۷۹۰۷۹۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار قهرمان لیگ را معرفی کرد

تیم فوتبال پدیده مشهد، آغاز تحسین‌برانگیزی در لیگ هجدهم داشته است.سابقه تاریخی نشان می‌دهد که این شروع می‌تواند مقدمه‌ای برای قهرمانی باشد.

وبسایت نود: تیم فوتبال پدیده مشهد، آغاز تحسین‌برانگیزی در لیگ هجدهم داشته است.سابقه تاریخی نشان می‌دهد که این شروع می‌تواند مقدمه‌ای برای قهرمانی باشد.

پدیده فصل گذشته را با انبوه مشکلات مالی و مدیریتی به پایان رساند.این تیم در فصل نقل و انتقالات، بازیکن بزرگی جذب نکرد و تنها یحیی گل‌محمدی، سرمربی که در فصول اخیر موفقیت چشمگیری نداشته است را به خدمت گرفت و با این اوصاف شاید بقا در لیگ برتر، مهم‌ترین هدف این تیم در فصل جاری به نظر می‌رسید.

ولی این تیم فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در پایان هفته دهم با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. مرور تاریخ لیگ برتر نشان می‌دهد که تیمهایی که آغاز چنین مقتدرانه‌ای داشته‌اند نهایتاً جام قهرمانی را بالای سربردند.

تا پیش از این تنها ۳ تیم در پایان هفته دهم موفق به کسب ۲۳ امتیاز یا بیشتر شده‌اند.سپاهان در لیگ دوم بهترین عملکرد ۱۰ هفته ابتدایی تاریخ لیگ برتر را در دومین دوره به نام خود ثبت کرده است.این تیم در شروع رویایی خود، در ۱۰ بازی تنها یک مساوی داشت و با ۹ پیروزی، ۲۸ امتیاز کسب کرد و در پایان فصل، به عنوان نخستین تیم شهرستانی، فاتح لیگ شد.

پرسپولیس در لیگ هفتم، در ۱۰ بازی ۲۴ امتیاز بدست آورد.در پایان فصل حتی کسر ۶ امتیاز از این تیم نیز مانع قهرمانی سرخپوشان نشد و این توانست دومین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.پرسپولیس در لیگ هفدهم مجددا استارت طوفانی داشت و در پایان هفته دهم با ۲۳ امتیاز، صدرنشین جدول شد و در پایان فصل نیز یکی از زودهنگام‌ترین قهرمانی‌های تاریخ لیگ برتر را رقم زند.

آمار قهرمان لیگ را معرفی کرد

هرچند که چنین آماری می‌تواند برای نماینده استان خراسان رضوی دلگرم‌ کننده باشد ولی کابوس مسایل مالی و مدیریتی این تیم را رها نمی‌کند و ممکن است همان‌طور که فصل گذشته از این تیم امتیاز کسر شد مجددا این اتفاق برای پدیده بیافتد و به موقعیت این تیم در کورس قهرمانی لطمه بزند.

به جز این اما پدیده رقبای قدرتمندی نیز دارد، سپاهان، سایه‌به سایه این تیم در صدر جدول حرکت می‌کند و منتظر لغزش سرخپوشان مشهدی است.

پرسپولیس نیز پس از پایان یافتن رقابتهای بین‌المللی با تمرکز بیشتری در لیگ بازی خواهد کرد و در نیم فصل دوم با باز شدن پنچره نقل و انتقالات به تیم قوی‌تری تبدیل خواهد شد.استقلال و تراکتورسازی نیز احتمالاً در ادامه رقابتها به فرم مطلوب‌تری خواهند رسید و می‌توانند در جمع مدعیان قهرمانی قرار گیرند. ادامه این روند امتیازگیری، با کسب متوسط ۲،۳ امتیاز در هر بازی، می‌تواند تضمین‌کننده قهرمانی این تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدیده قهرمان بشه؟ خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج