۷۹۲۶۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا لوپتگی با داشتن CR۷ هم اخراج می‌شد؟

 بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شروعی طوفانی در سری آ داشته است.

وبسایت نود: به نقل از گل، آیا در صورت ماندن کریستیانو رونالدو در رئال مادرید جولن لوپتگی باز هم در این مقطع از فصل برکنار می‌شد؟

پاسخ به این سوال به شکل قطعی امکان پذیر نیست اما خوان آنتونیو، پدر جولن لوپتگی چند روز قبل از اخراج پسرش از هدایت رئال با اشاره به این نکته، مدیران رئال را به اهمال در آوردن جانشینی مناسب به جای CR۷ متهم کرد:

رئال یک گلزن بالفطره را از دست داده است. آن ها حتی یک نفر را هم به جای او به خدمت نگرفته اند. صحبت از نیمار و کسانی مثل او بود، اما هیچ کس اضافه نشد. آن ها ۵۰ گل از پسرم دزدیدند!

آیا لوپتگی با داشتن CR۷ هم اخراج می‌شد؟

شاید جمله آخر لوپتگی پدر اندکی اغراق آمیز به نظر برسد، اما وقتی شروع طوفانی رونالدو به همراه یوونتوس در سری آ را در کنار مشکلات تمام نشدنی رئال مادرید در گلزنی قرار می‌دهیم، متوجه می‌شویم رئال هنوز نتوانسته با فقدان رونالدو کنار بیاید.

با در اختیار گرفتن رونالدو، یوونتوس ۲۸ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن ابتدای فصل سری آ را جمع آوری کرده و با بهترین شروع های تاریخ خود برابری کرده است. پیروزی در دیدار امشب مقابل کالیاری در تورین یوونتوس را بعد از ۱۱ بازی به امتیاز ۳۱ خواهد رساند تا بانوی پیر بهترین شروع در تاریخ پرافتخار و رنگارنگ خود را تجربه کند. رونالدو نیز در این شروع تاریخی سهم به سزایی داشته است.

از مجموع ۲۱ گل یوونتوس در سری آ، رونالدو ۷ گل را خود به ثمر رسانده و پاس ۴ گل دیگر را برای هم تیمی های خود مهیا کرده است. در حقیقت هیچ کس به اندازه رونالدو (۱۱ گل) در این فصل از سری آ مشارکت مستقیم روی گل ها نداشته است.

لوپتگی (البته تا قبل از شکست ۵-۱ مقابل بارسلونا و اخراج از لوس بلانکوس) چگونه می‌توانست با فقدان رونالدو در چنین شرایطی کنار بیاید؟ شکست روز یکشنبه در ال‌کلاسیکو، اختلاف رئال مادرید با صدرنشین جدول را تا پایان هفته دهم به ۷ امتیاز رسانده است.

در دوران کوتاه مدت اما پرتنش لوپتگی رئال مادرید با ثبت ۴۸۰ دقیقه متوالی بدون زدن گل، رکورد تاریخ باشگاه را شکست. نکته خنده دار آن است که رئال مادرید لالیگا را به شکل امیدوارکننده ای آغاز کرده بود. رئال مادرید فصل را با ۳ پیروزی متوالی مقابل ختافه، ژیرونا و لگانس آغاز کرد و در این ۳ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساند.

در آن روزها این صحبت وجود داشت که گرت بیل و کریم بنزما آماده به عهده گرفتن وظایف هجومی بیشتر در غیاب رونالدو هستند و با حضور ماریانو دیاز و البته وینگر هیجان انگیزی نظیر مارکو آسنسیو، رئال مادرید با شرایط مناسبی وارد دوران پسا رونالدو خواهد شد.

با این حال بعد از پیروزی ۴-۱ مقابل لگانس در هفته سوم، هیچ کس گلزنی بیل و بنزما در لالیگا را ندیده است. این دو بازیکن در رقابت های این فصل لالیگا مجموعا ۷ گل زده اند (بنزما ۴ و بیل ۳ گل) که برابر با گل های رونالدو برای یوونتوس در سری آ است.

ماریانو که بعد از بازگشت از لیون به رئال مادرید طی انتقالی ۲۳ میلیون یورویی، وارث پیراهن شماره ۷ رونالدو شده، هنوز نتوانسته در لالیگا گلزنی کند و سهم مارکو آسنسیو در لالیگا هم فقط و فقط یک گل بوده است.

رئال تنها گل های رونالدو را از دست نداده است. ۴ مهاجم این فصل رئال مجموعا ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده اند که این آمار نیز دقیقا به اندازه تعداد پاس گل های CR۷ در ایتالیا است.

برنده ۵ توپ طلای فوتبال جهان هفته پیش اذعان داشت که رئال را ترک کرده چرا که حس می‌کرده "فلورنتینو پرز دیگر به او به چشم یک بازیکن غیرقابل جانشین نگاه نمی‌کند." نکته تاسف آور برای پرز آن است که ستاره ۳۳ ساله از زمان حضور در تورین به خوبی خود را اثبات کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشم تقصیر پرز نیست کريس هم پول مفت قراردادهاي پشت هم به دید خودش میخواست خب اينم درست نیست تازه میخواست باشگاه جریمه فرار مالیاتی اش بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج