۷۹۲۵۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازدید سرنوشت‌ساز نمایندگان AFC از ورزشگاه آزادی

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تائید شرایط ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان، سه‌شنبه بازدید نهایی از این ورزشگاه را انجام می‎دهند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد بود. ورزشگاه آزادی محل برگزاری این دیدار است که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود.

برای برگزاری این دیدار نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با وارد کردن ایراداتی به ورزشگاه آزادی خواستار رسیدگی و برطرف شدن آنها شده بودند. بر همین اساس از حدود یک ماه پیش اقدامات لازم برای اعمال تغییرات مورد نظر مسئولان AFC در ورزشگاه آزادی آغاز شد تا آنها در بازدید دوباره ای که پیش از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان از این ورزشگاه خواهند داشت، نظر مثبت خود را نسبت به بازسازی و بهسازی های انجام شده، اعلام کنند.

بازدید نهایی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه آزادی و برای بررسی شرایط میزبانی این ورزشگاه سه شنبه انجام می شود. بعد از این بازدید AFC نظر نهایی خود را در رابطه با میزبانی آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان به صورت رسمی اعلام می کند.

رسیدگی به وضعیت سیستم صوتی ورزشگاه، سیستم صوتی متصل به اسکوربورد، بهسازی تونل ورودی ورزشکاران (متصل به میکسدوزن)، بهسازی محل تردد ورزشکاران برای ورود و خروج به رختکن، بهسازی اتاق کار عکاسان، بهسازی محوطه اطراف زمین چمن (در برخی از بخش‌ها باید چمن مصنوعی نصب شود)، بهسازی سکوی تماشاگران و نرده‌کشی بین زون‌ها، آماده‌سازی درمانگاه و اتاق کنترل دوپینگ و تأمین امکانات پزشکی، ایجاد دبیرخانه AFC و مسابقات، بهسازی اتاق مربوط به نشست خبری، بهسازی جایگاه وی‌آی‌پی، بهسازی اتاق داوران و ناظران، مکانیزه‌ کردن سیستم بلیت‌فروشی و استفاده از گیت‌های ورودی برای کنترل دقیق تماشاگران مهمترین ایراداتی بود که مسئولان AFC خواستار رسیدگی به آنها در ورزشگاه آزادی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شد. این دیدار در توکیو برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج