۷۹۱۸۱۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سورپرایز گوگل به مناسبت روز هالووین

گوگل از یک روز قبل از هالووین (۳۱ اکتبر ۲۰۱۸)، لوگوی صفحه اصلی خود را به بازی به نام «The Great Ghoul Duel» اختصاص داده است.

وب سایت یک پزشک: گوگل از یک روز قبل از هالووین (۳۱ اکتبر ۲۰۱۸)، لوگوی صفحه اصلی خود را به بازی به نام «The Great Ghoul Duel» اختصاص داده است.

سورپرایز گوگل به مناسبت روز هالووین

گوگل می‌خواهد با این بازی مردم سراسر دنیا را برای این روز خاص آماده کند و روحیه‌شان را بالا نگه دارد تا کمتر از ارواح بترسند.

این بازی گروهی است و باید با کاربران ناشناسی در سراسر جهان بازی کنید. گوگل در گذشته بازی‌های مختلفی را به جای نماد و لوگوی خود استفاده کرده است ولی برای اولین بار است یک بازی گروهی به یک شکل را شاهد هستیم.

شما در این بازی کاری به دیگران ندارید بلکه تلاش می‌کنید در مدت زمانی که دارید، ارواح بیشتری را در جنگل‌ها، پشت درختان، خیابان‌ها و سایه‌ها جمع‌آوری کنید.

سورپرایز گوگل به مناسبت روز هالووین

یک بازی ساده و سرگرم‌کننده که چندان هم پیچیده نیست و در مدت چند ثانیه می‌توانید بر آن مسلط شوید و حتی شاید فراموش کنید در گوگل و صفحه اصلی آن مشغول این بازی هستید.

هرچه تعداد ارواح بیشتری جمع‌آوری کنید؛ به جمع امتیاز تیم خود کمک کرده‌اید. در این میان، ممکن است امتیاز منفی هم بگیرید و ارواحی را از دست بدهید.

همین‌طور که دارید ارواج بیشتری جمع می‌کنید، قدرت شما هم افزایش پیدا خواهد کرد و مثلا می‌توانید در شب ارواح بیشتر و بزرگ‌تری شکار کنید یا به قدرت جاذبه مغناطیس برسید.

سورپرایز گوگل به مناسبت روز هالووین

گوگل اولین بار از Doodle تعاملی در سال ۲۰۱۰ استفاده کرد. به مناسبت جشن ۳۰ سالگی این شرکت، بازی Pac-Man به جای لوگوی این شرکت در صفحه اصلی جست‌وجو ظاهر شد.

همین‌طور، اولین بازی هالووین به نام Magic Cat Academy در سال ۲۰۱۶ از سوی گوگل روی وب اجرا شد. در این بازی باید با اشکال مختلف سعی در تحریف جادوها و شکست دشمن می‌کردید.

این بازی در زمان خودش بسیار ساده بود و اکنون بازی گروهی The Great Ghoul Duel هم جذاب‌تر و هم پیچیده‌تر است.

در پس‌پرده اجرای این بازی‌ها، تجربه‌های کاربری سنگین اجرای بازی‌ها در پوسته مرورگر وب قرار دارد و گوگل در حال تجزیه و تحلیل قدرت سیستم‌های کاربران و ده‌ها اطلاعات دیگر برای آینده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج