۷۹۱۹۴۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تحقیقات درباره مرگ دو خواهر سعودی در آمریکا

پلیس نیویورک می‌گوید که تحقیقات درباره مرگ دو خواهر سعودی، که جسدشان در حالیکه با چسب نواری به هم بسته شده بود و هفته گذشته در رودخانه هادسون در نیویورک کشف شد، ادامه دارد. این دو دختر به تازگی از آمریکا پناهندگی درخواست کرده بودند.

بی بی سی: پلیس نیویورک می‌گوید که تحقیقات درباره مرگ دو خواهر سعودی، که جسدشان در حالیکه با چسب نواری به هم بسته شده بود و هفته گذشته در رودخانه هادسون در نیویورک کشف شد، ادامه دارد. این دو دختر به تازگی از آمریکا پناهندگی درخواست کرده بودند.

جسد تالا فارع، ۱۶ ساله، و روتانا فارع ۲۲ ساله در حالی که با چسب نواری دست‌ها و پاهایشان بسته شده بود در رودخانه هادسون در نیویورک کشف شد .

تحقیقات درباره مرگ دو خواهر سعودی در آمریکا

به گفته پلیس جسد تالا فارع، ۱۶ ساله، و روتانا فارع ۲۲ ساله در حالیکه صورت‌هایشان رو به هم بود، با چسب نواری به یکدیگر بسته شده بودند و لباس کامل به تن داشتند کشف شد. به گفته پلیس هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدگی در اجساد آنها دیده نشده است.

تیم تحقیق می‌گوید که برای قضاوت درباره اینکه آیا این مساله خودکشی بوده است یا قتل هنوز خیلی زود است.

پلیس می‌گوید که این دو دختر به تازگی از آمریکا درخواست پناهندگی کرده بودند.

به گفته مقامات آمریکایی، این دو خواهر سه سال پیش، در سال ۲۰۱۵ به همراه مادر خود از عربستان سعودی به فرفکس در ویرجینیا آمریکا آمده اند و چند مورد پرونده فرار از خانه داشته‌اند.

اما کارآگاهان پلیس می‌گویند علت مرگ این دو دختر و اینکه چرا جسد آنها در حدود ۴۰۰ کیلومتر دورتر از محل زندگی آنها کشف شده است، همچنان یک 'معما 'ست.

کنسولگری عربستان سعودی در یک بیانیه اعلام کرد که با خانواده این دو دختر تماس گرفته شده و اضافه کرد که این دو خواهر دانشجو بوده‌اند که "به همراه برادرشان در واشنگتن به سر می‌بردند."

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از پلیس نیویورک گزارش داد که یک روز قبل از کشف جسد این دو، یکی از مقامات در سفارت سعودی با مادر آنها تماس گرفته و به خانواده آنها دستور داده که کشور را ترک کنند چون دخترها درخواست پناهندگی سیاسی داده‌اند.

جسد این دو دختر در حالیکه شلوار و ژاکت سیاه بر تن داشتند و دست‌ها و پاهایشان با چسب نواری بسته شده بود، چهارشنبه گذشته در پارک کنار رودخانه، ریورساید پارک در منهتن نیویورک پیدا شد.

هفته پیش و پیش از کشف جسد این دو دختر پلیس این تصاویر طراحی شده را برای شناسایی آنها منتشر کرد .

تحقیقات درباره مرگ دو خواهر سعودی در آمریکا
پلیس ابتدا این تئوری را مطرح کرد که دخترها ممکن است از پل جورج واشنگتن به داخل رودخانه پریده باشند اما نبودن هیچ نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی که باید در اثر سقوط از پل ایجاد شده باشد، این تئوری را رد می‌کند.

روز جمعه گذشته و پس از آنکه پلیس تصاویر طراحی شده از روی جسد آنها را منتشر کرد، شناسایی شدند. حالا پلیس در حال تحقیق درباره زندگی آنها در محله مترو نیویورک در دو ماه گذشته است و از عموم مردم خواسته شده که در صورت داشتن اطلاعاتی درباره آنها به پلیس مراجعه کنند.

در یک کنفرانس خبری که روز چهارشنبه در نیویورک برگزار شد، رئیس تیم تحقیق گفت که درباره پیشینه زندگی این دو خواهر "فاصله‌های زمانی نامعلومی" وجود دارد که کارآگاهان درحال تلاش برای یافتن اطلاعات هستند.

رئیس تیم کارآگاهان پلیس نیویورک به خبرنگاران گفت: "مطمئن هستم که وقتی تحقیقات ما کامل انجام شود می‌توانیم اعلام کنیم که دقیقا چه شده است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل روز روشنه که سعودیهای جلاد بخاطر درخواست پناهنده گی این دو رو هم مثل جلال خاشقجی سربه نیست کردن

    • بدون نام

      مثل خاشقچي اين هم احتمالا كار سفارت عربستانه چرا كه هشدار داده بودن به خوانواده اين دو دختر كه از آمريكا برن چون درخواست پناهندگي سياسي داده بودن
      لعنت به آل سعود ظالم و پست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج