۷۹۰۴۷۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا توئیتر سودآورترین شرکت دنیاست؟

توئیتر یکی از سودآورترین شرکت‌های دنیاست اما این موضوع این روزها از اهمیتی مضاعف برخوردار است، چرا که توئیتر اخیراً یک ریزش قابل توجه بین کاربران خود داشته است.

انتخاب: توئیتر یکی از سودآورترین شرکت‌های دنیاست اما این موضوع این روزها از اهمیتی مضاعف برخوردار است، چرا که توئیتر اخیراً یک ریزش قابل توجه بین کاربران خود داشته است.

چرا توئیتر سودآورترین شرکت دنیاست؟

توئیتر برخلاف انتظارها همچنان سود خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند. این در 3 ماهه اخیر 326 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت که نسبت به 335 میلیون نفر در سه ماهه قبلی و 330 میلیون در مرحله بعد کاهش چشمگیری داشت.
در ایالات متحده نیز، تعداد کاربران فعال ماهانه در سه ماهه اخیر به ۶۷ میلیون نفر کاهش یافته است در حالی که این رقم ۶۸ میلیون نفر بود.

توئیتر به‌دلیل تلاش‌هایش برای رعایت یک قانون حفظ حریم خصوصی داده‌های جدید اروپا و البته تصمیم‌هایی که برای ایجاد اولویت‌بندی خبری در پلتفرم خود ترتیب داده است، با ریزش کاربران رو به رواست. خبر جالب‌تر اینکه توئیتر انتظار دارد تعداد کاربران ماهانه در سه ماهه آینده باز هم سقوط کنند.

اما تعداد افرادی که روزانه از این پلتفرم استفاده می‌کنند، همچنان رشد می‌کند. کاربران فعال روزانه توئیتر ۹ درصد بیشتر از سال گذشته است.جک دورسی، مدیرعامل توئیتر در بیانیه‌ای می‌گوید: «نتایجی قوی در این سه ماه نشان می‌دهند که ما می‌توانیم سلامت درازمدت توئیتر را در اولویت قرار دهیم و تعداد افرادی را که در مکالمه‌های عمومی شرکت می‌کنند، افزایش دهیم.»به‌نظر می‌رسد که توئیتر در حوزه تبلیغات نیز موفق عمل می‌کند.

فروش تبلیغات در توئیتر در سه ماهه اخیر به ۷۵۸ میلیون دلار رسید که تقریباً ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. افزون بر این، توئیتر همچنان به محدوده سودآوری خود ادامه داد و درآمد خالص این شرکت ۱۰۶ میلیون دلار برای مدت سه ماه است. در ماه‌های اخیر، توئیتر بر حفظ امنیت این سرویس متمرکز شده است و تلاش دارد از گسترش اخبار جعلی و دخالت انتخابات پیشگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAA

      هر جا خیلی سود آور باشد حرام است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج