جاباما
۷۹۰۴۸۵
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مشاور قالیباف: فتح مجلس هدف اصولگرایان است

نامه نیوز به نقل ازحسین قربانزاده مشاور قالیباف نوشت:جریان اصولگرایی نباید فراموش کند که این نارضایتی از وضعیت اقتصادی و جو فعلی، در جامعه لزوما خیلی منتسب به دولت فرض نمی شود. اگرچه سیبل نگاه ها به سوی دولت است اما بالاخره افول سرمایه اجتماعی گریبان هر دو جریان را گرفته است.

نامه نیوز به نقل ازحسین قربانزاده مشاور قالیباف نوشت:جریان اصولگرایی نباید فراموش کند که این نارضایتی از وضعیت اقتصادی و جو فعلی، در جامعه لزوما خیلی منتسب به دولت فرض نمی شود. اگرچه سیبل نگاه ها به سوی دولت است اما بالاخره افول سرمایه اجتماعی گریبان هر دو جریان را گرفته است.

وی درباره میزان شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده گفت: طبق تجربیات گذشته، دولت دوم یک رئیس جمهور اقبال چندانی ندارد بنابراین جریان مقابل از انتخابات شوراها شروع می کند و در دومینوی تعقیب قدرت در صدد کسب یکی پس از دیگری کرسی های انتخابی بر می آید.

وی افزود: الان برای اصولگرایان چنین بستری فراهم است. همان اتفاق سال ۸۱ از انتخابات شورای دوم کلید خورد، در انتخابات مجلس هفتم ادامه یافت و به ریاست جمهوری رسید. در این دوره زمانی اصولگرایان به تدریج این جایگاه ها را کسب کردند.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ادامه داد: اصولگرایان اگر می خواهد در انتخابات سال ۹۸ اقبال به دست آورند از الان باید شروع به بازسازی و احیای سرمایه اجتماعی خود کنند و این اتفاق با شعار، حرف و سخنرانی انجام نمی شود.

مشاور محمدباقر قالیباف با بیان اینکه اصلاح طلبان در اجزا مختلف دولت مستقر حضور دارند، یادآور شد: اصوگرایان بیرون جریان انتخابی قدرت هستند و برای توفیق در احیای سرمایه اجتماعی باید با مطالبات عینی مردم را به طور مشخص در رسانه های خود پیگیری کنند و حتی جاهایی که امکان هم افزایی وجود دارد به مردم ثابت کنند که هدف شان رفع مشکلات جامعه صرف نظر از مباحث انتخاباتی است. این نکته کسب اکثریت کرسی های مجلس آینده را سخت می کند.

وی افزود: عده ای می گویند مشارکت در انتخابات مجلس آینده کاهش پیدا می کند بنابراین جریان تکلیفی اصولگرا می آید و اکثریت کرسی های مجلس را به دست می گیرد اما معتقدم به طور قطعی نمی توان چنین حرفی را زد چون بعضا نارضایتی هایی که الان وجود دارد ممکن است در قالب رأی دادن بروز و ظهور کند بنابراین برخلاف تصورهای باطل برخی افراد، اصولگرایان از قبل برنده نیستند.

وی درباره شائبه علاقه اصولگرایان به کاهش مشارکت عمومی در انتخابات برای تکرار تجربه انتخابات شورای شهر دوم و مجلس هفتم گفت: چنین مسئله ای صحت ندارد. اصولگرایان خود را فرزند این انقلاب و سرباز ولایت می دانند بنابراین آگاه هستند که رهبر معظم انقلاب نگاه شان مشارکت حداکثری در انتخابات است.

قربانزاده با بیان اینکه مشارکت حداکثری برای جریان اصولگرا موضوعیت دارد، گفت: اگر کسی کوته نظرانه تحلیل می کند که به نفع ماست که کاهش مشارکت عمومی در انتخابات اتفاق بیفتد، این به معنی فاصله گرفتن آن فرد از مبانی اصولگرایی است والا مبانی جریان انقلابی اصولگرایی مشارکت حداکثری در انتخابات را دنبال می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم باید به اصولگرایان واقعی رأی دهند وگرنه اصلاحطلبان فقط دنبال رفاه خود هستند .

    • بدون نام

      شما نرفتی استرالیا

    • بی نام

      مجلس را تسخیر کردن ندارد مجلسی وجود ندارد وقتی بک‌نفر تصمیم ساز و تصمیم گیر است مجلس چه معنی لغوی دارد وملت تمامی مشگلات را از ناتوانی و ناکارآمدی همبن حضرات می دانند بعید بنظر میرسد صندوقی برای آرا بتوانید بر پا کنید حتی مهندسی آرا هم سخت است

    • بدون نام

      اقای قبازاده از اقازاده قالیباف ...چه خبر .

    • بدون نام

      فرقی نداره، اصول گرا یا اصلاح طلب همشون سر و ته یه کرباسن
      اینها فقط برای فریب و عوام فریبی مردم هست

    • علیرضا حسینی

      قبلا فکر میکردم اگه اصلاحات رای بیاره خوب میشه حرفاشون قشنگ تر بود ولی ازاین به بعد تو تمام انتخابات شرکت میکنم وبه تندروترین نامزدها رای میدم چون مغز سیاسی ندارن .راحت کارو یکسره میکنن .

    • بدون نام

      شماها خیلی وقته دست بکار شدید. اینقدر تخریب و سنگ اندازی کردید برای به دست اوردن مجدد قدرت که همه مردم در جریان هستند. خودشیفته ها

    • بدون نام

      ما خانوادگی تصمیم گرفتیم دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نکنیم

    • محمد

      دیگه رای نمیدهم به هرکس رای دادیم .فقط به فکرخویش واقوام خودبود....

    • بدون نام

      خدایا به حق خودت این مملکت را از شر افراد تندرو وافراطی وترمز بریده در پناه خودت حفظ کن امین امین

    • بدون نام

      اصولگرا در بین مردم محبوبیت نداره و خود اوصولگرایان واقعی این و میدونن الان تنها کاری که میتونن انجام بدم تخریب اصلاحاته که دارن انجام میدن،هیچ وقت رقابت حزبی در ایران وجود نداشته
      اصلاحات کاندیدای واقعی خود رو نداران چون حضرات انها رو رد صلاحیت میکنن به ناچار مجبورن از یکی مثل روحانی حمایت کنن که شهامت و شجاعت نداره
      اگه اصلاحات بتونه نفر مورد نظر خودشو بیاره مطمعن باشید بالای 80 درصد ارا رو میارن و این چیزیست که اصولگرایان از اون میترسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج