جاباما
۷۹۲۳۲۵
۵۷۹۵
۵۷۹۵
پ

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

اگر به دنبال جایگزینی برای برنامه پیش فرض دوربین گوشی خود میگردید، ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های دوربین برای اندروید و آی او اس را به شما معرفی میکنیم.

روزنامه سازندگی: اگر به دنبال جایگزینی برای برنامه پیش فرض دوربین گوشی خود میگردید، ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن های دوربین برای اندروید و آی او اس را به شما معرفی میکنیم.

امروزه نقش دوربین در گوشی های هوشمند بسیار پررنگ تر از گذشته شدهاست. سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش اند تا گوشی هایی با دوربین توانمند ارائه کنند که قادر باشد در نور کم هم تصاویر با کیفیت ثبت کند و ویژگی هایی داشته باشد که اغلب کاربران به دنبالش هستند.

به همین خاطر، بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن های دوربین، اپلیکیشن های مختص به خود را برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر کرده اند که میتواند ارائه کننده قابلیت ها و امکانات بیشتری نسبت به برنامه دوربین پیش فرض گوشی ها باشد.

از همین روی است که بسیاری کاربران از چندین App برای یک کار خاص در گوشی هوشمند خود استفاده میکنند، زیرا حق انتخاب آنها بالا است. یکی از اموری که بسیاری از کاربران عموما و برخی روزمره با آن سر و کار دارند، عکاسی و ویرایش تصاویر است.

1. VSCO Cam

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

در گذشته‌ی نه چندان دور اپلیکیشن اینستاگرام از جمله‌ی اپلیکیشن های محبوب دوستداران عکاسی بود هرچند هنوز هم میتوان تصاویر فوق العاده زیبایی را با استفاده از این اپلیکیشن ثبت کرد، اما شاید برای برخی از کاربران، محیط و امکانات اینستاگرام خسته کننده شده باشد، از این رو استفاده از اپلیکیشن VSCO Cam را به این کاربران پیشنهاد میکنیم.

اپلیکیشن VSCO Cam در کنار قابلیت امکان به اشتراک گذاری تصاویر و اعمال فیلتر ها، امکانات ویرایش تصاویر را در طیف گسترده تر و حرفه‌ای تری در اختیار دوستداران قرار میدهد.

در صورتی که دوست دارید نمونه کارهای به تصویر کشیده شده با استفاده از این اپلیکیشن را ببینید، کافی است #vscocam را در اینستاگرام جست و جو کنید تا تصاویر یافت شده شما را با گوشه ای از قابلیت های VSCO Cam آشنا کند.

نکته‌ی دیگری که میتواند نشان از کاربلد بودن توسعه دهندگان این اپلیکیشن داشته باشد، همکاران با ادوبی برای توسعه‌ی Adobe lightroom و Apple Aoerture است که شاید نیاز به توضیح بیشتر نداشته باشد.

با عرضه‌ی اپلیکیشن VSCO Cam این کمپانی فیلترهای خود را روانه‌ی پلتفرم موبایل کرده است. همانطور که گفتیم VSCO از فیلترها و ابزارهای متنوع و قدرتمندی برای ویرایش تصاویر برخوردار است، پس از ثبت تصویر و ویرایش آن کاربران قادرند تا تصاویر خود را به اشتراک بگذارند.

۲. Camera Zoom FX

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

پس از معرفی چندین نرم افزار مختلف در زمینه‌ی دوربین برای اندروید، Camera Zoom FX توانست جایگاه بسیار خوبی در بین این نرم‌افزارهای عکس برداری با گوشی پیدا کند. این نرم‌افزار یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های دوربین نزد کاربران است، به رغم پولی بودنش استقبال بی‌نظیری از آن صورت گرفته است و تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان با قیمت ۲.۹۹ دلار از گوگل پلی خریداری شده است.

با این برنامه کاربردی میتوانید به صورت حرفه‌ای و همه جانبه روی عکس‌های گالری خود مدیریت داشته باشید و تغییرات دلخواه و شگفت‌انگیز را برای زیبا ساختن و متفاوت سازی بر روی آنها اعمال نمایید.

نرم‌افزار کمرا زوم اف اکس پرمیوم تمامی امکانات و قابلیت هایی همچون قرار دادن افکت‌هایی واقعی روی عکس‌ها، زوم دیجیتالی تا ۶ برابر، ثبت بیست تصویر در ثانیه و سفارشی مردن رابط کاربری بگیرید تا انتخاب حالت های مختلف برای مکانها و شرایط متفاوت.

اگر به دنبال یکی از بهترین نرم‌افزارهای دوربین و عکسبرداری برای تبلت یا گوشی اندرویدی‌تان هستید، مطمئن باشید Camera Zoom FX Premium یکی از بهترین ها برای انتخاب شماست.

3. +Camera

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

اپلیکیشن +Camera سالیانی است که عرضه شده است، اما همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین شدن با برنامه پیش فرض دوربین در سیستم عامل IOS است. همراه با این برنامه کاربران میتوانند رابط کاربری سریعی را در اختیار داشته باشند که جابجایی بین صدها قابلیت موجود در آن را آسان میکند.

شما میتوانید به صورت جداگانه فوکوس کنید یا نوردهی نقطه‌ای داشته باشید، حالت پرتره را فعال کنید، به بخش عکاسی ماکرو بروید و امکاناتی بیشتر در اختیار داشته باشید.

این اپلیکیشن از برخی ابزار ابتدایی تنظیم تصویر، طیف گسترده‌ای از فیلترها و حالت های صحنه برای صحنه های مختلف، قاب ها، فریم ها، کراپ و تنظیم جذاب Clarity HDR نیز برخوردار است.

با استفاده از Clarity این اپلیکیشن تنظیمات هوشمندانه ای را بر روی تصویر شما اعمال خواهد کرد که میتواند جزئیات بیشتری را به نمایش گذارد و عکس شما را جذابتر از هر زمان دیگری کند.

در اینجا همچنین لایت باکس نیز وجود دارد که میتوانید در آن تمامی تصاویر گرفته شده با اپلیکیشن +Camera را در یک فایل نگهداری کنید. این برنامه با iCloud نیز همگام سازی میشود، پس عکس های لایت باکس را میتوانید به دیوایس های دیگر خود نیز منتقل کنید.

هر زمانی که اپل قابلیت های جدیدی به دوربین آیفون می افزاید، ما شاهد حضور آنها در +Camera نیز هستیم که این نکته بسیار مهمی خواهد بود.

۴. Camera MX

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

Camera MX نرم‌افزاری فوق العاده با ویژگی های بسیار زیاد در زمینه دوربین و عکسبرداری از استودیوی Appic Labs Crop برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه نسخه رایگان آن توانسته بالای ۵۰ میلیون بار دانلود داشته باشد و مورد نقد بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک اپلیکیشن عکسبرداری و فیلمبرداری با ویژگی های زیاد هستید، همین الان پیشنهاد میدهیم که به هیچ وجه Camera MX از دست ندهید چرا که ویژگی هایش شما را مجذوب خود خواهد کرد.

با این برنامه رایگان میتوانید به آسانی و به دلخواه از میان صدها افکت خیره کننده برای اعمال روی عکس هایتان استفاده کنید، قاب هایی متنوع و حرفه ای برای گنجاندن دور عکس هایتان برگزینید، عکس های خود را با ابزارهای کم نظیر بهبود ببخشید و از بخش های دیگر این برنامه استفاده‌ی کامل را ببرید!

به طور کلی با این برنامه قادر هستید جلوه ها و فریم ها را به صورت زنده در دوربین با هم ترکیب کنید، بهترین عکس هایتان را ویرایش و بهینه سازی کنید و آنها را در فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید یا عکس هایتان را به صورت Slide Show با موزیک دلخواهتان در آورید.

5. ProCam 5

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

اگر به دنبال یک برنامه دوربین برای هرکاری، شامل فیلمبرداری میگردید، ProCam 5 میتواند بهترین گزینه‌ی پیش روی شما باشد. این برنامه مثل یک چاقوی سوییسی برای اپلیکیشن های دوربین IOS میماند. این برنامه میتواند هر چیزی که شما نیاز دارید نظیر حالت شب و عکاسی پیاپی، ابزار شاتر آرام، حالت پرتره و حتی عکاسی سه بعدی را در اختیار شما قرار دهد.

اما فراتر از اینها ProCam 5 میتواند گزینه خوبی برای فیلمبرداری نیز باشد که در اکثر اپلیکیشن های دوربین گم شده است. عکاسان با استفاده از این برنامه میتوانند ویدئوهایی با وضوح بالا تا حداکثر 4K Ultra HD را ضبط و سپس و آنها را در خود برنامه ویرایش کنند. این برنامه حتی قابلیت فیلمبرداری تایم لپس را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسترسی به کنترل های دستی در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری نیز شگفت انگیز به نظر میرسد شما با ProCam 5 دیگر نیازی به یک اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر جداگانه نیاز نخواهید داشت، چرا که خود آن مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای ویرایش را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

فیلترهای متنوع، لنزهای مختلف و ابزارهای پیش پا افتاده و حرفه‌ای، تصحیح پرسپکتیو، قرار دادن موسیقی پس زمینه برای ویدئوها و ... دیگر امکانات این برنامه هستند.

۶. Halide-RAW Manual Camera

با این اپلیکیشن‌ها به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید

اگر به دنبال اپلیکیشنی قدرتمند، با قابلیت های متنوع و جذاب هستید، Halide نامی است که باید آن را بررسی کنید. Halide محصولی ساخته شده توسط طراح سابق اپل و توسعه دهنده‌ی توییتر است. این برنامه روی کنترل های مبتنی بر ژست حرکتی متمرکز است در پلتفرم IOS به بهترین شکل ممکن است در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تنها کافیست انگشتتان را به سمتی بکشید تا نوردهی را تغییر دهید و به صورت دستی فوکوس کنید.

در اینجا حالت عکاسی کاملا خودکار نیز وجود دارد، اما اگر عکاس حرفه ای هستید میتوانید به صورتی دستی سرعت شاتر، ایزو و وایت بالانس را نیز تنظیم کنید. اگر گوشی آیفون شما از عکاسی پرتره نیز پشتیبانی میکند، این برنامه به شما اجازه میدهد تا این تصاویر را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید. اطلاعات عمق و نقشه‌ی عمق نیز به صورت زنده به نمایش در می‌آیند. رابط کاربری سفارشی Halide برای آیفون ایکس نیز از دیگر نکات جذاب آن است.

شما در آیفون ایکس اپل میتوانید تنها با یک دست به تمامی ابزارهای این برنامه دسترسی پیدا کنید. هیستوگرام زنده و قابلیت عکاسی با فرمت RAW نیز از دیگر قابلیت هایی است که از Halide یک اپلیکیشن بسیار حرفه ای ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج