۷۹۲۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شیعی: بیانیه درباره داوری فوتبال را سیاسی می‌کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون تابع قانون است و منتظر تفسیر قانون گذار از قانون منع به کار گیری بازنشستگان است.

ایسنا: پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد. محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از این شکست اظهار کرد: بازی خوبی بود ولی ما نباید می‌باختیم. پس از دو گلی که تراکتور به ثمر رساند، بازی در اختیار ما بود و نباید این بازی رامی‌باختیم.

او افزود: من به آقای اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفتم که بازی، بازی خوبی بود اما کاش بیانیه درباره داوری را قبل از بازی نمی‌دادید. دلیل ندارد یا کجای دنیا رسم است که بیانیه بدهند که داوری بد بود. این کارها فوتبال را سیاسی می‌کند.

مدیرعامل پیکان درباره داوری این دیدار اظهار کرد: من درباره داوری نمی‌تـوانم قضاوت کنم. داوری‌ها سالم است و مانند سال قبل به شکلی نیست که نگران باشیم. اگر آقای جلالی اعتراض می‌کند، حق دارد درباره داوری صحبت کند اما من حق ندارم صحبت کنم. آمدن آقای رفعتی به دپارتمان داوری کمک کرده و نیت این است که داوری‌ها سالم باشد اما اشتباهاتی وجود دارد که سهوا رخ می‌دهد.

شیعی در ادامه درباره بازنشستگی مهدی تاج و نامه‌ای که فیفا به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده تا این وزارت درباره قانون بازنشستگان توضیح دهد، گفت: من چیزی نشنیدم. در آخرین جلسه هیات رئیسه که برگزار شد، تمام استناد بازنشستگان بند یک اساسنامه است که فدراسیون فوتبال غیر دولتی است اما منتظر تفسیر قانون گذار هستند که بازنشسته محسوب می‌شوند یا نه.

او افزود: بالاخره باید وزارت ورزش و سردمداران در این موضوع طوری عمل کنند. قانون باید رعایت بشود اگر تشخیص بدهند که بازنشستگان باید بروند، باید بروند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با ورود قوه قضاییه به فوتبال در صورت تداوم حضور بازنشستگان در فدراسیون فوتبال گفت: خیر چنین چیزی وجود ندارد. اگر بازنشستگان بروند مجمع از اکثریت می‌افتد و در آستانه جام ملت‌ها مشکلاتی پیش می‌آید.

در حال حاضر کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال AFC است. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ است عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان است. باید طوری عمل شود که فوتبال ایران کمترین آسیب را ببیند.

شیعی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مهدی تاج در تاریخ ۲۴ آبان که بازنشستگان باید تا آن تاریخ استعفا داده باشند، به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به این فدراسیون می‌آید، گفت‌: من نمی‌توانم بگویم. ما مسئولیم که قانون را رعایت کنیم و تاج باید قانون را رعایت کند. برعهده قانون‌گذار است که تعیین و تکلیف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشان محترمانه بروند...تا ضایع نشدن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج