۷۹۰۵۴۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان عرضه بعدی نفت خام در بورس

مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه بعد از ارزیابی از بازخورد معامله روز گذشته نفت خام، نسبت به اعلام زمان عرضه بعدی اقدام خواهد شد، گفت: وزارت نفت نظرات اصلاحی را در اطلاعیه بعدی لحاظ می‌کند.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه بعد از ارزیابی از بازخورد معامله روز گذشته نفت خام، نسبت به اعلام زمان عرضه بعدی اقدام خواهد شد، گفت: وزارت نفت نظرات اصلاحی را در اطلاعیه بعدی لحاظ می‌کند.

سیدعلی حسینی با اشاره به معامله ۲۸۰ هزار بشکه نفت خام در اولین عرضه در رینگ صادراتی بورس انرژی گفت: برای عرضه بعدی نفت خام، باید منتظر اعلام شرکت ملی نفت باشیم؛ چراکه برنامه‌ریزی در این خصوص به این شکل است که ارزیابی از بازخورد عرضه دیروز صورت گرفته و بر اساس آن تصمیم گرفته می‌شود که آیا عرضه‌های دیگری صورت می‌گیرد و زمان آن چه وقت باید باشد.

مدیرعامل بورس انرژی افزود: به لحاظ قانونی و کارشناسی، عرضه دیروز یک عرضه موفق به شمار می‌رفت؛ چراکه حداقل خرید تعیین شده برای آن، ۳۵ هزار بشکه بوده؛ در حالی که ۲۸۰ هزار بشکه معامله شد و به نظر من عرضه موفقی بود. باید توجه داشت که این اولین باری بود که این عرضه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هر کار نو ملاحظات خاص خود را دارد و شرکت نفت نیز قبول کرده که اگر عرضه‌های نفت خام تداوم داشته باشد، حتما نظرات دست‌اندرکاران و فعالان اقتصادی در اطلاعیه‌های بعدی لحاظ شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم حضور شرکت چندملیتی در عرضه روز گذشته نفت خام چه بوده است، گفت: اطلاعات خریداران محرمانه است؛ ولی موارد مطرح شده در خصوص شرکت چندملیتی به نظر من شایعه است و صحیح نیست و مرجع رسمی هر گونه اظهارنظر راجع به خریداران، شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه(سمات) است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      این نوع عرضه نفت درست نیست چطور یه خریدار میتونه بیست درصد مبلغ از کل خرید راپر اخت کنه وخرید کنه اومدیم تایک ماه دیگه قیمت نفت 200 دلارشد طرف 20 درصد کل مبلغ راپرداخت
      کرده باقی پول را هم وقتی فروخت پرداخت میکنه مدل جدیده کدوم بورس دنیا اینطور نفت عرضه کرد که بورس ما اینطور فروخت پس چرا نماینده های دلسوز مردم طرح دوفوریتی ممنوعیت فروش نفت را به این شکل مطرح نکردند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه به شرطی که خریدار از خودشون باشه.

    • بدون نام

      تا چند سال دیگه چیزی از منابع ایران باقی نمی مونه ، نسل های بعد از ما به عنوان حمله قوم مغول دوم و قاجاریه دوم یاد خواهند کرد . متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج