۷۹۱۴۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا تراکتور محکوم به موفقیت است؟

تراکتورسازی با توجه به شرایطی که امسال دارد، محکوم به کسب موفقیت است. این کمترین انتظاری است که پرشورها از تیم پرستاره شان دارند.

ورزش‌سه: سرخپوشان فوتبال تبریز در فصل جاری با هزینه های کلان و برنامه ریزی درست مجموعه کاملی هستند و خود را برای بالانشینی آماده می کنند. تراکتورسازی بعد از واگذاری به بخش خصوصی و مالکیت محمدرضا زنوزی امسال کارهای بزرگی انجام داده است.

جذب مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی ۳ کاپیتان تیم ملی فوتبال و البته خارجی های مطرح و توانمندی مثل آنتونی استوکس، یوکیا سوگیتا و لی اروین تراکتورسازی را بسیار پرمهره تر از قبل کرده است.

آنها غیر از ۶ بازیکن مذکور برخی ستاره های لیگ برتر را هم به خدمت گرفتند و با بازیکنانی که از قبل در این تیم بودند حالا تراکتورسازی را می توان یکی از پرمهره ترین (اگر نگوییم پرمهره ترین) تیم های لیگ برتر توصیف کرد.

جذب این بازیکنان مطرح و در ابتدای فصل حضور جان توشاک سبب شد تا هواداران تراکتورسازی برخلاف سال های گذشته بار دیگر با تیم محبوب شان آشتی کنند و در هر بازی بدون توجه به نام حریف برای پر کردن ورزشگاه یادگار امام اقدام کنند.

پرشورها با اینکه در بازی با سایپا از حضور در ورزشگاه محروم بودند اما با این وجود توانسته اند رکورد بیشترین حضور در ورزشگاه را به خود اختصاص دهند و عنوان پرتماشاگر ترین تیم لیگ هجدهم را به تراکتورسازی اختصاص دهند. آنها امسال در هر شرایطی تیم شان را تنها نمی گذارند و مشخص است که چقدر از وضعیت موجود راضی هستند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در تراکتورسازی امکانات خوبی است که زنوزی برای این تیم ایجاد کرده است. انتقال تمرینات به ورزشگاه بنیان دیزل و استفاده از چمن خوب این ورزشگاه و اهدای هواپیمای اختصاصی برای سفرهای بین شهری به اعضای تیم از دیگر نقاط قوت تراکتورسازی است. امکانات سخت افزاری که جهت رفاه بیشتر کادرفنی و بازیکنان در نظر گرفته شده و کار به شکلی است که بازیکنان احساس امنیت و آرامش کنند.

از طرف دیگر تراکتورسازی جزو معدود تیم های لیگ برتر است که مبلغ قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و برخلاف سال های قبل این تیم مشکلات مالی آنچنانی ندارد.

با همه شرایطی که گفته شد همه انتظار دارند تا تراکتورسازی بتواند به دوران فوق العاده اش برسد و با همه جذابیت هایی که این تیم با ستاره های گرانقیمتش دارد، برای قهرمانی بجنگد. سرخپوشان فوتبال تبریز اکنون از ۱۰ بازی گذشته ۱۶ امتیاز کسب کردند و آنها خوب می دانند که این تعداد امتیاز برای رسیدن به صدرجدول راضی کننده نیست و باید روند شان را تغییر بدهند.

از این رو بازی با پیکان در هفته یازدهم بهترین فرصت برای بازیکنان تراکتورسازی است تا خودشان را نشان بدهند و با کسب ۳ امتیاز در جدول رتبه شان را ارتقا بدهند. تراکتور در صورتی که روز جمعه مقابل پیکان به برد برسد، ۱۹ امتیازی می شود و جای پرسپولیس را در رده سوم می گیرد و همین موضوع آنها را به صدرجدول نزدیک تر می کند. اتفاقی که هواداران آذربایجانی مدت ها است انتظارش را می کشند و حالا با رسیدن تیم شان به هماهنگی لازم و حضور نفرات باتجربه و کلیدی این مهم کاملا در دسترس شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج