۷۹۱۱۳۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نقطه ضعف کاشیما در خدمت شاگردان برانکو

 پرسپولیس در خانه حریف با یک تیم قدرتمند و در جهنم آزادی، با یک تیم متزلزل بازی خواهد کرد.

وبسایت نود: بازی برگشت در ورزشگاه آزادی، برگ برنده پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان بوده است. آن‌ها بازی رفت، در خانه حریف نتیجه قابل قبولی می‌گیرند و بازی برگشت، تیر خلاص را می‌زنند. الجزیره و الدحیل، با وجود بردن بازی رفت در ورزشگاه آزادی حذف شدند و السد، جشن صعود تیم برانکو به فینال را تماشا کرد.

پرسپولیسی‌ها در فینال هم مثل سه مرحله قبل، بازی برگشت میزبان هستند و این بار، با تیمی بازی می‌کنند که بازی در خانه حریف، پاشنه آشیل آن‌هاست. کاشیما این فصل در خانه تیمی قدرتمند بوده و بیشتر از نیمی از مسابقاتش را برده است. اگر فقط جدول بازی‌های خانگی فصل را در نظر بگیریم، آن‌ها با صدر جدول فقط یک امتیاز فاصله دارند. ضعف شدید در بازی‌های خارج از خانه اما، اوضاع را بهم ریخته است.

کاشیما این فصل در بازی‌های خارج از خانه جی لیگ، نتایج ضعیفی گرفته و بیشتر مسابقاتش با باخت به پایان رسیده‌اند. از ۱۵ بازی خارج از خانه این فصل کاشیما، ۷ بازی با شکست این تیم تمام شده و فقط ۵ مسابقه را برده‌اند.

در جدول بازی‌های خارج از خانه، آن‌ها در رده بسیار ضعیف سیزدهم هستند و ۱۳ امتیاز هم از صدرنشین کمتر گرفته‌اند. همین نتایج بد، باعث شده شانس قهرمانی‌شان در لیگ از بین برود و حتی امکان دارد سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان‌شان به خطر بیفتد.

با این شرایط، پرسپولیس اگر بتواند مثل سه مرحله قبل در خانه حریف نتیجه معقولی بگیرد، در ورزشگاه آزادی شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

به خصوص که مقابل رکورد بد خارج از خانه کاشیما، رکورد خانگی فوق العاده سرخپوشان وجود دارد. پرسپولیس این فصل در هیچ جامی، هیچ بازی خانگی را نباخته و فصل پیش هم فقط مقابل تیم‌های همشهری، در ورزشگاه آزادی شکست را تجربه کرد.

تکرار درست روش مراحل قبل، می‌تواند پرسپولیس را به اولین قهرمانی آسیایی‌اش برساند. به شرطی که بازی رفت، باز هم نمایشی حساب شده داشته باشند و سرنوشت قهرمانی را به جهنم آزادی بکشانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوزار بده آش! فکر کردی کاشیما، الدحیله؟!!! یا بازیهایی که خارج از خانه باخته، حریفاش مثل لنگ بودن؟!!! همین یه بارم که از خرشانسیش اومده فینال، زیادیش هم هست! برا همینه همه دارن میگن، همین الانم لنگ قهرمانه خخخ!!!

    • مرتضی

      به امید خدا که همین‌طور میشه!!!

    • بدون نام

      این آمار اصلا تاثیری ندارد و ملاک نیست،پرسپولیس باید کاملاً محتاطانه و زیرک وبا فکر بازی کنه

    • بدون نام

      انگار حالتون خوش نیست ها همه برعکس این روال خوبه باید بازی رفت تو خونه خودی باشه تا بتونن با برد یا تساوی بدون گل برن برای بازی برگشت تو خونه حریف که هیچ تیم آسیایی هم مثل ایران تماشاگر و هوادار نداره بتونه حمایتش کنه و تیم ایرانی بتونه تو بازی برگشت در خانه حریف با زدن یک گل کار تیم حریف دوچندان سختی کنه این بهتر از اون حالتی هست که برای پرسپولیس پیش اومده .نمونه اش اگه السد یک گل دیگه در بازی برگشت میزد پرسپولیس کارش تموم بود و فقط باید میبرد بدلیل قانون گل زده در خانه حریف .چی میگید شما انگار هواستون نیست !!!!!!

    • بدون نام

      تیم همشهری یعنی ... اس اس میگی دیگه.حتما ترسیدی اسمش رو بیاری .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج