جاباما
۷۹۱۲۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امید برانکو به پاس گل آسیایی عالیشاه

عالیشاه در بازی با سایپا با نمایشی قابل قبول و امیدوارکننده توانست با پاس گل زمین را ترک کند تا اعتماد سرمربی کروات را بیش از پیش به خود جلب کند.

ورزش سه: امید عالیشاه که در بازگشت به جمع سرخپوشان از انگیزه زیادی برای درخشش برخوردار بود، در جدال با السد با مصدومیت سختی مواجه شد که حضورش در بازی برگشت را در ابهام قرار داده بود.

این هافبک سرعتی و تکنیکی اما با ریسکی بزرگ از کادرفنی و پزشکی تیمش درخواست کرد تا تیم را در شرایط حساسی که با آن مواجه هستند، همراهی کند. بعد از نمایش چند دقیقه‌ای برابر السد و دستیابی به جواز صعود به فینال آسیا، عالیشاه در دیدار مقابل سایپا با حضور در ترکیب اصلی توانست نمایش مناسبی از خود به جا بگذارد و زمینه ساز تک گل تیمش نیز لقب گرفت.

عالیشاه که پیش از این نیز با حضور در پست وینگر یکی از گلساز‌های پرسپولیس محسوب می‌شد، انتظار می‌رود در بازی با کاشیما آنتلرز موفق شود یکی از طلایی‌ترین پاس‌های گل تیمش را به نام خود کند. پاس گلی که می‌تواند آنها را به رویای بزرگ دستیابی به جام قهرمانی آسیا امیدوار کند و عالیشاه اکنون با این انگیزه در تمرینات به دنبال ارائه توانایی خود برای حضوری ثابت در ترکیب مقابل حریف ژاپنی است.

امید برانکو به پاس گل آسیایی عالیشاه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج