۷۹۲۰۲۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

برخرود با اخذ کرایه ۳۰۰ هزار تومانی از زائران اربعین

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری با اشاره به این که دریافت کرایه ۳۰۰ هزار تومانی از زائران اربعین حسینی تخلف و ظلم است و با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی حرکت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری با اشاره به این که دریافت کرایه ۳۰۰ هزار تومانی از زائران اربعین حسینی تخلف و ظلم است و با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی حرکت کرده‌اند.

رضا نفیسی با بیان این‌که روز چهارشنبه حدود ۳۵۰ هزار زائر و دیروز نیز حدود ۲۵۰ هزار نفر بوده است، گفت: برای این‌که بتوانیم ناوگان مورد نیاز برای جابجایی زائران را تامین کنیم، از تمام توان موجود استفاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام ناوگان حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای به سمت چزابه، شلمچه و به خصوص به سمت مهران می‌روند تا زائران اربعین را جابجا کنند.

وی با یادآوری این‌که طی چند روز اخیر حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به سمت این مناطق حرکت کرده‌اند، افزود: بیشترین اتوبوس‌ها مربوط به مهران بوده است. اما در این بین چند اتفاق روی داده که باید مدیریت شود؛ یکی این‌که اتوبوسی که از تهران به سمت مهران در حرکت است در برجی جاها به دلیل مباحث ترافیکی گیر کرده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری با بیان این‌که این اتوبوس‌ها در کمربندی شهرها به دلیل ترافیک حدود ۶ ساعت معطل شده است، اظهار کرد:‌ این مسئله باعث شده تا اتوبوس دیرتر به مهران برسد و زوار هم تحت فشار قرار بگیرند. قرار بوده که اتوبوس سریع برود و سریع برگردد اما به دلیل گره‌های ترافیکی ایجاد شده به خصوص اطراف مهران، اتوبوس‌ها در کمربندی این شهر چند ساعت گرفتار شده بودند.

نفیسی با اشاره به این‌که هر ساعت بین ۱۰ تا ۱۵ هزار زائرا وارد پایانه مرزی مهران می‌شوند، گفت: برای انتقال زائران نیازمند اتوبوس هستیم که این کار نیز در حال انجام است، اما به دلیل ترافیک وقتی چند ساعت اتوبوس به پایانه نمی‌رسد و مردم احساس می کنند اتوبوس نیست و مباحث دیگری روی می‌دهد.

وی در ادامه به موضوع مدیریت پایانه برکت شهر مهران اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این پایانه مردم بیرون از این پایانه آمده‌اند و مدیریتی هم برای ورود اتوبوس‌ها به داخل پایانه وجود ندارد.

وی بیان کرد:‌ عوالم دیگر باید مدیریت کرده و اجازه ندهند مردم جلوی اتوبوس بروند. باید اتوبوس وارد پایانه شود تا علاوه بر کنترل قیمت‌ها، مسافران سریع سوار اتوبوس شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به وضع این مملکت خراب شده برسید ... به جای این همه برنامه ریزی ها و هزینه ها به وضعیت جاده ها .. بیمارستان ها ... دارو ... وسایل .. کنترل بازار ... سطح رفاه ... آموزش .. مدرسه سازی ... ورزشگاه ... وسایل نقلیه ... محیط زیست و صدها مورد دیگر بررسی کنید . . افراطی گری تا کی ؟،، کور و کر شده اید ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بردیا

        ای ول عالی گفتی موافقم
        این همه هزینه‌ که اونجا داره صرف میشه از ،بیت الماله
        چند درصد استفاده میکنن نهایت 5درصد مردم، این انصافه
        حالا این همه امکانات و خدمات مجانی ارائه میشه ،و
        یک سری ادمهای سود جو کرایه‌ای نجومی میگیرن
        خوبه حالا کرایها رو از بیت المال حساب نمیکنن

        غذای نذری زیاد و ریختن اشغال که اشکالی نداره
        خوب چه اشکال داره برای زیارت اصلا کرایه میلیونی بدن بعداً برکت و عوضش رو میگیرن دیگه چه اشکالی داره ،
        زوارا باید خیر شون به میزبانان عراقی که هم کیشا شون هستند برسه دیگه !

    • ب ب

      ... يكي از مثبت اثرات بيشمار ...

    • احد صالح

      ببينيم و تعريف کنيم

    • بدون نام

      درکل ایران مردم دارنددوشیده می شوند ویقین برای همه حاصل شده درایران کسی به کسی نیست وازادی مطلق وبی قیدوشرط برقراراست وهیچ کس هیچ غلطی نمی تواندبکند

    • مرادبیگ

      خوشم میاد قشنگ یه کاری کردین مردم بیشتر براخودشون گریه کنند تا امام حسین !

    • مسعود

      فقط اینا ظلم نیست، افزایش نرخ همه اجناس و خدمات هم ظلمه، اگر عرضه دارین و اگر قضاوت مغرضانه و بی‌طرف نمی‌کنید با گرانفروشان و دلالان و محتکران هم به شدت برخورد کنید. والله ماهم که کربلا نرفتیم تو همین مملکت داریم زندگی می‌کنیم هرچندازنظر شما مسلمون نیستیم!!!

    • رشنو

      خدابرادولت روحانی نسازه نابلد پرمدعا بخدا ۲۵۰۰۰۰تومان کرایه دادم تاازکربلا ب چذابه اوردنم !؟تصوربفرمایید چقدرپول کشوربی ارزش شده چرا؟مگه عراق ازما بهتره؟چرا دولت قبلش فکر لازم رانمیکنه چرابلدنیستید درراس می میمانید؟

    • کامبیز

      ولی ترکیه وآنتالیا راحت می شه رفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج