۷۹۱۰۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش زلاتان به توپ طلا: می دانم بهترینم

"به توپ طلا اهمیتی نمی‌دهم چرا که به خوبی می‌دانم بهترین هستم". این اظهارنظری است که زلاتان ابراهیموویچ درباره احتمال انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ بر زبان آورد.

ایسنا: زلاتان ابراهیموویچ در بهترین دوران خود به سرمی‌برد. او بازیهای بسیار خوبی را برای پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال سوئد به نمایش می‌گذارد.

هر چند زلاتان در اوج به سرمی‌برد اما همه از شانس بالای فرانک ریبری، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ سخن می‌گویند.

ابراهیموویچ در گفت‌و گویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت گفت، هیچ اهمیتی به توپ طلا نمی‌دهد چرا که به خوبی می‌داند خودش بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

او گفت: بعضی بی صبرانه در انتظار شروع مراسم بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ هستند تا اسم خود را ببینند اما من هیچ توجهی به این مراسم ندارم چرا که به خوبی می‌دانم خودم بهترین بازیکن هستم.

او افزود: من نیازی به توپ طلا ندارم چرا که می‌دانم بهترین بازیکن هستم. نیازی ندارم تا دیگران من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنند و جایزه‌ای را تقدیمم کنند. من حتی در این باره هم فکر نمی‌کنم. این موضوع هیچ اهمیتی برایم ندارد.

تیم ملی فوتبال سوئد در انتخابی جام جهانی در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه چهار بر دو برابر پرتغال تن به شکست داد و نتوانست جواز صعود به برزیل را کسب کند تا زلاتان ابراهیموویچ این بازیهای را از خانه نگاه کند البته او پیش از این در اظهارنظری جالب گفت که این رقابت‌های برای او هیچ ارزشی ندارد چرا که خودش در آن حضور ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      زلاتان عشقمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج