۷۹۱۹۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین تصویر از هنری کویل در سریال The Witcher

تصویر هنری کویل در نقش گرالت از ریویا بالاخره منتشر شد. با توجه به پخش سریال The Witcher در سال ۲۰۱۹، این اولین تصویر رسمی از این سریال جدید است. 

گیمفا: تصویر هنری کویل در نقش گرالت از ریویا بالاخره منتشر شد. با توجه به پخش سریال The Witcher در سال ۲۰۱۹، این اولین تصویر رسمی از این سریال جدید است.

سریال The Witcher براساس مجموعه کتاب فانتزی آندره ساپکووسکی (Andrzej Sapkowski) و بازی ویدئویی با همین نام است که درباره شکارچی هیولایی به نام گرالت است که صفات شیطانی ناشی از وظیفه‌اش به اندازه همان هیولایی که با آن می‌جنگد، ویرانگر است.

اگرچه زندگی یک جادوگر توسط خیلی‌ها مختل می‌شود، او از دوستان نزدیکش مانند ینفر (با بازی آنیا کالوترا) و سیری (با بازی فریا آلن) کمک دریافت می‌کند‌. این سریال را لورن اسکمیت (Lauren Schmidt) می‌سازد که سریال‌های Daredevil و The Defenders را برای نتفلیکس ساخته است.

اولین تصویر منتشر شده از گرالت صرفا تست شخصیت است اما بسیار جذاب است. کویل با موهای خاکستری بلند، چشمان گربه‌ای نارنجی و لباس مشکی چرم، در قاب تاریکی قرار گرفته و قبل از نوشیدن ماده نامشخصی از شیشه‌ای کوچک، پوزخند می‌زند.

اولین تصویر از هنری کویل در سریال The Witcher

جدا از اولین تصویر منتشر شده از کویل، نتفلیکس اسامی بازیگران جدید سریال را اعلام کرده است: ایمون فارن (Eamon Farren) در نقش کاهیر، جویی بیتی (Joey Batey) در نقش جاسکیر، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen) در نقش استرگوبور، رویس پیرسون (Royce Pierreson) در نقش ایسترد، ماسی موسیل (Maciej Musial) در نقش سر لازلو، ویلسون رادجو پوجالت (Wilson Radjou-Pujalte) در نقش دارا و آنا شافر (Anna Shaffer) در نقش تریس.

وقتی صحبت از اقتباس‌های فرنچایز مشهور می‌شود، واکنشات اجتناب‌ناپذیر هستند. تنها براساس این فیلم کوتاه می‌توان گفت این سریال به منبع اصلی نزدیک است.

جدا از نبودِ زخم صورت گرالت، ظاهر کلی او خیلی دستخوش تغییر نکرده است. در اصل، طرفداران مجموعه بازی‌های ویدئویی ممکن است به موهای صورت کویل واکنش نشان دهند چون گرالت کامل صورتش را اصلاح کرده و ظاهر کویل بیشتر شبیه ورژن ساپکوسکی است تا خوذِ گرالت.

سریال The Witcher سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج