۷۹۱۷۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

کمالی: جهانگیری نماینده اصلاح طلبان نیست

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار می گوید: آقای جهانگیری از طرف اصلاح طلبان به همکاری در دولت مامور نشده که حال خروج شان به نظر اصلاح طلبان وابسته باشد، ایشان به دلیل ارتباط کاری و آشنایی که با آقای روحانی داشتند به عنوان همکار ایشان در دولت برگزیده شدند و همکاری خود را تا امروز ادامه دادند.

خبرآنلاین: حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار می گوید: آقای جهانگیری از طرف اصلاح طلبان به همکاری در دولت مامور نشده که حال خروج شان به نظر اصلاح طلبان وابسته باشد، ایشان به دلیل ارتباط کاری و آشنایی که با آقای روحانی داشتند به عنوان همکار ایشان در دولت برگزیده شدند و همکاری خود را تا امروز ادامه دادند.

وی ادامه داد: این طور نبوده که اصلاح طلبان برای همکاری با دولت تصمیمی گرفته و فردی را برای حضور در دولت انتخاب کرده باشند، حال بعد از مدتی که این فرد در تعاملات خود با دولت با مشکل مواجه شده، همکاری کردن یا نکردن ایشان با دولت را به عنوان فاصله گرفتن اصلاح طلبان از دولت در نظر بگیریم.

کمالی با طرح این انتقاد که دولت به وعده های خود در زمان انتخابات به اصلاح طلبان عمل نکرده است، افزود: اگرچه اصلاح طلبان کمابیش گلایه هایی از عدم همکاری کامل و مناسب دولت دارند ولی واقع امر این است که همکاری و حمایت اصلاح طلبان از دولت همچنان ادامه دارد تا زمانی که نشستی، گفت و گویی یا بحثی شکل بگیرد که تصمیم دیگری اتخاذ شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا موافق خروج جهانگیری از دولت هستید افزود: حضور یا عدم حضور ایشان به عنوان یک شخص بسته به نظر خودشان دارد نه نظر ما، ما به ایشان ماموریت ندادیم که حال بخواهیم ایشان در دولت باشند یا نباشند؛ این موضوع به تصمیم خودشان بستگی دارد و یک تصمیم شخصی است.

کمالی درباره برخی مقایسه ها از شرایط امروز کشور با سال ۸۴ و نگرانی از خطر باز تولید احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ به دلیل انشقاق در طیف های مختلف طرفدار دولت، تاکید کرد: من تشابهی بین وضعیت امروز با آن دوران نمی بینم، در آن زمان از نظر بین المللی در یک شرایطی بودیم اما امروز شرایط دیگری داریم، آن زمان اصلاح طلبان سرکار بودند امروز میانه روها روی کار هستند حتی اصولگرایان معتدل بیشتر از اصلاح طلبان در دولت نقش دارند.

وی ادامه داد: بنابراین نمی توان این طور فرض کرد که قرار است در انتخابات ریاست جمهوری آینده اصلاح طلبان کنار روند و اصولگرایان روی کار بیایند؛ امروز نقش اصولگرایان در دولت حتما بیشتر از اصلاح طلبان است. هم اکنون کسانی در مجموعه دولت هستند که سابقه اصولگرایی شان بیشتر از اصلاح طلبی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره خطر باز تولید احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری ادامه داد: من نگران بازتولید احمدی نژاد نیستم اما فکر می کنم در آینده رئیس جمهور شخصی متفاوت از افرادی است که مطرح هستند و در واقع هیچ یک از افرادی که امروز مطرحند در دور آینده رئیس جمهور نخواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول شمأها ازش حمایت کردید و حالا کار به جای باریک کشید پس کشیدید؟؟؟

    • ببری

      اره دیگه الان که خراب کرده

    • بدون نام

      نه بابا؟حالا که رگباری گند زده دیگه اصلاح طلب نیست.به ریش خودتان بسته است،چه بخواهید،چه نخواهید.

    • AA00A000A

      شما هم خوب نان داری برای خودتان درست کردین ایران هر چه میکشد از دست شماست.

      پاسخ ها

      • @

        حسین کمالی! وزیر کار و امور اجتماعی زمان هاشمی رفسنجانی و خاتمی! میشه گفت ایشون نقش اصلی در قراردادی کردن کارگران و کارمندان داشتن و استخدام دائم رو لغو کردن و به نوعی به نفع کارفرمایان عمل کردن. این از رزومه ایشون.

    • بدون نام

      نه بابا

    • بدون نام

      روحانی اصلاح طلب بود حالا که خراب کرده اصولگراست.جهانگیری هم مثل روحانی

    • محمد پیراسته

      ایخدا تو بشنو داد دل محرومان ومستضعفان را که این مدعیان دروغین که نان را به نرخ روز میخورند دلشان بحال مردم ومملکت نمیسوزد فقط فکر چپاول وخودشان هستند این اکیپ نیز بعد از بستن خود رفتند اکیپ بعد نیز از اینها بدترند ودیگر رنگ ولعابی حتی به ظاهر از دین ودیانت ندارند جهان بهشت کافر وزندان مومن است

    • محمدباقری اصل

      یعنی احمدی نژاد از روحانی بدتر بود متاسفم جفتشون بیسواد بودن

      پاسخ ها

      • وای

        در صورت صد رحمت به احمدی نژاد این که اصلا سواد نداره اون ی استاد دانشگاه هست این بشر کارهایش زندگی اش با دورغ گویی سر کار گذاشتن وعده های پوچ دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج