جاباما
۷۹۰۷۴۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

اگر به دنبال هوشمند سازی منزل خود هستید، ما در این مقاله با معرفی ۸ گجت خانگی هوشمند ضروری به شما کمک می‌کنیم تا زندگی‌تان آسان‌تر از قبل باشد.

وب سایت گجت نیوز: اگر به دنبال هوشمند سازی منزل خود هستید، ما در این مقاله با معرفی ۸ گجت خانگی هوشمند ضروری به شما کمک می‌کنیم تا زندگی‌تان آسان‌تر از قبل باشد.

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

بسیاری از گجت‌هایی که در بازار می‌بینیم عملا نیازی به آن‌ها نداریم و در این برهه تنها جذاب به نظر می‌رسند. به همین خاطر است که پس از مدتی استفاده آن‌ها را در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های فروش لوازم دست دوم قرار می‌دهیم.

اما در سمتی دیگر گجت‌هایی وجود دارد که با فناوری‌های نوآورانه‌ی خود، بسیار سودمند ظاهر شده‌اند. به طور مثال، بسیاری از این گجت های خانگی برخی کارها را از تنظیم ترموستات خانگی شما گرفته تا قفل کردن درها برای شما انجام می‌دهند. و آن‌ها می‌توانند به معنای واقعی زندگی را برای شما آسان‌تر کنند.

همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما در این مقاله به معرفی 8 گجت خانگی هوشمند که می‌توانند برای شما و منزلتان سودمند باشند بپردازیم.

۱ - قفل در هوشمند

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

یک قفل هوشمند به شما اجازه می‌دهد با استفاده از گوشی هوشمندتان، یک دکمه‌ی ساده یا سنسورهای بیومتریک درهای منزل را قفل و باز کنید. این قفل‌ها نیازی به کلید ندارند و شکست آن‌ها و وارد شدن به منزل سختی بسیار سخت است،‌ در نتیجه منزل شما به مراتب امن‌تر خواهد بود. شما حتی می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن ویژه به دیگر اعضای خانواده اجازه دهید تا زمانی که در منزل نیستید، بتوانند به آنجا سر بزنند.

2 - ابزار هوشمند آشپزخانه

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

آیا دوست ندارید زمانی که از محل کار به خانه می‌روید، با یک قوری چای یا قهوه از شما پذیرایی شود؟ نظرتان در مورد یک ماهیتابه هوشمند که به شما زمان مناسب برای برگرداندن املتتان را اعلام کند چیست؟ از دماسنج‌های گوشت گرفته تا ترازو‌های مخصوص آشپزخانه، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از گجت های هوشمند طراحی شده برای اهداف مورد نظرتان را بیابید.

۳ - مینی اسپیکر هوشمند Play:۱

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

اگر صدای زیاد را دوست دارید،‌ اما در منزلتان فضای زیادی برای اسپیکرهای بزرگ ندارید و می‌خواهید یک سیستم صوتی استریو را داشته باشید که اندازه‌ی جمع و جوری نیز داشته باشد، نگاهی به مینی اسپیکر هوشمند Play:۱ بی‌اندازید. تمام چیزهایی که شما دارید به این اسپیکر هوشمند کوچک وصل می‌شوند و شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد وقفه‌های طولانی یا رابط کاربری، به استریم بپردازید. شما حتی می‌توانید به لطف این مینی اسپیکر، در هر اتاق یک موسیقی مختلف را نیز پخش کنید.

4 - دوربین های امنیتی وای فای

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

این آخرین گجت امنیتی خانه شما است و می‌توانید آن را به وای فای منزلتان متصل کنید. شما می‌توانید بدون نگرانی بابت دوری از خانه، از گوشی موبایل خود برای مشاهده‌ی آنچه در تمام وقت در منزلتان رخ می‌دهد استفاده کنید. گزینه‌های جذابی نظیر سنسورهای حرکتی، صوت دو جهته و گزینه‌های مختلف ضبط در اختیار شما قرار خواهد داشت.

۵ - ترموستات Nest

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

ترموستات Nest، همراه با شما زندگی خواهد کرد. آن در برابر تغییرات مهم نظیر تغییرات دمایی حساس است. و خبر خوب اینکه Nest می‌تواند به صورت خودکار آن را تنظیم کند. این ترموستات هوشمند تمام کارها را خودش انجام خواهد داد. به کمک این ترموستات می‌توانید تا ۱۲ درصد در هزینه‌های گرمایشی و ۱۵ درصد نیز هزینه‌های سرمایشی منزل خود صرفه جویی کنید.

6 - لامپ های هوشمند

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

لامپ‌های منزلتان را از طریق یک دستگاه کنترل، مدیریت کنید. اگر به خارج از منزل رفته‌اید و فراموش کردید که چراغ‌ها را خاموش کنید، این می‌تواند به کمک شما بیاید. لامپ های هوشمند برای کمک به بهره‌وری انرژی طراحی شده اند، پس در پایان ماه نیز تاثیر آن را بر روی قبض برقتان خواهید دید

۷ - کروم کست اولترا گوگل

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

فرقی نمی‌کند شما به فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی یا موزیک علاقه دارید، شما می‌توانید تمام آن‌ها را با استفاده از Chromecast Ultra گوگل استریم کنید. برای استریم تمام این موارد با وضوح ۴K UHD و HDR شما باید ماهانه ۶۹ دلار بپردازید.

8 - Canary

۸ گجت خانگی هوشمند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند

Canary یک گجت خانگی هوشمند عالی است که هنگام نیاز، به صورت خودکار به سرویس‌های اضطراری تماس خواهد گرفت. این سیستم ارائه کننده نظارت صوتی و تصویری است، پس می‌تواند به عنوان یک شاهد خوب در صورت خرابی اموال شما نیز باشد. شما همچنین از آن می‌توانید برای نظارت بر منزلتان استفاده کنید تا مطمئن باشید فرزندان شما در حال انجام تکالیف مدرسه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلتبل نتله

      خوب

    • محسن

      این مورد آخریه ،بخدا این بچه ها گناه دارن ،تو خونه هم ولشون نمیکنید.امیدوارم واردات نشه

    • خانه هوشمند آلفا

      گزینه اخر خیلی جالبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج