۷۹۰۴۵۳
۱۴ نظر
۵۰۱۴
۱۴ نظر
۵۰۱۴
پ

برای اولین بار؛ سرود اسراییل در امارات

با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جودو در شهر ابوظبی امارات متحده عربی توسط یک جودوکار اسرائیلی، سرود اسرائیل برای نخستین بار در خاک یک کشور اسلامی نواخته شد.

خبرگزاری ایرنا: با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جودو در شهر ابوظبی امارات متحده عربی توسط یک جودوکار اسرائیلی، سرود اسرائیل برای نخستین بار در خاک یک کشور اسلامی نواخته شد.

تلویزیون رسمی اسرائیل تصویر «میری ریگو» وزیر فرهنگ و ورزش تل آویو را نشان می داد که در خلال نواخته شدن سرود این رژیم اشک می ریخت.

همزمان با سفر روز جمعه ریگو و شرکت در مراسم مسابقه سالانه جودو ابوظبی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نیز با مقام های عمان در مسقط دیدار و گفت و گو کرد.

پیش از آن نیز هیات ورزشی ژیمناستیک اسرائیلی برای شرکت در مسابقاتی که از سوم تا ششم آبان ماه در قطر درحال برگزاری است، وارد دوحه شد.

همچنین انتشار تصاویری از دیدار 'ناصر التمیمی' رییس فدراسیون جودو امارات با ریگو و نیز شرب خمر بازیکنان اسرائیلی در مرکز ابوظبی جنجال آفرین شد و اعتراض مردم امارات به ویژه کاربران فضای مجازی را در پی داشت .

هرچند به ادعای روزنامه اسرائیلی 'هاآرتص'، سفر وزیر صهیونیستی با هدف تلاش برای میزبانی جایزه بزرگ جودو صورت می‌گیرد اما این برای اولین بار است که یک وزیر صهیونیستی به طور رسمی وارد امارات می شود و بی شک تبعات سیاسی و دیپلماتیک نیز بر جای خواهد گذاشت.

تیم والیبال زنان امارات نیز پیش از این و در ابتدای سپتامبر گذشته، (شهریورماه گذشته) در مسابقات قهرمانی اروپا با تیم زنان رژیم صهیونیستی به رقابت پرداخت، و مدتی قبل از آن هم تل‌آویو میزبان دوچرخه‌سوارانی از کشورهای امارات و بحرین بود.

براساس توافق صورت گرفته میان فدراسیون جهانی جودو و دولت ابوظبی، پرچم رژیم نامشروع اسرائیل باید در تمام اماکن رسمی که مسابقات در آن برگزار می شود از جمله، فضای محل برگزاری، تابلوی نتایج و لباس ورزشکاران شرکت کننده دیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف. ر

      درجایی قابل وقوع است که ملت ودولتی زنده (مثل حزب الله لبنان) داشته باشد
      این بدبخت هاحیات انسانی. شان راازدست دادند.
      رهنمود قرآن کریم که می فرمایدتعالیم وحی برای ان است که روح حیات دروجود خاکی بشر دمیده شود ربطی به اینها که هنوز درمرحله خاکی اند ندارد
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا جنگ و دعوا رو گذاشتن کنار ، صلح کردن.اتفاقا تو اندر خم یک کوچه ای

    • احمد

      خیلی کارشان عالی بوده تنهای تنها شدید

    • بدون نام

      من موندم يجوري تيتر زديد انكار كه قيامت شده بابا تا كه ميخوايد اسرايل اسرايل كنيد مردم دارن له ميشن بعد شما دنبال .......... ميكردين

    • بدون نام

      خدا خیرشون بده

    • AAAAAAAAAAA

      اسرائیل آمریکا را دارد تا زمانی که آمریکا هست اسرائیل هم هست و هر روز رابطه خود با کشورهای دیگر را نزدیکتر میکند

    • بدون نام

      شما چرا میسوزین؟به شماها چه؟

    • بدون نام

      خدا روشکر

    • بدون نام

      یاد گرفتید سیاست چیه تو سیاست نه کشوری بهترین دوستته وبدترین دشمن منافع کشور وابادانی ایران وایرانی باید مد نظر باشه اونم به زست سیاستمداران نه فکرهای پوسیده که باهمه سر جنگ داشته باشه

    • بی نام

      انقد هر چیزی رو گنده نکنید. سرود ملی هر کشوری بعد از پیروزیش نواخته می شه. همینیم که هست

    • بدون نام

      وای اسرائیل کودک کش تودنیا داره روز به روز اعتبار کسب میکنه ما روز به روز داریم بی اعتبار میشیم ببین اینها با ایران ما چه کردند که یه روز مردم دنیا آرزو شون بود یک ایرانی رو از نزدیک ببینن وبا هاش عکس بندازن اما حالا از همه کشور ها وا مصیبتا

    • بدون نام

      آقای سخنگوی وزارت خارجه کجایی یه چیزی بگی

    • حسین

      وقتی همه درهای کشور بسته باشه ومثل یک جزیره محصورباشیم وروز وشبمون بشه مگ مگ براون مگ برفلانی و... پس کی میتونیم جهانی باشیم. فعلاکه فقط حضرات وآقا اده هاشون دارن حالش میبرن.،وملت نادان دنبال نون و یارانه چندریالی، که حتی ارزشش یک کیلو گوشت هم نیست. باشن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج