۷۹۱۹۹۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

رسولی: روحانی و آخوندی به هم پشت پا نمی‌زنند

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار جدید و اسامی پیشنهادی از سوی شورا، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بر اساس فرآیند توافق شده هر کدام از اعضا حق داشتند که ۵ نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی مطرح کنند.

رویداد ۲۴: حسن رسولی عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار جدید و اسامی پیشنهادی از سوی شورا، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بر اساس فرآیند توافق شده هر کدام از اعضا حق داشتند که ۵ نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی مطرح کنند.

او گفته است برخی از همکاران با این توجیه که ۵ گزینه آخر اهمیت دارند و دو نفر نهایی تعیین کننده هستند، نسبت به درج برخی از اسامی اقدام کردند و بعضا چنین برداشتی شد که برخی از آن‌ها به لحاظ جایگاهی، توان شهردار شدن را ندارند. آنچه که می‌توانم بگویم، این لیست ۳۰ نفره که هیچگونه تقدم و تاخری هم ندارند، صرفا یک پایه اولیه است و به لحاظ تقدم تاخر اسامی فاقد آن معنای مورد تصور است و طبعا در دو مرحله باقی مانده به هر میزان که جلوتر برویم، افرادی که در لیست قرار می‌گیرند در مقایسه با یکدیگر از نقش و اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

قرار نبود نام کسی را برجسته کنیم

رسولی با بیان اینکه وجود برخی از اسامی در این لیست صرفا برای برجسته شدن شخصیت‌ها نیست، تصریح کرد: همکاران ما هرکدام نسبت به یکدیگر از یک شأن و جایگاه و حق و اختیار برخوردار هستند و بعید می‌دانم که عالما و عامدا اعضای شورای شهر با این انگیزه اسم افراد را مطرح کرده باشند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از میان گزینه‌های مطرح شده کسی در شرف بازنشست شدن نیست، خاطرنشان کرد: ما اکنون گرفتار مصوبه اخیر مجلس (قانون منع بکارگیری بازنشستگان) هستیم، البته هنوز شورای شهر بر تفسیر خود از قانون تاکید دارد و به همین دلیل قول و قرار گذاشتیم که در راستای حمایت از شهردار منتخبمان در هر مرحله‌ای که نمایندگان منتخب مجلس به عنوان قانونگذار به نتیجه‌ای برسند که اثر تصمیم آنان احتمال تداوم کار آقای افشانی فراهم شود، ما فرآیند انتخاب شهردار را متوقف خواهیم کرد، زیرا این جابجایی زودهنگام مدیریت شهری را به صرفه و صلاح مدیریت شهری و شهروندان نمی‌دانیم.

روحانی و آخوندی به یکدیگر پشت پا نمی‌زنند

رسولی با اشاره به حواشی رخ داده دردولت و بیانیه استعفای آخوندی، گفت: آقای آخوندی که سابقه وزارت در دولت را داشتند، یکی از گزینه‌های مطرح شده در کنار سایر گزینه‌ها هستند. شخصیت‌هایی مانند دکتر روحانی که رئیس‌جمهور کشور هستند یا مثلا فردی مانند آقای آخوندی که از دهه ۶۰ تاکنون همواره در پست‌های کلیدی حضور داشتند به نظر من نوع نگاه و شأن‌شان بالاتر از این است که اگر در یک موردی با همدیگر اختلاف کارشناسی داشته باشند، به همه سوابق همکاری با یکدیگر پشت پا بزنند.

حسن رسولی ادامه داد: با توجه به اینکه نام مهندس محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری در لیست قرار دارد، آقای هاشمی همانند گذشته موضعی در این رابطه اتخاذ نکرده‌اند. هاشمی امروز مورد قبول همه اعضای شورا است و باید به جلوتر برویم و فرآیند نقطه نظرات اعضای شورا چه خواهد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      خدایا شکر پس دست میزنند مشکل مردم حل شد

    • بدون نام

      آخوندی که پشت پا زد وبد و بیراه به دولت گفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج