۷۹۰۴۴۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی عملکرد مهدی ترابی مقابل پرسپولیس

مهدی ترابی بهترین نمایش این فصلش را مقابل پرسپولیس داشت.

وبسایت نود: افت دو خرید این فصل پرسپولیس که از نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی خواهند کرد هر چقدر برای برانکو نگران کننده باشد، یک نکته مثبت داشت. اینکه این دو ستاره در بازی رو در رو مقابل پرسپولیس، نتوانستند دروازه این تیم را تهدید کنند.

هر فصل دیگری بود، هم ترابی و هم رفیعی می‌توانستند بلای جان پرسپولیس شوند. در این فصل ولی به قدری ضعیف بودند که پرسپولیس حداقل برای یک بازی، از این اتفاق خوشحال باشد. البته ترابی برخلاف سروش، هر چند که گلی نساخت ولی در جریان مسابقه تاثیرگذار بود.

سروش در هفته سوم مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود. مسابقه‌ای که طبق آمار متریکا هیچ شوت در چارچوبی نزد، هیچ پاس کلیدی نداد و در کل تاثیر مثبتی نداشت. رفیعی در ادامه فصل هم به قدری ناامیدکننده ظاهر شد که این روزها از فولاد جدا شده و با پرسپولیس تمرین می‌کند.

اوضاع برای ترابی متفاوت بود. مهدی ترابی هر چند که دیروز مقابل پرسپولیس هم خیلی چشم‌نواز بازی نکرد ولی بهترین نمایش فصل‌اش را مقابل این تیم داشت. مهدی ترابی در بازی دیروز طبق آمار متریکا، ۲ پاس کلیدی ارسال کرد که بازیکنان سایپا قدر این دو خلق موقعیت او را ندانستند.

ضمن اینکه چهار مرتبه هم با شوت دروازه حریف را تهدید کرد که نیمی از شوت‌هایش در چارچوب بود و بیرانوند را وادار به واکنش کرد. ۸۷ درصد از پاس‌های او هم موفق بود و به مقصد رسید. بعد از بشار رسن بیشترین پاس کلیدی در این مسابقه را هم او ارسال کرد.

آمارهایی که منجر شد ترابی بهترین نمره فصلش را از متریکا بگیرد. نمرات مرجع آماری متریکا طبق فرمول تعداد عملکرد مثبت هر بازیکن در جریان مسابقه داده می‌شود و با این نمره، مشخص شد که ترابی با وجود اینکه تا زمان حضورش سایپا گلی به پرسپولیس نزده بود، ولی بهترین نمایشش را مقابل تیم آینده‌اش داشت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسمال یکتی

      خیلی عنه

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        مث تو.

    • بدون نام

      اینا عمدا دارن جلوی پرسپولیس بد بازی میکنن چون تیم اینده شونه تویه صحنه یه ضربه ازاد خیلی خوب برای سایپا بوجود اومدترابی میتونست مستقیم بزنه که اونوسانترکردتاهدربره .علی دایی متوجه شد اونوتعویضش کردسایپا به گل تساوی رسیداگرترابی ازاول نبود سایپابازی روبااختلاف میبرد

      پاسخ ها

      • پرسپولیس زلزله

        عزیزم ترابی بسیار زیاد برا سایپا تو اون بازی بازیسازی کرد و واقعا توپ می‌ریخت رو دروازه پرسپولیس اون ضر به کاشته روهم به زیبایی ریخت رو سر بازیکن تیمشون و فرصت ایده آلی رو فراهم کرد ولی ضربه اخرو بد زدن کما اینکه اگر مستقیم میزد و به بیرون میرفت میگفتین عمدی بوده.....چرا پاس نداد.....

    • بدون نام

      ادمین خوان اگر خوب بود چرا تعویض شد!!!!؟؟؟؟ چرا نمیری بشی مربی یه تیم که خودت رو نشون بدی! از وقتی تعویض شد روند بازی سایپا تغییر کرد تا به گل رسید.

      پاسخ ها

      • مسن

        کیسه کشا پماد سوختگی بدم خدمتتون؟ به شما ها ربطی نداره

    • پرسپولیس زلزله

      عزیزم ترابی بسیار زیاد برا سایپا تو اون بازی بازیسازی کرد و واقعا توپ می‌ریخت رو دروازه پرسپولیس اون ضر به کاشته روهم به زیبایی ریخت رو سر بازیکن تیمشون و فرصت ایده آلی رو فراهم کرد ولی ضربه اخرو بد زدن کما اینکه اگر مستقیم میزد و به بیرون میرفت میگفتین عمدی بوده.....چرا پاس نداد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج