۷۹۱۳۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توپ پُرِ شفر برای جام حذفی

تیم فوتبال استقلال پر افتخار ترین تیم در تاریخ رقابتهای جام حذفی کشور باید برای دفاع از آخرین عنوان قهرمانی‌اش بعد از ظهر روز پنجشنبه با سایپا دیدار کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال با ۷ قهرمانی در جام حذفی، پرافتخارترین تیم در این مسابقات است. آبی پوشان برای آخرین بار فصل گذشته موفق شدند با شکست دادن تیم خونه به خونه بابل در فینال، جام قهرمانی در این مسابقات را بالای سر ببرند. آبی پوشان حالا باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی به مصاف تیم سایپا بروند تا در صورت غلبه بر این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

وینفرد شفر سرمربی کهنه کار و آلمانی تیم استقلال که شرایط تیمش را در لیگ برتر دیده و بهتر از هر فرد دیگری به سختی کار در این مسابقات وقوف دارد و شانس احتمالی تیمش برای قهرمانی در این مسابقات را هم می داند، برای جام حذفی برنامه های ویژه ای دارد و قصد دارد تا مثل فصل گذشته با توپی پر وارد این مسابقات شود.

قهرمانی در جام حذفی یک راه کوتاه تر نسبت به قهرمانی در لیگ برتر برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا است و شفر هم با آگاهی از این موضوع می کوشد تا دستیابی به یک جام و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا از این راه کوتاه را از دست ندهد.

دیدار دو تیم استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه ۱۰ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج