جاباما
۷۹۰۶۳۲
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: از افراد الگو و بزرگتر انتظاراتی داریم

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی ساپیا و پرسپولیس که در انتها به جنجال کشیده شد توضیحاتی ارائه کرد.

ایسنا: اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در خصوص بازی سایپا و پرسپولیس که جنجال های زیادی را به دنبال داشت، گفت: طبق مقررات ما اجازه نداریم جزییات پرونده را قبل از رسیدگی اعلام کنیم اما با توجه به اهمیت موضوع اطلاعاتی کلی از درگیری های بازی را اعلام می کنم.

او ادامه داد: داور و نماینده سازمان لیگ نظراتشان را نوشته اند. بخشی از گزارش مربوط به رفتار بازیکنان، بخشی مربوط به رفتار کادر فنی و بخشی دیگر مربوط به رفتار تماشاگران است. ما این ها بررسی می کنیم و مراتب را به متخلفین که در گزارش نام آن ها آمده است اعلام می کنیم. آنها هم فرصت دارند ظرف مدت قانونی دفاعیاتشان را به ما اعلام کنند. امیدواریم که بتوانیم رای مناسب و تنبیهات متناسبی را در نظر بگیریم.

حسن زاده در خصوص وظیفه کمیته انضباطی در چنین مواردی اظهار کرد: ما سعی می کنیم کار خودمان را به بهترین شکل و با دقت و سرعت انجام دهیم اما همه چیز دست ما نیست و بخشی از این ماجرا ها به شخصیت و رفتار اجتماعی افراد بر می گردد. ما اگر همه آیین نامه را هم اجرا کنیم نمی توانیم بگوییم این اتفاقات دیگر رخ نمی دهد. افراد باید به همدیگر احترام بگذارند و حرمت کسوت، سن و جایگاه دیگران را نگه دارند.

او اضافه کرد: من نمی خواستم این موضوع را بگویم اما طبق گزارش یکی از مقامات مسئول اگر ماموران وارد ماجرا نمی شدند این درگیری بدتر هم می شد. ما وظایف خودمان را به دقت انجام می دهیم اما انتظارات ما از افراد مخصوصا کسانی که الگو و بزرگتر هستند سر جای خودش است.

رییس کمیته انضباطی که با رادیو تهران صحبت می کرد در خصوص زمان احتمالی اعلام حکم هم بیان کرد: نمی دانم که حکم قبل از بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شود یا خیر اما با توجه به تعطیلی اربعین و تعطیلات پایان هفته و همینطور روال کار اداری اعلام رای به این زودی نخواهد بود.

بازی سایپا و پرسولیس روز شنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد و بعد از تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه، برخی اعضای دو تیم با هم درگیری شدیدی پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به تواگه استقلال بودهمون شبش اعلام میکردین الکی میگی بخاطراربعین همین امام حسین جوابتون بده که انقدرناعدالتی میکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فلا غفوری رومحروم کرده واقعا که این مدیرای استقلال چیکارمیکنن

    • سعید

      اگر استقلال بود صبح فردا بازی رای رو صادر میکرد.میشناسیمت رئیس کمیته انظباتی.جوابتو از خدا بگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بگی غفوری کی تخلف کرد که امروز محروم شد؟ دیروز یا امروز؟ بازی با نفت مسجدسلیمان کی بود؟

    • بدون نام

      اقای حسن زاده یکبار برای همیشه از اجرای قانون نترس و علی دایی را جریمه واقعی براش در نظر بگیر که بفهمه هیچکس از قانون بالاتر نیست

    • بدون نام

      شاید بشه رفتارهای دایی را بخشید اما بی احترامی که به استاد و بزرگترش جناب برانکوی جنتلمن کرد اصلا قابل چشم پوشی نیست .

    • بدون نام

      مردان بزرگ اوج عصبانیت هنر و شخصیت خودشون را نشون میدن و خودشون را کنترل میکنن . مرد اونی هستش که توانش را داشته باشه بزنه تو گوش ی نفر اما نزنه . اگر بزنه و بعد از پشیمانی عذر خواهی کنه ارزشی نداره

    • بدون نام

      نه بابا اگه تیم استقلال بود بازم این حرفا میردی
      این فدرکه شخص شمابه استقلال ضربه زد کسی نزد

    • بدون نام

      مالک باشگاه لستر سیستی با چهار میلیارد پوند ثروت ،چی همراه خودش برد . مگه مرگ برا همسایه هستش . علی دایی که عددی نیست در برابر خیلی از ثروتمندان . ثروتمند واقعی کسی که قلب بزرگی داره

    • بدون نام

      آقای حسن زاده عزیز لطفاً فرافکنی نکنید.برای چندمین بار پرسپولیس پس از تساوی یا باخت بازی را به جنجال میکشه که راُس همه این اتفاقات یا سیدجلاله یا خلیل زاده.لطفاً به آرشیو بازیها مراجعه فرمائید.

    • بدون نام

      اقای حسن زاده اینها فقط به تو هست چون بین تیم ها
      فرق میزاری

    • کامبیز

      تو که ماهیتت رانشان داده چه رنگی هستی وازپسروزیرمی ترسی!به خاطر درگیری های چند روز اخیر دفاع وگلر دوم اون تیم رحمتی رامحروم کن.
      یک زمانی علی پروین گفت مدیر فنی یعنی کشک!حالا باید گفت ریئس کمیته داوران که صندلیش دست پسروزیرباشه یعنی کشک!؟

    • آبی تر از آبی

      از فرد فاسدی مثل شما توقع عدالت نیست. بچسب به تیم لنگی ات. تف به ذات آدم خراب

    • مرتضی

      تا بزرگی تعریفش چی باشه!!!!

    • محمد محمدی

      انشالا خدا جواب بی عدالتهایی که در حق استقلال کردی رو بهت میده دنیا دار مکافاته منتظر میمونیم

    • بدون نام

      فرداحکم صادره.بدلیل فحش دادن شجاع ودرگیری وانگشت کردن تیم السدپنج جلسه مهدی رحمتی ازشرکت درمسابقه های رسمی محروم میکنیم وبه سیدبلال هم بخاطردرگیری وبهم زدن جوورزشگاه قاعدی والله یارصیادی ده جلسه محروم ازهمراهی استقلال میشود.چون لنگ به فینال آسیارفته وبه حکم وزیرفعلانباید تیم لنگ ناراحت کنیدوبه همین دلیل اگر کس دیگری ازلنگ هم خلاف کرده استقلال دو سه جلسه محروم کنیدتاروحیه بازیکنان لنگی بالاتربرود یاحق۴۴۴۴

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج