جاباما
۷۹۱۷۶۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

غرویان: صدا و سیما اختلاف افکنی را کنار بگذارد

استاد حوزه علمیه قم معتقد است که برنامه‌های تخریبی صدا و سیما نه تنها به نفع نظام نیست بلکه باعث ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: استاد حوزه علمیه قم معتقد است که برنامه‌های تخریبی صدا و سیما نه تنها به نفع نظام نیست بلکه باعث ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود.

آیت الله محسن غرویان ضمن انتقاد از برنامه‌های صدا وسیما در جهت تخریب دولت با بیان اینکه تضعیف دولت، تضعیف ملت است، گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی، باید اختلاف افکنی را کنار بگذارد، این دولت برآمده از رای ملت است و به این دلیل، تضعیف« دولت»، تضعیف «ملت» است و اگر رسانه ملی بخواهد دولت را تضعیف کند، در حقیقت در برابر رای ملت ایستاده است.

این مدرس حوزه علمیه قم در ادامه گفت: البته در رسانه ملی هم افراد و تصمیم‌گیران مختلفی حضور دارند که برخی موافق و برخی دیگر هم مخالف دولت هستند، اما برخی افراد ذی نفوذ در برخی از برنامه‌های رسانه ملی ‌حرکت‌های تخریبی را انجام می‌دهند که البته با آنکه اکثریتی که به این دولت رای داده‌اند توجهی به این موضوع ندارند، اما این برنامه‌ها به هرحال تاثیرات منفی خودش را بر برخی اقشار جامعه خواهد گذاشت.

غرویان با تاکید بر اینکه برنامه‌هایی که صدا و سیما پخش می‌کند باید با معیار وحدت و انسجام سنجیده شود، گفت:‌ باید دید نتیجه این برنامه‌ها آیا موجب ایجاد وحدت و همدلی مردم است یا باعث تفرقه و جدایی بین آحاد جامعه و همچنین دولت و ملت خواهد شد که اگر این چنین باشد اینگونه برنامه‌ها به نفع نظام، مردم و کشور نخواهد بود، ما باید به وحدت و انسجام نزدیک شویم و نقش اساسی را در این زمینه، رسانه ملی باید برعهده بگیرد.

وی به ایجاد بی‌اعتمادی و حضور کمرنگ مردم در عرصه سیاست به عنوان یکی از اصلی‌ترین نتایج مخرب این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی که مردم به حکومت و نظام بی‌اعتماد شوند و احساس کنند که بین نهادها، سازمان‌ها و مسئولان نظام اختلاف و کشمکش وجود دارد و خود بزرگان به یکدیگر اعتماد نمی‌کنند، مردم هم انگیزه و رغبت خودشان را برای حضور در انتخابات از دست می‌دهند.

غرویان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی رسانه ملی، اختلاف‌افکنی کند، مردم اعتمادشان را به رسانه داخلی از دست می‌دهند و به رسانه‌های خارجی روی می‌آورند و بیشتر از آنها استفاده کرده و به آنها اعتماد می‌کنند، بنابریان برای جلب اعتماد عمومی، صدا و سیما باید اختلاف افکنی را کنار بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بنده خدا راست میگه. صدا و سیما .کارش تعریف و تمجید کردن از تمام آقایانی است. که گند زدن به مملکت.

    • بدون نام

      استاد عزیز ! هدف صدا و سیما هم این است که شرکت مردم در انتخابات آینده کمتر شود !

    • بدون نام

      استا عزیز هدف صدا و سیما هم این است که مشارکت مردم در انتخابات آینده کمتر شود خیالتان راحت باشد!

    • بدون نام

      صدا و سبمای میلی

    • بدون نام

      غرویان بیکار و علاف است و برای اینکه اسمش مطرح شود زیاد حرف میزند.

    • بدون نام

      همه کارهامون بر عکس دنیاست . صدا و سیما جوری برنامه ریزی میکنه که اگر ببنده خارجی نگاه کنه باورش میشه که این صدا و سیما کلا ی حکومت جداگانه داره

    • بدون نام

      مردم از همه بی اعتماد شدن نه فقط دولت

    • مردم کوچه و بازار

      ای کاش حاج آقا غرویان اینقدر که وقت گذاسته برنامه های صدا و سیما رو ببینه وقت میزاشت برنامه های دولت رو هم مطالعه می کرد.اونوقت دیگه دلیلی برای حمایت از دولت پیدا نمی کرد که به صدا و سیما گیر بده.اگر چه من حامی صدا و سیما هم نیستم ولی حمایت ازداین دولت اونم توسط یه آیت الله واقعا جای تعجبه

    • حامد

      آقای غرویان فقط مثل نماینده آمل که چند روز پیش دست ریس جمهور روبوس کرد نباشین.شب وروز صداوسیما داره تعریف دولت میکنه دیگه چی میگین

    • حمید

      آخی طاقت انتقادو ندارن دلم واسه غرویان میسوزه همش داره تعریف دولتو میکنه که پدراقتصادو در آورده.بچه هاتون پست ومقام میخواین که پاچه خواری میکنید

    • بدون نام

      اقای غرویان از رفعت اسلامی سو استفاده نکنید. از لباسی که پوشیدی خجالت بکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .... رافت درسته نه رفعت . رافت از رئوف میاد یعنی مهربانی و رفعت از رفیع یعنی بلندی . البته چنین حرفایی معلومه از ی نفر بی سواد که فقط مثل میمون تقلید بلده و نمیدونه عقل چی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج