جاباما
۷۹۲۳۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تحلیل رسانه عراقی از بازی پرسپولیس در فینال

یک رسانه عراقی به بررسی بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت شبکه تلویزیونی السومریه، تیم پرسپولیس امروز با کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدار می‌کند و بازی برگشت شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. هر ۲ تیم برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و برای فتح جام اشتیاق دارند.

این رسانه عراقی در ادامه با اشاره به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن نوشت: کاشیما امیدوار است جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را پس از قهرمانی سال گذشته اوراوا، دیگر تیم ژاپنی حفظ کند. از سویی تیم پرسپولیس نیز به فکر فتح این جام در خانه است.

کاشیما آنتلرز تاکنون در هفت دوره لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده اما برای نخستین‌ بار با عبور از مرحله نیمه‌نهایی فینالیست شد. این تیم سرجینوی برزیلی را در اختیار دارد که چهار گل در مرحله یک‌چهارم نهایی به ثمر رساند. یوما سوزوکی، مهاجم جوان و گوین شوجی در خط دفاعی از ستاره‌های کاشیما آنتلرز هستند.

کاشیما آنتلرز از گروه D لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۹ امتیاز صعود کرد و سپس با حذف تیم‌های چینی شانگهای SIPG و تیانجین چین حریف سوون سامسونگ کره‌جنوبی شد و با عبور از این مرحله به فینال رسید.

السومریه درباره تیم پرسپولیس هم می‌نویسد: بزرگترین دستاورد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته بود که با شکست برابر الهلال عربستان از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. علی علیپور، مهاجم پرسپولیس در فصل جاری این رقابت‌ها ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. علیرضا بیرانوند که به سطح عالی پیشرفت‌کرده با مهار حملات خطرناک حریفان پرسپولیس کمک زیادی به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا کرده است.

تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه کاشیما شهر توکیو به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج