۷۹۲۴۳۹
۷ نظر
۵۰۳۸
۷ نظر
۵۰۳۸
پ

دستگیری سارقان مسلح فراری در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در کمتر از پنج ساعت سارقین مسلح دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در کمتر از پنج ساعت سارقین مسلح دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته (۱۱ آبان ماه) ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه "مهرزاد خیری" به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستوان دوم "ابراهیم عبیات" نیز به صورت سطحی مجروح شد.

عباس‌زاده ادامه داد: در این درگیری سه نفر از سارقان مسلح مجروح شدند که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزار سرقت از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت سه سارق مسلح دیگر که یکی از آن‌ها ازناحیه سر و دیگری ازناحیه بازو به ضرب گلوله مامورین زخمی و از محل درگیری متواری شده بودند، در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند. این افراد در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      با آرزوی رحمت واسعه برای سرباز شهید و سلامتی برای مجروح عزیز
      .وقتی به ماشینی مشکوک میشوند باید با احتیاط کامل و به کارگیری حداکثر ایمنی نسبت به پیاده شدن افراد مشکوک اقدام شود واگر بدون دستور پلیس از ماشین پیاده شوند بعنوان مهاجم فرض شده و بسمت آنها شلیک شود

    • حبیب

      آفرین بر نیروی انتظامی جان بر کف خداوند پشتیبان شما باشد.

    • بدون نام

      طفلی سرباز

    • delsa

      اینجا واقعا دزدی زیاد شده, همشونم یا تفنگ دارن یا چاقو, ما که ولا زیاد از خونه بیرون نمیریم, اگه بریم که کیفمونو میزنن, ازخونه بیرون بریم, خونمونو خالی میکنن. کلا دزدی خیلی بیشتر شده, خدا بخیر, بگذرونه.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز خوب گفتی

    • بدون نام

      درود وهزار درود بر سربازان امام زمان ودرود برشهیدان نیروی انتظامی وشفای عاجل برای مجروحان از خدای متعال خواهانیم واعدام هرچه زودتر سارقان مسلح که واقعا مردم از مال وجان وناموسشان درامان نیستند مسلح هستندبرنی میری زندان ممکنه هم اعدام بشی کشته میشی هیچ دز فرار میکنه تمام بایدقانون خون سارق مسلح که به جان ومال مردم ضرر میرسه مهدورالدم کنه که کمی ترس داشته باشند

    • مکانیکی حسن کبابی

      الله اکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج