۷۹۲۲۵۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیلم ایرانی از جشنواره بمبئی تقدیرنامه گرفت

فیلم سینمایی &#۰۳۹;رضا&#۰۳۹; از ایران از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم بمبئی با عنوان &#۰۳۹;جی یو مامی&#۰۳۹; لوح تقدیر دریافت کرد.

خبرگزاری ایرنا: فیلم سینمایی 'رضا' از ایران از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم بمبئی با عنوان 'جی یو مامی' لوح تقدیر دریافت کرد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مهدی زارع رئیس خانه فرهنگ ایران در این شهر و دیگر مقامات رسمی دولت ایالتی مهاراشترا و هنرپیشگان، کارگردانان و علاقمندان به صنعت هنر هفتم برگزار گردید، گروه داوران به خاطر سه عامل اصلی فیلم 'رضا' (کارگردانی، نویسندگی و بازیگری) تقدیر نامه ویژه بخش رقابت بین الملل را به علیرضا متعمدی اهدا کردند.

در این جشنواره دو اثر از سینمای ایران با نام رضا به کارگردانی علیرضا معتمدی در قسمت مسابقه و در بخش بین الملل و فیلم 'سه رخ' به کارگردانی «آقای جعفر پناهی» در قسمت نمایش اکران گردید.

دواران ، این اثر سینمایی ایران را بعلت نگاهی فکری و شاعرانه به مسئله ازدواج غافلگیر کننده که با بازیگری خلاقانه که باعث جذاب شدن فیلم است مورد تمجید قرار دادند و با توجه به معیارها و مشخصه های مثبت، این فیلم از بین ۲۲۰ اثر، قابل تقدیر شناخته شد.

معتمدی در سخنان کوتاهی ضمن خرسندی از حضور در این جشنواره اظهار امیدواری کرد که در سالهای آینده با فیلم های جدید بتواند در جشنواره های هند شرکت نماید.

در این جشنواره ۲۲۰ اثر سینمایی از هند و کشورهای دیگر جهان همچون آلمان، آفریقای جنوبی و ایران در بخش های مختلف شرکت داشتند که در بخش بین الملل و در قسمت مسابقه ۱۲ فیلم با هم به رقابت پرداختند.

فیلم 'رضا' محصول سال ۱۳۹۶ می باشد و برای نخستین بار در سی و ششمین دوره جشنواره جهانی فجر اکران گردید. فیلم «رضا» داستان زندگی مردی به نام رضا را روایت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج