۷۹۲۱۴۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر، کیارستمی می‌شود!

 وینفرید شفر کنفرانس مطبوعاتی‌اش بعد از شکست مقابل سایپا و کنار رفتن از جام حذفی را با این جمله شروع کرد: «زندگی ادامه دارد».

ایران ورزشی: وینفرید شفر کنفرانس مطبوعاتی‌اش بعد از شکست مقابل سایپا و کنار رفتن از جام حذفی را با این جمله شروع کرد: «زندگی ادامه دارد».

نگاه فلسفی شفر بعد از دومین باخت خانگی در شش روز را می‌توان نشانه استیصال مربی آلمانی دانست که ظاهرا به بن‌بست فنی رسیده و نمی‌تواند تیمش را به سطحی که هواداران انتظار دارند، برساند.

شفر، کیارستمی می‌شود!

شاعرانگی شفر اما چیزی نیست که باشگاه استقلال او را بابت آن استخدام کرده. نگاه مثبت او به ماجرا یادآور فیلم‌های زنده‌یاد کیارستمی است، ولی فوتبال و رقابت قوانین دیگری دارد و هیچ عینکی وجود ندارد که بعد از دو شکست متوالی تیمی مدعی مثل استقلال بتوان نکته مثبتی دید.

او از بازیکنان جدیدی گفته که هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند، ولی مگر یک مربی که سال گذشته هم روی نیمکت همین تیم بوده چقدر زمان می‌خواهد تا تیمش را بسازد؟ با گذشت یک سوم از لیگ استقلال با صدر جدول 9 امتیاز فاصله دارد، از جام حذفی کنار رفته و شفر تقریبا در تمام پست‌ها به انتخاب نهایی نرسیده.

آقای شفر، ما هم خوب می‌دانیم که زندگی ادامه دارد، ولی اگر این روند تغییر نکند و استقلال نتواند در لیگ به کورس قهرمانی برگردد، هواداران ترجیح می‌دهند زندگی بدون شما ادامه پیدا کند. از مهره‌های سوخته کمیته فنی که اخراج را تجربه کرده‌اند می‌توانید بپرسید که در استقلال به هیچکس تا ابد وقت نمی‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      لایک

    • rira

      والا تویه ایران هیچکی نگاه به رزومه نمیکنن.والا کسی کیروش موزابیکی رو واسه8سال با سالی2میلیون دلار نگه نمیداشت که حتی یه موفقیت تو کارنامش نیست. خود شوفر هر جا بوده سال بعد اخراج شده. پس دلیلی نداشت نگه دارنش. سال قبلم دستش رو نشده بود.امسال همه میدونن که تنها حربش داد و بیداد کنار زمین به داور و کمک داوره

    • بدون نام

      شفر باید بره! والله مظلومی برای استقلال بهتره!

    • بدون نام

      مشکل استقلال همین مربی هستش که آلزایمر داره , نیم فصل رسید هنوز ترکیب تیم رو نشناخته

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      شوفرر سوت بلبلی رو تو رو به اون خدای بالا سر بندازین بیرون تا کی تغییر تو تیم تا کی هر بازی شیش تا تغییر بازیکن ؟ الان با احتساب لیگ قهرمانان و حذفی و لیگ برتر چهرده بازیه که استقلال هر بازی شیش تا تغییر داره نسبت به بازی قبلی خب این احمق پس کی میخاد ترکیب دستش بیاد ؟ این اخمق سوت بلبلی فقط بلده و هندبال تمرین دادنو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج