۷۹۱۵۲۱
۱۲۳ نظر
۵۰۱۵
۱۲۳ نظر
۵۰۱۵
پ

اعترافات پدری که سر دو دختر جوانش را برید!

این مرد در خشم خیانت همسرش دست به یک قتل عام خانوادگی زد و تصمیم داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد که نافرجام ماند.

رکنا: این مرد در خشم خیانت همسرش دست به یک قتل عام خانوادگی زد و تصمیم داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد که نافرجام ماند.

گفتگو با پدر خشمگین

منصور ۴۷ ساله مردی قوی‌هیکل با چشمان رنگی و موهای جوگندمی در حالیکه دستبند پلیس به دست داشت از بازداشتگاه پلیس آگاهی خارج شد و پشت میز افسر پرونده قرار گرفت.

این مرد در تمام طول گفتگو دستانش می‌لرزد و وقتی به بازگویی صحنه قتل می‌رسد همه صحنه‌ها را با جزئیات بیان می‌کند اما زمانیکه در مورد کشتن فرزندانش حرف می‌زند می‌توان خشم و عصبانیت را در چشمان و لرزش دستانش حس کرد و این خشم و عصبانیت به خاطر نفرت از دخترانش نیست بلکه بخاطر پشیمانی و ناراحتی زیاد است.

منصور با آن جثه بزرگ و قوی که دارد به راحتی اشک می‌ریزد و با همه این اتفاقات هنوز می‌گوید همسرش را دوست دارد و حرف‌های مادرزنش باعث شده تا این اتفاقات را رقم بزند.

سابقه داری؟

نه، تا حالا کاری نکردم که به زندان بروم.

اعتیاد داری؟

نه، سیگار هم نمی‌کشم.

ورزشکاری؟

بوکسور بودم و ورزش‌های زیادی می‌کردم چون علاقه داشتم.

چندمین فرزند خانواده‌تان هستی؟

۸ خواهر و برادر هستیم که من فرزند هفتم هستم.

چند سال است که ازدواج کردی؟

۲۴ سال قبل با همسرم در یک مطب آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم تا ۴ سال قبل همه چیز خوب پیش می‌رفت اما به خاطر اختلافاتی که با همسرم پیدا کرده بودم از هم جدا شدیم اما پس از ۴ ماه همسرم به خانه بازگشت و با خواندن یک صیغه لفظی زندگی‌مان را شروع کردیم.

چه اختلافی داشتی؟

همسرم می‌خواست خودش و دخترانم چادر را بردارند و آزادتر باشند اما من با این موضوع مخالفت می‌کردم تا حدی که خانواده همسرم مرا عقب مانده خطاب می‌کردند که به آنها گفتند این راه درست است.

بعد از جدایی فرزندانتان کجا بودند؟

خانه خودمان و بارها از آنها شنیدم که دوست دارند که در کنار پدر و مادرشان باشند و یکی از دلایلی که با همسرم مجددا زندگی کردیم بچه‌ها بودند.

زندگی خوبی داشتی؟

بعد از صیغه کردن همسرم همه چیز خوب پیش می‌رفت ولی همسرم شب‌ها به بهانه کمر دردش به سالن پذیرایی می‌رفت اما وقتی شب ها وقتی برای رفتن به سرویس بهداشتی از اتاق خارج می‌شدم می‌دیدم که همسرم گوشی موبایلش دستش است و بیدار است.

به همسرت شک داشتی؟

نه، ولی چون شب بیداری و بازی با گوشی موبایل مرا به فکر فرو برده بود و تنها یکبار از همسرم در مورد گوشی بازی‌هایش سوال کردم که ادعا کرد شب‌ها با گوشی موبایل رمان می‌‌خواند، اگر به او شک داشتم که تعقیبش می‌کردم اما این اجازه را به خودم ندادم.

آخرین بار همسرت را کی دیدی؟

روز ۱۸ مهرماه بود که برای خانه کلی خرید کردم و برای همسرم گل خریدم اما وقتی به خانه رفتم همسرم با لبخند تمسخرانه‌ای از من پرسید که گل برای چی خریدی؟! من می‌خواستم زندگی‌ام درست شود اما نشد. یادم می‌آید که آن شب کرفس خریده بودم و همسرم خورشت کرفس درست کرد و فردا آن روز همسرم ادعا کرد که به جلسه اولیا و مربیان دختر کوچکمان می‌رود و از آن روز به بعد دیگر او را ندیدم.

می دانستی کجا رفته؟

نه، وقتی به خانه مادرزنم رفتم و پیگیر همسرم شدم مادرم زنم ادعا عجیبی را مطرح کرد که هر چه سوال کردم منظورتان را نمی‌فهمم و خواستم حرفشان را نشنیده بگیرم بی‌فایده بود.

مادرزنت چه ادعایی کرد؟

مادرزنم ادعا کرد که همسرم با مرد غریبه‌ای در ارتباط است و به دیدن او رفته.

این ادعا را باور کردی؟

نه، ۶ شبانه روز بیدار بودم و به این حرف فکر می‌کردم اما باور نمی‌کردم و به هر جا که می‌دانستم سر زدم اما اثری از زنم نبود.

به او زنگ زدی؟

جواب نداد. شاید باورتان نشود ولی نزدیک به ۳ هزار پیامک برای همسرم فرستادم که علت رفتن و خیانتش را به من بگوید اما جوابی نمی‌داد. یعنی جوابی نداشت که برود، ما زندگی خوبی داشتیم.

دخترانت از مادرشان اطلاع داشتند؟

نه، حتی با دخترانم به خانه مادرزنم رفتیم و پیگیر مادرشان شدیم اما آنها به دروغ ادعا می‌کردند که از دخترشان اطلاعی ندارند ولی من از خود آنها شنیده بودم که همسرم برای خیانت ما را ترک کرده است.

چه طور تصمیم به قتل گرفتی؟

قصد کشتن نداشتم، قرار بود برای اینکه کمی آرام بشوم به یکی از شهرهای شمالی بروم به همین خاطر از پدرزن ومادرزنم خواستم که به خانه‌مان بیایند تا دخترانم تنها نباشند.

به سفر رفتی؟

نه، وسایلم را هم جمع کرده بودم و حتی با دخترانم خداحافظی کردم و گفتم شاید دیگر مرا نبینند چون بخاطر فشاری که از طرف همسرم در ذهنم بود و فکر و خیال‌هایی که می‌کردم احتمال می‌دادم اتفاقی برای خودم بیفتد.

شب جنایت چه اتفاقی افتاد؟

قبل از رقتنم می‌خواستم با پدر و مادرزنم در مورد همسرم صحبت کنم به خاطر همین چون نمی‌خواستم دخترانم متوجه صحبت‌هایمان بشوند برای آنها شیرموز درست کردم و داخل آن کمی قرص خواب‌اور ریختم و دخترانم پس از خوردن شیرموز به اتاقشان رفتند و خوابیدند که من با مادرزنم در مورد همسرم صحبت کردم که هر لحظه خشم بیشتری پیدا می‌کردم تا اینکه تصمیم به کشتن گرفتم.

چه کسی را اول از همه کشتی؟

بعد از اینکه پدر و مادرزنم خوابیدند به اتاق دخترانم رفتم و اول از همه به سراغ دختر ۱۹ ساله‌ام که دانشجو بود رفته و با دستانم او را خفه کردم ، احساس کردم دخترم خیلی اذیت شده به همین خاطر به آشپزخانه رفتم و چاقوی بزرگی را که برای برای خورد کردن مرغ استفاده می‌کردم را برداشته و بار دیگر به سراغ دختر بزرگم رفته و رگ گردن دخترم را زدم.

دومین نفر چه کسی بود؟

بعد به سراغ دختر ۱۷ ساله‌ام رفتم و وقتی روی سینه‌اش نشستم او بیدار شد و مرا صدا زد که از خواستم اجازه دهد کارم را انجام دهم تا همگی راحت شویم که در این صحنه دخترم گردنم را هم چنگ انداخت اما نتوانست مرا منصرف کند و با چاقو گلویش را بریدم. همه جا را سفید می‌دیدم و برای اطمینان دستم را روی گردن دخترم گذاشتم و با لمس کردن خون و محل زخم از مرگ دخترم اطمینان پیدا کردم.

پدر زن و مادرزنت بیدار نشدند؟

وقتی از اتاق بیرون رفتم، مادرزنم بیدار بود ولی انگار مرا نمی‌دید که شروع به خوردن آب کردم و مادرزنم گفت پاهایم درد می‌کند که از او خواستم بخوابد و حرفی نزند که پس از دقایقی به سراغ پدرزنم رفتم و در حالتی که خواب بود گردنش را با چاقو بریدم که در این صحنه مادرزنم از صدای پدرزنم بیدار شد و خواست سر و صدا کند که یک چاقو به گردنش زدم و چون از او کینه داشتم و حرفهایش باعث این اتفاقات شده بود ۲ ضربه دیگر به سینه‌اش زدم و او را هم به قتل رساندم.

پس از قتل چه کردی؟

پس از قتل به اتاق دخترانم رفتم، باور نمی‌کردم آنها را کشته‌ام و منتظر بودم که از خواب بیدار شوم و در این مدت به موهای دخترانم عطر می‌زدم و نوازشان می‌کردم تا اینکه ساعت ۶ صبح متوجه کشتن دخترانم شدم.

شنیدم دست به خودکشی زدی؟

۳۴۰ عدد قرص اعصاب و قلب خوردم و سپس رگ هر ۲ دستم را زدم و منتظر بودم تا انقدر خونریزی کنم که خودم هم بمیرم که گوشی موبایلم زنگ خورد.

کسی از ماجرای قتل عام خبر داشت؟

نه، اصلا از قبل تصمیم به قتل نگرفته بودم و همه چیز اتفاقی بود تا اینکه برادرم به موبایلم زنگ زد که ابتدا ادعا کردم در مسیر سفر به شمال هستم اما او پشت در ساختمان بود و خودرویم را داخل پارکینگ می‌دید و از من می‌خواست که دست به کار اشتباهی نزنم که گفتم دیگر دیر شده و نمی‌توانید کاری کنید و در ادامه یادم نمی‌آید در را باز کردم یا برادرم خودش وارد خانه شد که با من جسدها روبرو شد.

برادرت چرا ساعت 6 صبح به سراغت آمده بود؟

برادرزنم با پدرش تماس گرفته بود که یکبار من پاسخ دادم و بار دوم دیگر جوابش را ندادم و آنها که نگران بودند ماجرا را به برادرم گفته بودند که او به در خانه‌مان آمده بود.

برادرت از ماجرای خیانت اطلاع داشت؟

برادرم وقتی به سراغم آمد ادعا کرد که همه حرفهای مادرزنم دروغ بوده و برای اذیت کردن من این حرفها را زده‌اند.

پدر و مادرزنت رابطه‌شان با تو خوب بود؟

می‌گفتند مرا دوست دارند اما نمی‌‌دانم چرا این حرفها را زده بودند.

چرا بخاطر مشکلاتی که بود با خانواده خودت مشورت نکردی؟

یک روز با برادر کوچکترم صحبت کردم اما حرف‌هایم را جدی نگرفت.

چرا با پدر و مادرت صحبت نکردی؟

پدرم ۴۰ سال قبل فوت کرد و همه بدبختی و تنهایی من از همان زمان شروع شد.

بدبختی چرا؟

چون مادرم مرا به شهرستان فرستاد تا در کنار خواهرم و دامادمان باشم اما دامادمان از من کار می‌کشید و بعد از ۲ سال وقتی به تهران بازگشتم هر وقت حرفی می‌زدم مرا تهدید می‌کردند که مرا به تبعیدگاه خواهرم می‌فرستند.

چرا دخترانت را کشتی؟

چون احساس کردم مادرشان کاری می‌کند که آنها هم مثل خودش شوند و خیانت کنند به همین خاطر آنها را کشتم.

یک تعریف از زن ؟

یک موجود خطرناک است، با همه این وجود که همه فکر می‌کنند آرام است اما می‌تواند به راحتی با آبروی یک نفر بازی کند و او را نابود کند و به راحتی تغییر رنگ می‌دهد.

نمی‌توانستی خودت مسیر دخترانت را تغییر دهی؟

بله، می‌توانستم ولی دیگر دیر شده و آنها را کشتم و در آن لحظه به هیچ چیزی فکر نمی‌کردم.

به نظرت آزاد می‌شوی؟

نمی دانم.

حاضری اگر آزاد شدی با همسرت زندگی کنی؟

من همسرم را دوست دارم ولی دیگر نمی توانم با او در یک خانه زندگی کنم.

حرف آخر؟

هیچ وقت با آبروی کسی بازی نکنید و در اوج عصبانیت خونسردی باشید و تصمیم اشتباهی نگیرید.

بنا به این گزارش، منصور برای تحقیقات بیشتر و بازسازی صحنه جرم به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه میشه ازاد باشه این روانی قاتل؟ کسی که به بچه خودش رحم نمیکنه به مردم هم رحم نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        او یک دیوانه روانی بیش نیست حتما زن هم به خاطر روانی بودنش فرار کرده. حیوان چرا دخترای بی گناه را گشتی. خودتم میگشتی دلت نیامد خودتتو بگشی یا ترسیدی از مرگ.

      • بدون نام

        مواظب ادمای تعصبی مخصوصا گیرن روی داشتن حجاب زیاد ودوری از اجتماع باشید خیلی خطرناک هستند زندگی رو زهر میکنن مثل این یارو که تا اخرش رفت

      • بدون نام

        اینطور زنای خیانت کارکثیفن مرد احمق همه روکشت اون زنده موند امااون زن زجری میکشه وحشتناک از مرگ بدتر پر مادر دو دخترش

      • بدون نام

        دخترا چادر بر میداشتن اما زنده بودن بهتر بود یاحالا

      • بدون نام

        مادرزن بیشعور دو اشتباه کرد مستقیم خیانت دخترش رو به دامادش گفت
        شب حادثه مرد حال خوبی نداشته بحث کرده عصبیش کرده.مقصر مادر و دخترش هستند
        بعضی زنا انقدر زر میزنن اینم عاقبتش تهش رو نمیبینن

      • بدون نام

        مقصر اصلی مسئولین هستند مردم رو درگیر اعتقادات و تعصب رهایی از این وضعیت کردن
        شبیه این ماجرا کشمکش الهام چرخنده با مردم چند سال سر یه باور و تعصب

      • بدون نام

        بازم قضاوت های نابجا شروع شد اگه شما جای اون بودید میذاشتین ناموست بهت خیانت کنه ؟از اونجایی که من متوجه شدم بخاطر آبروش بعضی چیزارو نگفته نه اینکه دیوانه باشه بلکه خیلی هم عقل وهم غیرتمنده

      • AAAAAAAAAAA

        آزاده دیگه مادر بچه ها مرده بابای بچه ها خودشه دو سال نگرش می دارند بعد آزاد نوبت خانواده بعدی.
        این قاتل کثیف را قاضی د ادگاه باید سرش را ببرند بیندازند جلوی سگ

      • بدون نام

        مردها همه جور ... می خورند و بعد میندازند تقصیر زنها.سریعا این مردک رو اعدام کنید

      • بدون نام

        جالبه که با توحش کشته هم مدعیه هم مدام باهاش مصاحبه می کنند.مردم هم اومدند به زنها فحش میدن.کجای دنیا این همه وقاحت رو با هم دیدید؟

    • بدون نام

      فکر کنه آزاد بشه؟چهار نفر رو به عمد کشته!بر فرض آزاد هم شد به نظرتون همسرش میتونه دوباره باهاش رو به رو شه؟دوتا دختر و پدر و مادرش رو کشته اصلا همسرش امنیت داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچین ادمایی رو ازاد کنن چ شود . دست داعش رو بسته.چ جراتی داشته. احتمالا تجربه قبلی داشته دردغ میگه. مگه میشهی مرغ رو میبینیم میکشن حال اد م بد میشه چ برسه ب ادم.الله اکبر .

      • نادر افشار

        ادرس همسرشو بدید تا عین خاشقچی مثله اش کنم .
        قسم میخورم که بکشمش

      • وروجک

        من اگرجایی همسرش بودم میگفتم بیامن رضایت میدم اتفاقی است که افتاده....وقتی آزاد میشد ومی آمدخانه پدرش را درمی آوردم هرروز وهرساعت یک جایی ازبدنش را بااسید میسوزاندم وبعد نمک میرختم روش....هرروز هرساعت هرثانیه زجرکشش میکردم عوضی را....

      • بدون نام

        مصاحبه کننده هم زن ستیز بوده .کلی سوالات احمقانه از این قاتل پلشت پرسیده.از جمله اینکه پرسیده یک تعریف از زن بده.یعتی مردک گلوی بچه هاش رو بریده باز مدعیه .خاک بر سر زن ستیزها

    • بدون نام

      احمق بچه ها چکار داشتن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی مردها الکی اسم پدر روشون هس وازداعش بدتر هستن،خدایی هم هس

      • بدون نام

        حقه زنه بود که بمیره, بیچاره بچه ها

    • بینام

      واقعان واسه کشوری مثل ایران جای تاسف داردمردم روانی شدن

    • بدون نام

      قاتل خطرناک. باید اعدام بشه
      ولی در مورد زن درست گفته. زن می‌تونه در عین حال زندگی چندین مرد را بصورت همزمان نابود کنه. از زنها بپرهیزید. به ورطه نابودی سقوط میکنید. زنها اسیرتون میکنند

      پاسخ ها

      • .رخشانی

        فامیل ماهم زن دیونش خونش اتش زد.اوهم طلاقش کردزن دیگری گرفت

      • بدون نام

        تایید ت میکنم . زن از شیطان هم خطرناک تر است ... شیطان قدرت اجرایی ندارد...ولی زن دارد...به قول مهران مدیری همیشه پای یک زن در میان است...زن روانی ترین مرد را هم میتواند آرام کند ...چه طور که 24سال باهم بودند زنه منحرف میشه...مرد میشه قاتل ...

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی...مردها خیلی بیشنتر از اینها سر زنها اوردند از خیانت تا ...ولی چون زن ستیزید کورید و نمی بینید.هر مردی با زنش مشکل داره راه حل طلاقه نه توحش و نرینگی

      • بدون نام

        متاسفانه انگار خدا موقع تقسیم عقل یادش رفته به شما عقل بده هموطن ؛-)

      • بدون نام

        کسی که ادم میکشه خطر ناک تره یا کسی که خیانت میکنه تازه تو همه جای دنیا مردایی که تو رابط خیانت میکنن بیشترن ولی زنا زرشون نمیرسه

    • بدون نام

      امان از خیانت امان عصبانیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما میگیم داعش. بابا داعش با بچه های خودش دیگه اینکار نمیکنه از داعش بدتر ای جانی با زنت مشکل داشتی چکار این طفلکا داشتی ادم خطرناکی هستی قوه قصایی باید اشد مجازات رابراش رقم بزنه

      • ع

        قصاص قبل از جنایت کردی از کجا معلومه دخترانت مثل مادرشان بشوند تازه شاید مادرشان تصمیم درستی گرفته ترکت کرده، وای بر تو ای مرد بی عقل وبیمنطق.

      • بدون نام

        اقایون وخانمهای محترم این حرفهارانزنیدهمیشه دعاکنیدخداهیچ بندای رابخودواگذارنکند

      • مردی از قبیله

        من برای این مرد احترام قایلم.
        هرکه هرچه میگه بگویید هرگز با دم شیر بازی نکنید

      • بدون نام

        ایکثیف لعنتی دروغ خواستی خودتوبکشی اینقدرپست وکثیف ورذل بودی که بعدازاینهمه جنایت وحشتناک بخاطرخودخواهیت حاضرنشدی خودتو سقط کنی ایکاش اینوروزی یه قطعه یه انگشت ازبدنش می بریدن وبعدبااره استخوانهاش رومیبریدن وگوشت بدنش راقیچی کنندآخه کی بابچه های بیگناه وآرام ومظلوم خودش اینطورمیکنه افسوس افسوس افسوس

      • بدون نام

        امان تر بی پولی وفقر امان از دست زنهای بی عقل

    • بدون نام

      چ انتظار داره ازاد بشه. خاک بر سر همچین اشخاصی . اخه وقتی زنت نمیخوادت طلاق میگرفتی با دو دخترت زندگی میکردی. .چ ادمایی پیدا میشن. بخاطر زنه اینکارا رو کرده زنه ک دارخ زندگیشو میکنه. کاش از زنه هم بازجویی میشد. دلیل واقعی مشخص میشد..

    • منتظر

      ای کاش مدیریت خبر دراین مواقع از نظرات روانشناسان خبره
      برای آگاهی خواندگان مطب بگذاره.
      تا شاهد نظرات چرند نباشیم

    • بدون نام

      احتمالا خیلی مشکلات روانی داشته این مرد احمق.
      من خودم زن هستم اما متاسفانه با تعریفش از زن موافقم زنها اگر خوب باشند که هیچ اما اگر بخوان بد باشند خیلی خونسرد و زیرپوستی همه چیز رو نابود میکنند من بدترین خاطرات زندگیم رو از زنهای دور و برم دارم.از مادرشوهر گرفته تا...بطرز عجیبی سر بزنگاه بیرحم میشن و کینه ای...

    • امین

      یک تعریف از زن ؟

      یک موجود خطرناک است، با همه این وجود که همه فکر می‌کنند آرام است اما می‌تواند به راحتی با آبروی یک نفر بازی کند و او را نابود کند و به راحتی تغییر رنگ می‌دهد.

      واقعا ماهیت واقعی زنها رو خوب تعریف کرده

      پاسخ ها

      • علی

        ماشالا

      • بدون نام

        طبق معمول مردک بدترین جنایتها رو کرده ولی یک مشت زن ستیز صف کشیدند به توهین به زنها. ...

      • بدون نام

        حتماً مادرش و مادرت این جور ی بوده که زن رو این طوری شناختین

      • تهرانی

        ... فکر میکنید زن آفریده شده که سرویس دهی کند و نیازهای ما مردان را برطرف کند،در صورتی که زن و مرد دارای حقوق برابرند،دلیل اینکه میگویند همسر گزینی ،یعنی زنی پیدا کنیم که با ما برابر باشد نه از قد و قواره و هیکل،بلکه از نظر دسترسی به حقوق اجتماعی،حال اگر زنان حقشان پایمال میشود ،باید نقص را در ما مردان دید که با خود خواهی تمام حقوق آنها را لگدمال میکنیم،،،التماس تفکر

    • بدون نام

      طرف مطمئنه که چیزی نمیزنه. کلا تو فاز توهم بود

    • بدون نام

      زن شریک شیطان است

      پاسخ ها

      • مینا

        مغرهای زنگ زده ..... چقدر شما مردا حقیر هستید و ضعیف که تا خطایی می کنید میگید مقصر زنم بود.. یه همچنین آدم کثیفی ادعا میکنه .......

      • بدون نام

        و تو هم زاده شیطان

      • بدون نام

        بدون نام ۱۷:۰۹
        افراد بی عقلی مثل شما بهتر نیست دهنشون ببندن. تا وقتی عقل ندارید لطفا دهان باز نکنید

    • آزاده

      این چه سوالی بود : یک تعریف از زن ؟

    • بدون نام

      با اینکه یه زنم ولی راست گفته زن ها واقعا خطرناکن بعضی یاشون ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دهن کثافت رو ببند
        مرد ها همه شون بره هستن؟ز

      • بدون نام

        آیکیو جان ؛
        بیشتر جنایتها و فسادها و قتلهای دنیا توسط مردها انجام میشن

      • nastaran

        گل گفتی گلم ،من کسیو میشناسم که به خواهرخودش خیانت کرد با شوهر خواهرش میخوابید ،واقعا بعضی از زنهاشیطانن

    • .

      راسته زنها موجودات خطراناکین ب طوری ک حاظرن زن کسی بشن ک متاهل هست وزندگی زن اولو نابود کنن حسود هستن عین شیطانن
      دروغ نگفتن ک اسنادشیطان لعینن.دوزلفشانن همانند لام و میممن طوری ک مدام تغییرمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن یعنی مادرت
        متأسفم برات که مادرت انقد شیطان صفت بوده که چنین ازش بیزار هستی

        برترین نامرد و بیوجدان هستی اگر سانسور کنی

    • خوزستان

      همه زن ها بلد شدند مردها رو عصبانی کنن زن یعنی شیطان زنی که ناموس مرد هست و نمیره نمیاد مرد هم به جنون کشیده میشه همش تقصیر زنش بود

    • بدون نام

      جانی روانی
      زن بدبخت حق داشته فرار کنه

      پاسخ ها

      • علی

        بابا فرارنکرده اونم گشته این عوضی

    • بدون نام

      این دیوانه حیف یک روز که اکسیژن مصرف کنه

    • بدون نام

      حیف شد خود شیطانو نکشتی باید اولین کسی که میکشتی اون زنت بود.آدم عاقل هیچموقه زن نمیگیره زن یعنی دردسر و بدبختی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا یکی پیدا شه شما و امثال شما رو بکشه ؛ شر بی فرهنگا و نفهمایی مثل شما از سر جامعه بشری کم شه

    • بدون نام

      گفتم تو محل ما هست یکی احترام به نزاشت بگه چه خبر؟
      مگه نگفتم دایی شون داره الکی وخودش یه عامل بوده برای جنون این مرد ...خواهر زاده های من ارزو داشتند برن سینما و....! و متهم هم حتی سیگار نمیکشه و اینجوری نیست که نوشتید !!!
      منظورم خبر نادرست و کاربران بر اساس حدس و گمان
      تو محله شون از خانمش کسی حرف بد نزد و اختلاف داخلشون بوده ، اینکه دایی بیاد بگه خونه ما بوده !! انحراف افکار هست اندازه سیصد تومن پیامک زده طرف ج نداده شب اخ رفته خونه داداشش و.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاست محلتون ؟ ادرس بده

    • بدون نام

      مردخوبی نبوده...زنش زودترفهمیده چه... هستش

    • سانسورچی

      مردم عزیز امان از گرانی امان از اقتصاد بد قبلا که این جور اتفاقات نم افتاد

    • بدون نام

      بی شرف اعدام کنید اخه به بچه چکار داشتی بی همچیز

    • بدون نام

      این خانم که میدانسته شوهر متعصبی داره اصلا نباید رجوع میکرد. باید فکرشو میکرد بارفتنش این مرد بجنون میکشه نباید بچه ها روتنها میزاشت بره با رفتنش باعث بوجود آمدن این فاجعه شدتقصیر این خانم کمتر ازشوهرش نیست

      پاسخ ها

      • مینا

        این چه قضاوتی..... بخاطر بچهاش برگشته صیغه همسر سابقش شده کم نیست ......... ولی هرکسی یه طاقتی داره

      • بدون نام

        چقدر با بی منطقی تحلیل کردی
        زنه اگه نرفته احتمالا الان تو اخبار میخوندی علاوه بر بچه ها خود زنه هم توسط مرده کشته شده

    • داریوش

      چه سوال مسخره ای پرسیده انگار مرغ کشته که بهش میگه اگه ازاد شدی؟؟.؟مرتیکه چهار نفر رو کشته ولی غیرت نداشته خودش را بکشه زنگ زده به برادرش بیاد که نزاره خودشو بکشه....حقش 4 مرتبه اعدام هست....باید چاقو بهش بدن و بگن خودتو بکش.......

    • بدون نام

      پدر میتونه بچه هاشو بکشه واعدام هم نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والدین همسرش رو که نمی تونه بکشه

    • بدون نام

      حیوان کثیف تواگریه ذره بویی از انسانیت برده بودی براساس شک وتردید آنهم از روی طرز لباس و ظاهروپوشش نمیتوان قضاوت کرد که هردو فرزندت فساد اخلاقی مرتکب شده باشند! دوتادختربیچاره راآن هم به این فجیعی به قتل رساندی،دریک آن وکسری ازثانیه خشم وعصبانیت ازمرد بیشعور و احمقی مثل تو که به گفته بزرگان دین مانباید درلحظه عصبانیت هیچ اقدامی کنیم!خشم، تو ی احمق رابه یک قاتل جنایتکارتبدیل کردکه پشیمانی تو باعث زنده شدن چهارنفرنخواهدشد این مردسزاوار اعدامه

    • سلیمه.

      من یک خانوم هستم اما در این موضوع بیشتر تقصیرات را از خانومشو میدونم فتنه اصلی همسرش بوده خیانت مرد را میشکنه دیونه میکنه متاسفم برا همچین زنی

      پاسخ ها

      • مینا

        منم برای تو متاسفم ......... که اینقدر راحت در مورد هم جنس خودت قضاوت می کنی . فتنه اصلی عجب ...... مردا هم جدیداً یاد گرفتن .....تا یه کاری می کنن میگن از خیانت زنم بود......اگه نو واقعت انسان بودی به بچه هات رحم می کردی..این مرد رسما روانی هستش

      • علی

        احسن

      • بدون نام

        خیانت زن رو هم می شکنه ولی دیده نشده زنی شوهرش رو بخاطر این موضوع بکشه چه برسه به بچه.متاسفم برای همچین زنی که تو هستی

      • تهرانی

        من هم مردم ولی تا وقتی طرز فکر خانم ها مثل سرکار باشد از این اتفاقات زیاد میبینیم،مگر مرد مالک زن است که هر غلطی دلش خواست بکند حتی دست به قتل او بزند،واقعا برای بانوانی چون شما تاسف میخورم،همسر من یه آدم عادی و ساده است و شاید به اندازه من زرنگ نیست،ولی هرچه هست انسان است و قابل احترام مشاجره هم داشتیم،از من کتک هم خورده ،البته ابراز این حقایق افخار نیست و تا روزی که زنده ام مایه شرمساری من است و متاسفم که در چنین جامعه ای تربیت شدم که روزگاری به خودم اجازه چنین رفتاری را دادم ولی امروز فهمیده ام که حرمت و کرامت انسانی هر شخص چه زن و چه مرد باید حفظ شود و داشتن عضوی اضافه دلیل برتری نیست بلکه نر اگر مرد باشه جهت حفظ بانوی خانه باید بینهایت فداکاری داشته باشه

    • بدون نام

      پيش بيني م درست بود برترين ها هرچند وقت يه بار اين ماجرا رو دوباره با يه عنوان جديد بازنشر مي كنه تا با اعصاب و روان مردم بازي كنه

    • مهدی

      خیانت سزاش طلاقه کشتن خود خائن هست بی شرف به اون دخترهای معصوم و خانواده همسرت چکار داشتی مرتیکه روانی

    • بدون نام

      خیانت واقعا بده
      من خودم زخم خورده ام
      اما مث تو تصمیم نگرفتم با رفتارم چنان کاری کردم که همسرم از کرده ی خودش پشیمان شد
      الانم بیشتر قبل همدیگه رو دوست داریم
      امامیدونم چه روزهای بدی و پشت سر گذاشتم

    • Ali

      خواهشا فحش ندید ... انتقاد درست بکنید

    • راستگو

      چه سوال مسخره ای اگر ازاد شوی باز هم با همسرت زندگی می کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کم فکر کنید اینو پرسیده تانظر الانشو نسبت به زنش نشون بده که معلوم شد سر یه عصبانیت زود گزر اون بچه ها رو کشته

    • بدون نام

      بخدا اگر قوه قضاییه ازادش کنه به جامعه انسانیت
      خیانت کرده
      لعنت به این ادم کثیف
      بخدا قسم از اول عمرم تا الان اومی به این کثیفی ندیدم و نشنیدم
      فقط سریع گردنشو بزنید و اعدامش کنید نفسهاش هوای کشورمونو کثیف میکنه
      ای خدا غضبت رو بهش نشون بده که روحه مردم رو
      جریحه دار کرده و دخترهای معصوم رو بیگناه زجر داده

    • بدون نام

      اووه 50 تا پیام توی بررسین !

    • آرش میرمحمدی

      هم از دست این مرد عصبانیم هم دلم براش میسوزه،یه جورایی هم مقصره هم بی تقصیر...

    • طاها

      من وقتی درمورداین آدم وسرگذشت تلخش خوندم خیلی افسوس خوردم لعنت ب تنهایی لعنت ب زن بیلیاقتش که ای کاش این مردکه زمانی برای خودش کسی بوده الان اینطورگرفتاربشه اون بی لیاقت روطلاق میدادالانم اینطوراسیرنمیشدهیهات هیهات

    • بدون نام

      هر۴نفر٬نفرروانین حالا مسولین به بیکاری وفقر نرسید باریک ادامه بدین اصلابه خودتون نیارین منلکت به این روز وحشتناک برس

    • .......

      ببیتید با اعصاب این مرد چه کردن .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مرد کثیف ، ذاتا روانی بوده

    • بدون نام

      نظرش در مورد زنها جالب بود.. ی جورایی درست گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاتل بعدي تويي لابد

      • بدون نام

        دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

    • بدون نام

      مرتیکه خر اگر راست میگفتی همسرت را هم میکشتی دلیل قتل چیز دیگری بوده از کجا میدونستی دخترانت هم مثل مادرشان میشدن اورا مثل سگ اعدام کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم دستش نبوده

    • م م

      اصلا زنها خطرناک نیستن.از تو خطرناکتر خودت هستی.مجسم کردن این صحنه توی ذهنم خیلی ترسناکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنه اختلاف داشته طلاق گرفته بعد بر ميگرده صيغه ميكنه با شوهرش شروع ميكنه به زندگي بعد جلوي شوهرش شروع به خيانت ميكنه اين همه شيطان صفتي فقط تو وجود يك زن ميتونه باشه اون ميخواسته مرده رو عذاب بده
        وگرنه دليلي براي برگشت نبوده

    • باران

      حیوان کثیف خوب کرده زنت سگی مثل تورو ول کرده روانی دخترات چه گناهی داشتن اخه تکه تکه ات بکنن باید تورو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر اصلي زن خيانت كارش بوده
        خوب ميخواي خيانت كني طلاق بگير برو گورت و گم كن چرا صيغه كردي اومدي جلوي شوهرت خيانت ميكني
        زن ها خيلي كثيف و شيطان صفت هستند

    • بی نام

      اگه زنش زن بود بدون خبر نمیرفت که اینو به جنون بکشه‌...باعثش فقط مردنیست بلکه زنه هم شریک جرمشه

    • بدون نام

      خاک بر سر اون زنی که فکر دو دخترش نبود

    • ققنوس

      حتی خواندن خبر این جنایت هولناک سخت هست. مثل یک کاوس در خواب هست.

    • بدون نام

      خدایا
      چجوری یه آدم میتونه به این حد از دیوانگی برسه؟؟؟
      یعنی میشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط يك زن ميتونه شما رو به اين ديوانگي برسونه

      • بدون نام

        اره میشه منم قبلا مثل شما فکر میکردم خدا اون روز را نیاره ابرومند باشی و یکی از اعضای خانوادت باعث بی ابرویی باشه منم مثل این مرد اخرش باید اینکار را کنم اینجور زنها درست نمیشن

    • بدون نام

      جالب بود دقيقا درست گفت زن يك موجود خطرناكه كه ميتونه هر لحظه تغيير رنگ بدهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس شانس آوردی که مادر خطرناکت تا حالا سقطت نکرده

    • بدون نام

      متاسفانه بعضي زن ها خيلي احمق هستند و نميفهمند كه نبايد با غيرت يك مرد شوخي كرد من خيلي ديدم برخي از زنها رو كه براي آزار شوهرشون مخصوصا كاري ميكنند و وانمود ميكنند كه با مرد ديگري هستند با اين كارشون ميخوان نشون بدن مرد ديگري قدر اونها رو ميدونه ولي اين بزرگترين حماقته يك زنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولي مردا كلا احمق ترند چون عملا ميرن با يه زن ديگه:))))

      • تهرانی

        نمیدانم مردی یا نر ولی من نر هستم و اگر بشود اسم مرد را رویم بگذارند که لازم است زن بچه ام نظر بدن.برای طرز فکرت نگرانم که نه بودی و نه دیدی چطور از خیانت زن میگویی،اصل خیانت را در نرها دیده ام در محل کارم هفت نفریم که غیر از من شش نفر دگر بارها با زنان دیگر بوده اند،پس خیانت بیشتر مربوط به مردان است نه زنان

    • بدون نام

      خیانت بزرگترین خطای نابخشودنی بین همسران هست چه مردوچه زن هیچ فرقی نمیکنه،اما در این صورت اولین کاراینه که نبایددرزمان خشم و جنون هیچ اقدام انجام دادبسپارند به قوه قضائیه باطرح شکایت به همراه دو شاهدتاهمسران خیانت کارچه زن وچه مردراتنبیه و شلاق بزنند اینکاربهترازقتل و آدمکشی نیست؟

    • علی

      خوندم ولی کاش نمیخوندم دلم اتَش کرفته اخه چرا این حیوان ازحیوان هم پس تره حرف میزنه
      دیدی وقتی حیوان به ادم حمله کنه ادم به ایسته یا بشینه حیوان دیکه کاری نمیکنه اینجور ادمها ضاهرشون ادم هستن
      بخدا باید اینو ادامش نکن اینو هرماه یک سانت از بدنش جدا کنن تکه تکه کنن نزارن بمیره
      دیونه کرده این عوضی

    • علی

      زنس هم گشته این صدرصد میکم

    • بدون نام

      همه مامردم یک کم در کارهای خودتأمل کنیم تا مشخص بشه که با خودمان چند،چند هستیم!اگربابی حجابی وبدحجابی وبی حیایی درجامعه مبارزه و ارشاد میکنند،به این خاطره که آخروعاقبت زن ومردها باخیانتهاوبی اخلاقی خودخارج ازخانه و بزک کردن برای مردها وزنهای غریبه،جامعه به فساد وزوال کشیده نشود حتی زمانیکه ارشادودرصورت تکرار بی عفتی تنبیه وجریمه میکنندبه این خاطرهست که وضع خانواده هابه این روزهای شوم سروکارشون نرسه که هر کسی درخانه خودشخصا با تصمیم اشتباه وویرانگر بخوادشخصا اقدام کنه! و حالا یک سؤال ازکسانیکه از بی اخلاقی وبی عفتی و برهنگی درجامعه دفاع میکنند،می پرسم؟چرا حتی انسانهای نخستین با یک برگ پهن هم که شده خودرامی پوشاندند؟آیاما ازآن انسانهای نخستین از لحاظ اخلاقی جلوتریم؟

    • بدون نام

      من هر خط رو در کمال ناباوری خوندم . نمیتونم چیزی بگم چون جای اون نبودم .

    • علیرضازمان

      زتش فکرکنم فساداخلاقی داشته خدالعنتش کنه
      مردرودیوونه کرده دورازجون زنهای خوب

    • نرگس

      اول تقصیر مادر زنشه بعدشم زنش

    • لیلی

      به نظر من یه درخواست کار واسه داعش بفرست حیوون، فکر کنم صلاحیت ورود داشته باشی

    • امیر

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • شیدآ. خوزستآن:|

        هییییییییس!

    • بدون نام

      وقتی زن تانیمه های شب توگوشی چت مبکنه ازمردانتظارداریددست به این جنایت فجیح نزندلعنت براین پدرآدم کش لعنت براین مادرکثیف لعنت به این روزگار

    • تهرانی

      آی انسان به کجا میروی؟میگویند حیوانات به بهای جانشان از فرزندشان محافظت میکنند ولی این به ظاهر انسان با دست خود دو نوگل ناشکفته را به دیار دیگر فرستاد.اف بر تو ای نر بی عقل

    • شیدآ. خوزستآن:|

      زنیکع کثیففففف

    • بدون نام

      واقعا با خوندن این نظرات نا امید شدم که چقدر مردم کم تعقلی داریم وباید روی سواد رسانتون کار بشه تا اول فکر کنید بعد از روی خشم نظر بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج