۷۹۱۸۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری مردی که روی همسرش اسید پاشید

معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به اسیدپاشی روی همسرش کرده بود، خبر داد.

ایسنا: در نخستین روز از مهرماه امسال، مرد جوانی در یکی از شهرهای غربی کشور که با همسرش دچار اختلاف شده بود، پس از تهیه مقداری اسید، به منزل رفته و همسرش را مورد اسیدپاشی قرار داده و به تهران متواری شد که در این حادثه علاوه بر آسیب به همسرش، دست این فرد نیز آسیب دید.

با انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد بنام علیرضا ۴۵ ساله پس از فرار از محل حادثه، به تهران آمده که در همین راستا طی هماهنگی های انجام شده و کسب نیابت قضایی، پرونده در تاریخ ۱۸ مهرماه به تهران منتقل شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تحقیقات در این خصوص پرداختند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که در تاریخ ۹ آبان ماه، متهم که پس از ارتکاب به اسیدپاشی زندگی مخفیانه ای را در تهران آغاز کرده بود نهایتا در تاریخ نهم آبان ماه در خیابان آزادی - پارک اوستا شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

با انتقال متهم به اداره شانزدهم، وی ضمن اعتراف صریح به اسیدپاشی در خصوص انگیزه خود برای اسیدپاشی به همسرش گفت: از حدود پنج سال پیش بود که پس از ورشکستگی مالی عملا امورات زندگی از دستم خارج شده بود؛ بگونه ای که خانواده همسرم در چندین نوبت به من کمک کردند. دیگر دستم به کار کردن نمی رفت و بیشتر اوقات را در خانه سپری می کردم و به همین دلیل به تدریج اختلاف میان من و همسرم آغاز شد.

متهم ادامه داد: هر روز به شدت اختلافات ما اضافه می‌شد تا اینکه این اواخر همسرم چندین بار مرا تهدید کرده بود که قصد دارد تا از من جدا شود. من، همسرم و پسر ششساله‌مان را خیلی دوست دارم و حاضر نبودم که آنها را از دست داده و شاهد این باشم که با کسی دیگر زندکی کنند.

به تصور اینکه همسرم قصد دارد با شخص دیگری ازدواج کند، تصمیم گرفتم تا از او انتقام بگیرم و به همین علت با تهیه مقداری اسید زمانیکه او در داخل حیاط خانه ایستاده بود، او را صدا کرده و ناگهان اسید را به سمت او پاشیدم که حتی مقداری از اسید روی دستم ریخت و من نیز دچار سوختگی شدم.

از محل سکونت خود فراری شده و به تهران آمدم. طی این مدت متوجه شدم که همسرم با صحبت‌هایش می‌خواسته مرا مجبور کند تا برای زندگی‌مان مجددا تلاش کنم، اما من با تصوری نادرست اقدام به اسیدپاشی کردم، اما دیگر روی بازگشت به خانه را نداشتم تا نهایتا دستگیر شدم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانس پلیس آگاهی پایتخت؛ سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی - معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از انجام تحقیقات اولیه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت، گفت: پلیس در برخورد با جرایم خشن همچون اسیدپاشی و... طبق قانون و با قاطعیت برخورد می‌کند و در این خصوص از تیم‌ها و ادارات تخصصی ویژه‌ای استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشقت شدم مرررررررد

    • بدون نام

      تونمادغیرتی ای مرد
      خداحفظت کنه

      پاسخ ها

      • مینا

        چقدر خوب که تو جزء نزدیکان من نیستی....اینقدر مغزت کاهگلیه.......

    • بدون نام

      اولا اعدامش کنند دوما مرد زمانی علیه زنش اقدام فیزیکی انجام میدهد که از هر لحاظ درمقابلش کم بیاورد

    • بدون نام

      برای امنیت جامعه بایدبه اشدمجازات برسه

    • وروجک

      عجب آدمهای پیدامیشوند....چون نمیخواستی همسرت باکسی زندگی کنه اسیدپاشی....خوب تواگرآدم بودی تلاش میکردی نه اینکه بیکارباشی....مگه برده میخواستی اونم انسان است حالاپشیمان شده....

    • محمد پارسا جمشیدوند

      ناموسا خیلی اسکولا مردم .آخه مردیکه بچست به زندگیت از این کارا دست بردار

    • بدون نام

      خدالعنتش کونه همچین ادم پستی اخه نامردچکارش داشتی که اسیدپاشیدی روش تفت توزاتت بشه لعنتی

    • طاها

      واقعااخه دیگه تاکجااین موجوددوپا(انسان)داره پیش میره باچه دل وجراتی چنین کاری روکرده این حیون پست

    • بدون نام

      بر باعث و بانیش لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج