جاباما
۷۹۱۵۳۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

طلایی: هجمه‌ها علیه خادم برنامه‌ریزی شده بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: عملکرد آزادکاران در مسابقات جهانی آنقدر‌ها هم بد نبود.

خبرگزاری میزان: محمد طلایی در خصوص استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، اظهار داشت: امثال رسول خادم را به راحتی به دست نیاوردیم که به راحتی از دست بدهیم. امیدواریم با رایزنی اجازه ندهند او برود.

وی در مورد این که آیا عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در استعفای خادم تاثیر داشته یا خیر، گفت: به نظر من عملکرد تیم ملی کشتی آزاد آنقدر‌ها هم بد نبود. ما ۳ مدال برنز گرفتیم که باید هر ۳ از آنها طلا می‌گرفتند. درباره فرنگی هم به خودم اجازه نمی‌دهم نظر بدهم. ما پیش‌بینی این نتایج را می‌کردیم، چون ۵ کشتی‌گیر ما جوان بودند. مهم این است که کشتی‌گیران و کادر فنی زحمت خود را کشیدند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد آزادکاران در مسابقات جهانی شد، تصریح کرد: هجمه‌هایی که علیه خادم و تیم ملی انجام شد برنامه ریزی شده بود. این کار‌ها واقعا زشت است و با روح جوانمردی منافات دارد. زمانی تیم ملی که سرمربیگری آن را منصور برزگر بر عهده داشت با یک مدال نقره برگشت. ما به جای این که یکدیگر را حمایت کنیم تخریب می‌کنیم. این مسائل باعث می‌شود بزرگان کشتی مثل رسول خادم خسته شوند و بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گرگانی

      یک مسابقه فوتبال میخواد بده یک ساعت قبلش سیما نشون میده تا یک ساعت بعداز بازی که کارشناسی بشه که البته خیلی هم خوبه ولی مثلا ورزش اول کشورمون مسابقه داره هنوز سه وزن دیگه اش مونده گزارشگر میگه متاسفانه اعلام کردن وقت تمومه خدانگهدار نتایج رو بعداعلام میکنیم .این هست که ورزش اول کشومون درجا میزنه بعضی موقعه ها هم بواسطه تک ستاره ها یه مدالی بگیریم . باید از ریشه درست بشه حالا میخواد اقای خادم باشه یا کسی دیگه . یا حق

    • بی نام

      اقای خادم می خواست هم مدیر باشد هم مربی این افکار جایگاهی ندارد یعنی بی اعتمادی به مربیان اگر یک مدل اسیای فرنگی داشت سر مربی فرنگی هم می شد . مخصر اصلی هم وزارت ورزش است که اصلان نظارت بر فدرسیونها ندارد چرا اقای محمد بنا از فرنگی کنار گذاسته شد این همه برای فرنگی مدال جهانی و المپیک اورد چرا محمد مایلی کهن از فوتبال کنار گذاشته شد بهترین فوتبلیستها را به تیم ملی اورده و فوتبال ایران را جهانی کرد چرا وزارت ورزش از فدرسیون والیبال نظارت نمی کنند علت ضعیف شدن والیبال چی بوده اقای خادم پهلوان و قهر مان محبوب تمام ایرانیان است ولی به درد مدیرت نمی خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشتی فرنگی به محمد بنا و کشتی آزاد به اکبر فلاح وفدراسیون هم به پول برای اردو و مسابقات تدارکاتی معتبر احتیاج داره. بهتره فدراسیون تو مسائل فنی دخالت نکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج