالا در نبود او جور خط حمله بارسا را به خوبی بر دوش خود می‌کشد. لازم به ذکر است سوارز بعد از لیونل مسی اولین بازیکن از سال 2014 است که در ال کلاسیکو موفق به زدن سه گل می‌شود.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

3 - بنزما و جای خالی رونالدو:

درتورین رونالدو به همراه یوونتوس می‌درخشد و اما در مادرید همه به یاد فوق ستاره خود هستند و با دیدن نمایش بنزما ناامیدی مطلق را تجربه می‌کنند. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها از سال گذشته انتقادات فراوانی را به خود می‌بیند و حالا به اوج رسیده است.

بنزما تا به اینجا در ۱۰ مسابقه، چهار گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است. با وجود این آمار به هیچ عنوان نمی‌توان او را به عنوان جانشین رونالدو در نظر گرفت. به خصوص زمانی که رئال در این فصل رکورد با حضو مهاجمانی هم‌چون بیل و رونالدو رکورد خود در عدم ثبت گل در مسابقات متوالی را هم شکسته است.

پس از پایان بازی امروز پیش از هر چیز کمبود بازیکنی مثل امباپه و یا ادن هازارد در رئال مادرید حس شد و باید منتظر عکس العمل جدی پرز در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

۴ - کورتوا و تجربه مهلک اولین ال کلاسیکو:

دروزاه‌بان تیم ملی بلژیک بعد از پشت سر گذاشتن شایعات فراوان سرانجام بعد از اتمام جام جهانی با قراردادی بلند مدت به عضویت رئال مادرید درآمد تا مشکلات کهکشانی‌ها در خط دروزاه را برطرف کند. شاید بتوان کورتوا را بدشانس ترین بازیکن رئال مادرید دانست.

او درست در زمان افت این تیم کهکشانی شد و حالا در اولین ال کلاسیکوی عمر خود بدترین باخت چند ساله اخیرش را تجربه کرد. البته نباید از اشتباهات فاحش خط دفاعی رئال مادرید در این بازی هم به راحتی گذشت و همه چیز را بر گردن کورتوا انداخت.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

5- رئال در وضعیت سوررئال:

تماشاگران رئال مادرید تیره ترین روزهای خود را تماشا می‌کنند. از باخت پرگل در ال کلاسیکو تا شکست برابر زسکا مسکو و وضعیت اسفبار در لالیگا. این درآمد مقدماتی است بر سرنوشت غیر واقعی و غیر باور رئال مادرید در فصل جدید. تیمی که با در سه سال اخیر فاتح لیگ قهرمانان اروپا بوده و در بهترین وضعیت قرار داشته است. اما جدایی همزمان زیدان و رونالدو از جمع سفیدپوشان مادریدی و استخدام مربی بی کارنامه‌ای به نام لوپتگی عدم استخدام جایگزین مناسب برای رونالدو، پرافتخارترین باشگاه اروپا را در وضعیت بغرنج قرار داده است.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

۵+۱ - وی ای آر:

کمک داور ویدئویی جایش در ال کلاسیکوی قبلی خالی است. جایی که گرت بیل از رئال اخراج نشد و از آن طرف سرجیو روبرتو با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد و نگرفتن پنالتی برای رئال مادرید و ثبت گل خطا برای بارسلونا، کلکسیون اشتباهات داوری را تکمیل کرد و بر نتیجه بازی تاثیر فراوان گذاشت.

اما دیدار امشب دو تیم به جز صحنه پنالتی، مشکل داوری خاصی نداشت. سوارز با زیرکی خاص خود از واران که تمرکز لازم پنالتی گرفت. خطایی که ابتدا توسط داور گرفته نشد اما وی ای آر یا همان کمک داور ویدئویی کادوی خوبی به بارسلونا تقدیم و سطل آب یخ را بر بازیکنان رئال مادرید خالی کرد.

ناقوس مرگ در نوکمپ ۵ بار به صدا درآمد

نویسنده: علیرضا ابراهیمی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم شانس و یار 12بارسا نتیجه رقم زد هه

    • حمیدفتاح نژاد از خرم آباد

      فوتبال است دیگر یک روز میبری یک روز هم میبازی ما امشب بردیم رئالی ها باختند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج