جاباما
۷۹۱۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فتح الله زاده: در فیفا به لاوره نشان می دهیم!

علی فتح الله زاده می گوید با شنیدن آنچه لاوره در رسانه های کشورش علیه قلعه نویی و استقلال گفته ، تنها افسوس خورده است.

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده می گوید با شنیدن آنچه لاوره در رسانه های کشورش علیه قلعه نویی و استقلال گفته ، تنها افسوس خورده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می گوید آنچه بر زبان بازیکن صربستانی استقلال جاری شده تنها باعث شرمساری است. بازیکنی که پولش را امیر قلعه نویی در دل نداری های باشگاه از سر دل رحمی سرمربی گرفته و رفته اما اینگونه ناسپاسانه پاسخ محبت های قلعه نویی را داده است. او در این باره می گوید:« از ابتدا هم قلعه نویی روی توانایی های این بازیکن تردید داشت اما هرچه بود به احترام اینکه رزومه قبل از مصدومیتش خوب بوده ، این بازیکن را خواست. من چون این انتخاب ، انتخاب سرمربی تیم بود ، تصمیمش را پذیرفتم و او به جمع مان اضافه شد. ولی این بازیکن همان طور که فکرش را می کردیم نتوانست به شرایط بازی برسد. او به رغم همه اعتمادی که کادرفنی برایش هزینه کرد ، چیزی نشد که باید می شد و اصلا کارایی نداشت.»

فتح الله زاده درباره این حرف ها که بازیکن سابق تیمش به رسانه های صربستانی گفته ، می گوید:« این آقا خیلی خوب مزد زحمات قلعه نویی را داد. باشگاه اوضاع مالی خوبی نداشت اما قلعه نویی دلش به حال این بازیکن که اینجا غریب بود سوخت و خودش این پول را جور کرد و به او داد. ما هنوز هم شرمنده قلعه نویی هستیم که نتوانستیم این پول را برگردانیم بعد لاوره می رود و اینچنین مزد قلعه نویی را می دهد.به هر حال امیرخان خیلی دلرحم است و گاهی تاوان این کارش را می دهد.»

مدیر استقلال درباره اینکه چرا پاسپورت این بازیکن به او داده شد هم می گوید:« ما به او گفتیم بیاید تا ببینیم حساب و کتاب مان به چه شکل است و بعد پاسپورتش را بدهیم که برود . حالا هم مهم نیست. اتفاقا حرف هایی که زده خیلی خوب است. قراردادمان هست . بگذار برود در فیفا شکایت کند. اتفاقا ما هم از همان طریق از او شکایت می کنیم تا متوجه شود اخلاق خیلی چیز مهمی است. این هم درسی برای ما می شود تا در خریدهای خارجی مان بیشتر دقت کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج