۷۹۲۲۸۵
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد از تبلیغ علی ضیا برای اقتصاد ترکیه

هنوز یادمان نرفته مرام جهان پهلوان تختی که پیشنهاد تبلیغ تیغ ریش تراش که سود هنگفتی نیز برای او داشت را رد کرد و حاضر نشد محبوبیت خود را برای ریش تراش هزینه کند، حالا چه شده که یک مجری تلویزیونی که همواره راز محبوبیتش در مردمی بودن و انعکاس دغدغه‌ها و بیان مشکلات اقتصادی مردم جامعه بوده، خود را مبلغ هلدینگ های بزرگ اقتصادی ترکیه کرده است؟

روزنامه جوان: این روز‌ها متأسفانه بدلیل کاهش ارزش پول ملی کشورمان و همچنین فضای روانی ایجاد شده از برخی نابسامانی‌ها در حوزه اقتصاد و ترس از تحریم‌های یکجانبه آمریکا بسیاری از مردم را ترغیب نموده است تا سرمایه خود را در کشور‌های همسایه به خصوص ترکیه هزینه کرده و آنجا را بعنوان سرمایه گذاری امن برای خود انتخاب کنند.

انتقاد از تبلیغ علی ضیا برای اقتصاد ترکیه

بر اساس گزارش اعلام شده از سوی مرکز آمار ترکیه، آمار خرید خانه توسط ایرانی‌ها در ترکیه سه برابر سال گذشته شده است و ایرانی‌ها طی ماه‌های اخیر در رتبه سوم لیست خرید خانه در ترکیه قرار دارند!

اما فارغ از علل متعدد اقتصادی که برخی را مجاب نموده تا به سمت سرمایه گذاری در ترکیه سوق دهد، سرابی است که برخی شرکت‌های بزرگ اقتصادی فعال در ترکیه ایجاد کرده‌اند و با تبلیغات فراوان سعی در جذب سرمایه ایرانیان دارند. این شرکت‌ها حتی در استفاده از برخی چهره‌های داخلی که به دلیل جایگاه خود از محبوبیتی برخوردارند غافل نیستند و با پرداخت هزینه‌های هنگفت برخی از سلبریتی‌ها را به تبلیغ سرمایه گذاری در خاک ترکیه ترغیب می‌کنند.

درآخرین نمونه در گردهمایی یکی از شرکت‌های ترکیه‌ای که در تهران برگزار شد علی ضیا مجری محبوب این روز‌های تلویزیون اجرای برنامه را برعهده داشت و در طول برنامه بار‌ها با حمایت از خرید خانه در شهر الانیای ترکیه و تشویق مردم به خروج ارز از کشور تمام وجاهت و محبوبیت خود را خرج تبلیغ سرمایه گذاری در کشور ترکیه نمود!

سئوال اینجاست چگونه یک مجری که تمام شهرتش را مدیون جمهوری اسلامی و رسانه ملی است به خود اجازه میدهد مجری سفارشی شرکت‌های تبلیغاتی و مشوق خرید ملک در ترکیه شود؟ مگر نه اینکه محبوبیت آن‌ها وام گرفته از مردم است، آیا رواست که برای دریافت یک اجرت چند میلیونی، مشوق خروج سرمایه‌های مردم از کشور شویم؟

هنوز یادمان نرفته مرام جهان پهلوان تختی که پیشنهاد تبلیغ تیغ ریش تراش که سود هنگفتی نیز برای او داشت را رد کرد و حاضر نشد محبوبیت خود را برای ریش‌تراش هزینه کند. حالا چه شده که یک مجری تلویزیونی که همواره راز محبوبیتش در مردمی بودن و انعکاس دغدغه‌ها و بیان مشکلات اقتصادی مردم دردمند جامعه بوده است خود را مبلغ هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی ترکیه کرده است؟

البته ذکر این نکته ضروری است که صداوسیما نیز نباید چشم خود را بر روی این اتفاق ببندد. درواقع رسانه‌ای که سال‌ها زحمت می‌کشد و با هزینه‌ی مردم، مجری توانمندی را به برای مخاطبین خود پرورش میدهد نباید اجازه دهد تا او به نماد زرسالاران و سرمایه داران تبدیل شود و امر سخیف تبلیغ خرید ملک در ترکیه را بر عهده گیرد. ازهمین رو لازم است مدیران رسانه ملی به طور جدی دراین موضوع ورود کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      لعنت بر این مجری بی خاصیت

    • بدون نام

      این اقا برای موسسه کنکوری که سراسر دوروغ و تبلیغ الکیه که من خودم اونجا بودم و میدونم .هم تبلیغ میکنه و میلیون ها به جیب میزنه .تو برنامه فرمول یک .تاسف وننگ

    • بدون نام

      با این حرف ها واقعیت عوض نمیشه قشری پول داره داره سرمایه اش از مملکت خالی میکنه
      ایران داره به کشوری تبدیل میشه بعد از فرار معزها فرار سرمایه ها یه مردم ملکت جیب و معز تهی خواهد ماند

    • بدون نام

      بابا اخراجش کنید

    • علی

      در امور شخصی دیگران تجصص حرام است. قرآن کریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم امور شخصی .هیچ فهمیدی چی گفتی.

    • بدون نام

      این کشور پر از این جور آدم هاست. حس وطن پرستی فقط موقع تماشای مسابقه فوتبال به سراغ ما میاد و بعد از اون در کارها مون همه چیز رو به پول میفروشیم. اگه همه تصمیم بگیرند خودشون خوب باشن جامعه خوب میشه نه اینکه در فکر خوب کردن دیگران باشند.
      متاسفانه همیشه مخصوصا در چند سال اخیر بابت این طرز تفکر خودم از طرف دیگران مسخره شدم و بهم میگن گاگول..... ناراحت نمیشم چون میدونم کارم درسته.

    • عمار

      اینا قماش به محض اینکه به جایی رسیدند خود فروشی در مقابل پول بیشتر رو شروع می کنند
      مردم ما ساده اند که فکر می کنند یه عده مجری شهرت طلب حامی منافع اونا و کشور هستند
      فقط باید تاسف خورد

    • آرش میرمحمدی

      توی مملکتی که اون بالا بالا ها همه فکر دزدی هستند،صحبتی از مردانگی و ... نکنید لطفاً

    • بدون نام

      واقعاً ازسازمان.پول.گرفته. .برای.کشوربیگانه.تبلیغ.میکنه.خاک.برسرش

    • بدون نام

      علی ضیا محبوبیتی نداشته که از دست بدهد او بسیار غیرحرفه ای است.

    • بدون نام

      آدم احمق به امثال ای آقامیگن

    • ناشناس

      بهتره با الفلظ بازی نکنیم مجری توانمند!!!! در ضمن وقتی چندین بار اشتباهاتی رو متحمل میشه و کسی جلوگیری نمیکنه همین میشه فکر میکنه خبریه البته قطعا به جایی وصله

    • بدون نام

      این بی شرف بی غیرت بی عرض عوام فریب واخراجش کنیدتاخرابترنکردبرنامهاتون وزیادبه خاطراین بچه نه نه سوسول برنامه رونگاه نمیکنن وبرنامه کودکم اضافی براش وامترسگه خاک برسرالهی بمیرراحت بشیم ازدست این خاین وطن وهم وطن فروش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج