جاباما
۷۹۲۵۰۹
۵۲۲۶
۵۲۲۶
پ

رپورتاز آگهی

اسباب کشی آسان و راحت + قیمت

اسباب کشی هم مانند هر کار دیگری فوت وفنی دارد. با دانستن فوت وفن اسباب کشی می‌توانید اسباب کشی ساده تری داشته باشید. بسیاری از موسسات خدمات اسباب کشی علاوه بر تامین نیرو و وسیله نقلیه در روز اسباب کشی حاضر به مشاوره و راهنمایی در مورد اسباب کشی هستند.

اسباب کشی، قیمت خدمات اسباب کشی و ثبت درخواست

اسباب کشی یکی از آن کارهاییست که همیشه مایه‌ی زحمت است و علاوه بر زحمت و خستگی اسباب کشی، گم شدن و آسیب دیدن وسایل در حین اسباب کشی باعث ناراحتی خاطرمان می‌شود. اما با دانستن فوت وفن اسباب کشی و کمک گرفتن از کسانی که تخصصشان اسباب کشی و جابجایی است، می‌توانید این روند همیشگی را تغییر دهید و اسباب کشی را به کاری فرح بخش تبدیل کنید.

اسباب کشی هم مانند هر کار دیگری فوت وفنی دارد. با دانستن فوت وفن اسباب کشی می‌توانید اسباب کشی ساده تری داشته باشید. با هم برخی از این دانستنی‌های لازم برای اسباب کشی را مرور می‌کنیم.

اسباب کشی آسان و راحت + قیمت

نکات مفید برای اسباب کشی آسان

  • همه ما می‌دانیم برای اسباب کشی به تعداد زیادی جعبه و کارتن نیاز داریم، اما اغلب ما اهمیت آن را برای اسباب کشی از یاد می‌بریم. به جای اینکه در روز اسباب کشی دنبال کارتن بگردید بهتر است پیش از اسباب کشی با کمی هزینه جعبه و کارتن سالم به اندازه نیاز تهیه کرده باشید.
  • برای کم کردن سردرگمی بعد از اسباب کشی، اطلاعاتی از محتویات هر جعبه را روی آن بنویسید تا بعد از اسباب کشی به همه وسایل در هنگام مورد نیاز دسترسی داشته باشید.
  • در بسته بندی وسایل شکستنی و آسیب پذیر نهایت دقت را به خرج دهید.
  • در صورتی که وزن محتویات جعبه زیاد است پیش از اسباب کشی با چسب عریض استحکام جعبه را بالا ببرید.
  • اگر دوستان و آشنایانتان قصد دارند در اسباب کشی کمک کنند، این کمک را رد نکنید. اما در نظر داشته باشید برای جلوگیری از شلوغی در هنگام اسباب کشی هر فرد را مسئول کاری کنید.
  • در زمان اسباب کشی زوایا و گوشه‌های وسایل احتمال آسیب دیدن بالایی دارند، می‌توانید پیش از اسباب کشی این زوایا را با پلاستیک و یا حتی روزنامه بپوشانید.
  • بهتر است وسایل الکتریکی را در زمان اسباب کشی در جعبه‌های اصلی خود قرار دهید، اما در صورت عدم وجود کارتن اصلی، جابجایی این وسایل را با نظارت ویژه انجام دهید تا اسباب کشی شما باعث هزینه اضافه نشود.
  • اجناس گران قیمت مانند طلا و جواهر و ... را حتی در صورت اعتماد کامل به کارگران اسباب کشی، با خودرو شخصی خود جابجا کنید.
  • بهتر است محل جدید پیش از اسباب کشی کاملا آماده شده باشد. در صورتیکه محل جدید نیاز به نقاشی، تعمیر و یا سمپاشی دارد، قبل از اسباب کشی به آن کار‌ها رسیدگی کنید.

فراموش نکنید بسیاری از موسسات خدمات اسباب کشی علاوه بر تامین نیرو و وسیله نقلیه در روز اسباب کشی حاضر به ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد اسباب کشی هستند. اگر اسباب کشی اولتان است یا احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید فراموش نکنید که این افراد تخصصشان اسباب کشیست و با استفاده از تجربه آن‌ها می‌توانید اسباب کشی ساده تری داشته باشید.

اسباب کشی آسان و راحت + قیمت

مراحل اسباب کشی:

بسته بندی وسایل پیش از اسباب کشی:

درباره بسته بندی وسایل پیش از اسباب کشی صحبت کردیم، اما اگر برایتان دشوار است می‌توانید این بخش از اسباب کشی را هم به افراد متخصص در امر اسباب کشی بسپرید.

ا نتخاب وسیله نقلیه برای اسباب کشی:

درباره این بخش از اسباب کشی بهتر است به نظر نماینده شرکت خدمات اسباب کشی اعتماد کنید. فراموش نکنید که انتخاب ماشین کوچکتر از نیاز برای اسباب کشی، هم به دلیل رفت و برگشت زیاد و هم آسیب دیدن وسایل هزینه اسباب کشی را افزایش می‌دهد. همچنین انتخاب ماشین بزرگتر از حجم مورد برای اسباب کشی نیاز به دلیل کرایه گرانتر به صرفه نیست و هزینه اسباب کشی را بی دلیل افزایش می‌دهد.

انتقال وسایل به ماشین:

در این قسمت از اسباب کشی بیشترین آسیب به وسایل اتفاق می‌افتد. جابجا کردن اجسام بخصوص اجسام سنگین در اسباب کشی امری تخصصیست و نیاز به مهارت دارد. همچنین نحوه چیدن اجسام در وسیله نقلیه و ترتیب قرار دادن وسایل مهم است. با انتخاب یک موسسه خدمات اسباب کشی مجرب و خوش نام، می‌توانید با خاطری آسوده به بعد از اسباب کشی فکر کنید.

حمل وسایل به مقصد و تخلیه:

اگر راننده ماشین باری، تخصصش اسباب کشی باشد نیازی به تذکر درباره سرعت مناسب و یا رعایت نکات برای ایمنی وسایل شما نخواهد داشت. در اینجا باز ارزش یادآوری دارد که می‌توانید در روز اسباب کشی چند کارگر بدون تخصص اسباب کشی استخدام کنید و در تمام مراحل اسباب کشی نگران ایمنی وسایلتان باشید. یا اینکه با کمی تحقیق و جستجو یک موسسه خدمات اسباب کشی مجرب و ماهر بیابید و تمام مراحل اسباب کشی را به آن‌ها بسپرید.

هزینه خدمات اسباب کشی:

با توجه به این موضوع که اسباب کشی شامل خدمات متنوع و متفاوتی می‌شود، تخمین هزینه اسباب کشی کار ساده‌ای نیست. موارد زیادی بر هزینه نهایی اسباب کشی تاثیر می‌گذارد. برای مثال اگر می‌خواهید به منزل جدید اسباب کشی کنید، فاصله تا محل قبلی و اینکه منزل جدید در همان شهر واقع است یا خیر بر قیمت تاثیر می‌گذارد. حجم اسباب و وسایل تعیین می‌کند به چه تعداد کارگر و چه نوع وسیله نقلیه برای اسباب کشی نیاز دارید. همچنین مشخص می‌کند اسباب کشی شما چقدر طول می‌کشد و وسیله نقلیه حمل بار نیاز به چند بار رفت و برگشت دارد. اینکه محل زندگی فعلی و بعدی شما در چه طبقه‌ای واقع شده، بخصوص اگر امکان استفاده از آسانسور برای اسباب کشی نباشد از دیگر مواردیست که بر هزینه نهایی اسباب کشی تاثیر می‌گذارد. بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی برای جابجایی اجسام سنگین یا حجیم مانند تردمیل، یخچال ساید بای ساید و یا گاوصندوق هزینه بیشتری تقاضا می‌کنند.

اسباب کشی آسان و راحت + قیمت

به طور کلی هزینه اسباب کشی شامل این موارد می‌شود:

  • کرایه حمل اثاث در اسباب کشی: برای در اختیار داشتن ماشین خاور در صورتیکه مبدا و مقصد اسباب کشی داخل تهران باشد باید ۱۵۰ هزار تومان هزینه در نظر بگیرید.این هزینه برای ماشین نیسان نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان است.
  • دستمزد کارگر اسباب کشی: دستمزد کارگر اسباب کشی برای ۳ ساعت و در صورت همکف بودن مبدا و مقصد اسباب کشی حدود ۴۰ هزار تومان است. توجه کنید که دستمزد کارگر اسباب کشی برای هرطبقه بالاتر از همکف ۱۵ هزار تومان و برای هر ساعت اضافه ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.
  • بیمه باربری نرخ بیمه باربری: در اسباب کشی به این صورت محاسبه می‌شود که به ازای هر ۱ میلیون تومان ارزش بار در اسباب کشی، ۱ هزار تومان برای بیمه در نظر گرفته می‌شود.
  • هزینه اضافه اسباب کشی: برای حمل وسایل سنگین دقت شود زمانی که با موسسه خدمات اسباب کشی بر سر هزینه اسباب کشی به توافق می‌رسید معمولا باید هزینه حمل برخی اجسام سنگین را به هزینه اسباب کشی اضافه کنید. حمل وسایلی مانند پیانو، گاوصندوق، یخچال فریزر ساید بای ساید، بوفه‌های بزرگ شیشه ای، ترد میل وکتابخانه و بوفه سنگین، هزینه اسباب کشی شما را افزایش می‌دهند.

بر اساس نرخ اتحادیه باربری جابجایی ساید بای ساید برای هر طبقه ۱۰ هزار تومان هزینه اسباب کشی را افزایش می‌دهد. جابحایی شیشه میز (بیشتر از ۶ نفره) برای هر طبقه بین ۵ تا ۱۰ و جابجایی گاوصندوق بسته به وزن آن برای هر طبقه بین ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان به هزینه نهایی اسباب کشی می‌افزاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج