جاباما
۷۹۱۴۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باتیستوتا: ایکاردی از ایگواین بهتر است

اسطوره فوتبال آرژانتین دو هموطنش که در تیم‌های شهر میلان بازی می‌‌کنند را با هم مقایسه کرد اما قیاس برترین بازیکن حال حاضر دنیا را با یکدیگر اشتباه دانست.

خبرگزاری تسنیم: گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه‌های رم و فیورنتینا در مقایسه میان دو هموطنش در تیم‌های اینتر و میلان، مهاجم نراتزوری را انتخاب کرد.

باتیستوتا در سفری که برای تبلیغ فیلم جدیدش «شماره ۹» به ایتالیا سفر کرده است، به سؤالی درباره مقایسه مائورو ایکاردی و گونسالو ایگواین که به ترتیب برای تیم‌های اینتر و میلان بازی می‌کنند، گفت: برای تیم ملی آرژانتین، ایکاردی و ایگواین رقابت دارند. مائورو اما شانس بیشتری دارد چون او جوان است. من او را خیلی دوست دارم، شما او را خیلی در جریان بازی پررنگ نمی‌بینید اما همیشه گلش را می‌زند. هواداران اینتر باید از داشتن او در تیم‌شان خوشحال باشند.

اسطوره فوتبال آرژانتین سپس به مقایسه برترین بازیکن حال حاضر دنیا، لیونل مسی در بارسلونا و کریستیانو رونالدوی یوونتوس پرداخت و هموطنش را به ستاره پرتغالی بانوی پیر ترجیح داد. او ادامه داد:اگر می‌توانستم هر دو آنها را به تیمم می‌آوردم اما اگر مجبور به انتخاب بودم، مسی را برمی‌داشتم چون او آرژانتینی است!

اما جدای از شوخی باید بگویم که کریستیانو واقعاً قوی است اما این دو بازیکن با هم فرق دارند. مسی بیشتر درگیر بازی است و قیاس آنها سخت است. رونالدو شخصیت و ذهنیت متفاوتی دارد. آدم‌هایی مانند او هرگز متوقف نمی‌شوند. او می‌خواهد تا جایی که امکان دارد گل بزند.

باتیستوتا در روزی به ایتالیا سفر کرد که مصادف با ۵۸ ساله شدن هموطن اسطوره‌ای‌اش دیه‌گو مارادونا بود. او در این باره هم تأکید کرد:« متأسفم که خیلی نتوانستم کنار او بازی کنم. من نمی‌‌دانم من خیلی دیر آمدم یا او خیلی زود رفت اما از همان تعداد بازی‌هایی که کنارش بازی کردم لذت بردم.

ما در کنار هم تجربیات فوق‌العاده و البته تلخی هم داشتیم مثل جام جهانی ۱۹۹۴. برای ما آرژانتینی‌ها، دیه‌گو یعنی فوتبال. من همیشه با عقاید او موافق نیستم اما او را به عنوان یک بازیکن و انسان تحسین می‌کنم چون می‌دانم که از چه جایی به جایگاه فعلی‌اش رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج