جاباما
۷۹۲۴۹۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شکست مقابل کاشیما از نگاه مربی سابق پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری به بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما می‌گوید که بازیکنان این تیم باید ضمن حملات پرشمار در بازی برگشت مراقب ضد حملات تیم حریف باشیم.

ایسنا: تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن باخت تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره این بازی گفت: تا دقیقه ۲۵ بازی پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد و بعد از آن بازی متعادل شد اما در نیمه دوم کاشیما به بازی احاطه پیدا کرد و پرسپولیس گاهی ضد حمله می‌زد. آنها در زمین خودشان بودند و طبیعی بود که فشار بیاورند. به هر حال این یک بازی فوتبال است و نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

او ادامه داد: آنها با استاندارد بالایی بازی کردند و از دقیقه یک تا ۹۰ پرسپولیس را تحت فشار گذاشتند. سبک بازی آنها به این صورت است که در تمام دقایق بازی به تیم حریف فشار می‌آورند تا حریف اشتباه کند.

عبدی درمورد علت شکست پرسپولیس در این بازی اظهار کرد: این که بازی برگشت فینال در تهران است از طرفی یک امتیاز مثبت برای تیم محسوب می‌شود اما باید دقت کنیم که پرسپولیس دو پرواز مهم انجام داد اما تیم کاشیما یک پرواز مهم انجام داده است. پرسپولیس با یک پرواز طولانی به ژاپن رفت، یک بازی سنگین برگزار کرد و باید با یک پرواز طولانی به ایران برگردد در صورتی که تیم کاشیما پرواز برگشتش به ژاپن دیگر اهمیتی ندارد.

او اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس کم ندویدند و کم تلاش نکردند اما استاندارد تیمی کاشیما بسیار بالا بود و این تفاوت این تیم با تیم‌های غرب آسیاست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی برگشت هم بیان کرد: پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد اما نباید بی دقتی کند. حمله کردن زیاد مثل یک تیغ دو لبه است. ممکن است تیم به گل برسد و ممکن است در ضد حملات گل بخورد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند زمانی که توپ را از دست می‌دهند چه برنامه‌ای برای به دست آوردن دوباره توپ دارد.

عبدی درباره اخراج شدن نعمتی در این بازی هم گفت: از همان دقایق اول فشار روی بازیکنان پرسپولیس زیاد بود و بعد از گل کاشیما هم استرس بازیکنان زیادتر شد. بازیکنان باید در زمان‌هایی که نباید کارت بگیرند حرفه‌ای برخورد کنند. از ابتدا دو بازیکن احتمال اخراجشان می‌رفت. یکی از آنها شجاع بود که خدا را شکر کارت نگرفت. بازیکنان باید بدانند دیگر مثل گذشته نیست و داوران با یکدیگر ارتباط خوبی در همه صحنه‌ها دارند. اگر نعمتی اخراج نمی‌شد پرسپولیس یک مهره ارزشمند در بازی برگشت در ترکیب خود داشت.

او در پایان ضمن امیدواری به قهرمانی پرسپولیس گفت: از این اتفاقات زیاد برای پرسپولیس افتاده است و در اکثر موارد تیم از مشکلات سربلند بیرون آمده است. همه هواداران باید یکدل به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی آسمونی

      لنگی باخت!خخخخخخ

    • بدون نام

      فکر کردن مثل ایران اگه بازیکن حریف رو مشت براش پرتاب کنن جلو کمک داور اشکال نداره باشگاهای ما همیشه از طرز فکر بچه گانه بازیکن ها ضربه خورده چشمی برابر السد مفت ومجانی این تیم رو حذف نکرد ؟

    • مرتضی

      پرسپوليس تا همين جا هم قهرمان!!!

    • مرتضی

      پرسپوليس تا همين جا هم قهرمان!!!

    • بدون نام

      لعنت به صدا و سیما
      که کج سلیقگی هاش پایان نداره..خیابانی نحس!

    • علی حسینی

      خیابانی عشقه ازهیچکسم ابایی نداره همونطور که درزلزله کرمانشاه باونشجاعت حرفش وزد بابا همجا که تیرک وداور و میله بکمکتون نمیاد لنگیهای جام ندیده خخخخخخخخخخخخ وای چ کیفی داش به امید باختتون لنگیا توتهران بدون تاج سرورتونه باافتخار تاجیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج