۷۹۰۴۰۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

ورزشگاه آزادی تهران که این روزها میزبان دید و بازدید های فراوانی است برای یک فینال آماده می شود؛ فینالی به یاد دوران اوج خود.

ورزش سه: ورزشگاه آزادی تهران که این روزها میزبان دید و بازدید های فراوانی است برای یک فینال آماده می شود؛ فینالی به یاد دوران اوج خود.

اجبار فدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا چند ارگان مهم و مسئول بعد از سالها اقدامی جدی برای ترمیم ورزشگاه قدیمی تهران انجام دهند و این روزها بازسازی ورزشگاه آزادی شاید مهم ترین پروژه عمرانی کشور باشد.

قبل از صعود پرسپولیس به فینال زمزمه هایی درباره مشکلات آزادی برای فینال به گوش می رسید و همان زمان نیز اقدامات اولیه آغاز شد؛ اقداماتی که با فینالیست شدن قرمزها حالا بر اساس اعلام نیکوخصال در ۳ شیفت ادامه پیدا می کند تا این ورزشگاه قدیمی بعد از مدت ها یک فینال بین المللی را تجربه کند.

این بازی سازی البته حاشیه های زیادی دارد که مهم ترین آن به موضوع میزبانی از دیدار استقلال و سایپا در جام حذفی باز می گردد. این دیدار البته تنها مسابقه دردسر ساز در مسیر ترمیم آزادی نیست و دیدار استقلال و پدیده نیز می تواند این موضوع را حاشیه هایی همراهی کند.

استقلالی ها نمی خواهند امتیاز میزبانی در آزادی را از دست بدهند، سازمان لیگ زمانی برای تغییر برنامه ندارد و ورزشگاه آزادی نیز نمی خواهد میزبان دیدار استقلال باشد تا تقریبا همه چیز در این بخش به هم ریخته باشد.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

جایگاه وی آی پی ورزشگاه تغییر می کند؛ این یکی از اولین تغییراتی است که از مدت ها قبل استارت خورده و این روزها در حال انجام است. این جایگاه که احتمالا بازار سیاه آن رکورد شکنی می کند، تغییرات زیادی نسبت به گذشته خواهد داشت.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

چمن ورزشگاه جز معدود نقاطی است که خیال همه از آن آسوده است. آزادی همچنان چمن بسیار خوبی دارد و مسئولان نگرانی بابت این قسمت از مجموعه در دیدار ۱۹ آبان ماه ندارند.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

وضعیت راهروهای و تونل های ورزشگاه خیلی مناسب نیست؛ در کنار مشکلات امنیتی، ورود و خروج و البته ساختارهای قدیمی، این بخش از ورزشگاه حتی زیبا هم نیست و یکی از قسمت های مجموعه است که باید ترمیم شود.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

راهروهای ورزشگاه؛ اینجا منطقه نشستن ممنوع است اما مطمئنا روز فینال هیچ گوشی به این هشدار بدهکار نیست که نشستن روی این قسمت از ورزشگاه، برای قرمزها جریمه سنگینی به همراه خواهد داشت.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

ابزار و نیروی کار در کنار انگیزه و انرژی فراهم است و کارگران سه شیفت مشغول کار هستند اما همه نگران وقت هستند؛ کمتر از 9 روز تا بازدید نماینده فدراسیون فوتبال آسیا باقی مانده است و شاید نماینده فدراسیون فوتبال آسیا با این ورزشگاه موافقت نکند. اتفاقی که می تواند ضربه مهلکی به اعتبار فینالیست آسیا باشد.

خون تازه در رگ‌های معبد بزرگ فوتبال آسیا

آزادی تغییر می کند؛ به اندازه ای که شاید قدیمی ترین ورزشگاه برو ها و قدیمی ترین خبرنگاران نیز نتوانند روز مسابقه با تغییرات آن کنار بیایند. ورزشگاه قدیمی تهران، برای فینال آسیا نو نوار می شود.

عکس ها از فریبا نجاتی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      ساخت ورزشگاه جدید هزینه به مراتب کمتری از بازسازی و نوسازی ورزشگاه ازادی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه با این ظرفیت....

    • اکبر

      روح محمدرضاپهلوی شاد,که این ورزشگاه داغونی که مونده رو از شاه داریم.رژیم فعلی که فقط قبرستون و,,,,,,,,,,میسازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج