۷۹۲۶۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل باخت پرسپولیس در یک نبرد برابر

 شوت و تکل دو فاکتوری بود که ژاپنی‌ها در آن توانستند برتری بیشتری نسبت به پرسپولیس داشته باشند.

وب‌سایت نود: پرسپولیس در دیداری با دو گل بازنده میدان شد که در اکثر فاکتورهای هجومی و دفاعی کاملا پا به پای حریف پیش آمد. تیم برانکو برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد در نود دقیقه داخل میدان در هیچ بخشی از بازی حریف دست و پابسته‌ای نبود. آنها نه یک تیم دفاعی صرف بودند و نه یک تیم هجومی آسیب‌پذیر. آمار بازی نشان می‌دهد که برابری در بیشتر دقایق بر بازی حاکم بوده است.

در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بازیکنان کاشیما بهتر از پرسپولیس بودند اما این اختلاف آنقدر زیاد نبود که بتوان آن را عامل برتری ژاپنی‌ها دانست. در مالکیت توپ حدود۹ درصد، در برتری دوئل ها حدود ۳ درصد و در دقت پاس حدود ۵ درصد حریف از پرسپولیس بهتر بود و ۶۰ پاس هم بیشتر ارسال کردند.

پرسپولیس و کاشیما تنها در دو فاکتور تفاوت فاحشی داشتند که همین تفاوت هم باعث باخت یکی و برد دیگری شد. پرسپولیس و کاشیما هر دو ۸ شوت به سمت دروازه حریفان زدند و هر دو هم دو شوت داخل چارچوب داشتند اما تفاوت در محل شوت‌ها بود. از ۸ شوت کاشیما ۶ شوت در داخل محوطه جریمه پرسپولیس به سمت دروازه زده شد و ۲ شوت از خارج محوطه.

این آمار برای پرسپولیس دقیقا برعکس بود. یعنی آنها ۶ شوت را از داخل محوطه جریمه حریف زدند و فقط ۲ شوت در داخل محوطه. همین مساله باعث شد تا شوت‌های کاشیما با وجود تعداد برابر اما خطرناک‌تر باشد و از دو ضربه داخل چارچوب دو گل برای آنها بدست بیاید.

این آمار نشانه خوبی برای بازیکنان پرسپولیس است تا به محض این که توپ به آنها رسید از هر جای زمین اقدام به شوتزنی نکنند. آن هم تیمی که شوتزن قهاری ندارد و تعداد گل‌های از راه دورش زیاد نیست. شاید تامل و پاس‌کاری بازیکنان و رساندن آنها به نزدیک دروازه باعث می شد تا آنها از ۸ شوت خود به سمت دروازه برداشت بیشتری انجام دهند.

درصد تکل‌های درست پرسپولیس هم بیش از ۲۰ درصد از کاشیما کمتر بود و این اختلاف هم شاید یکی از دلایلی بود که باعث شد تیم ژاپنی در یک بازی برابر برنده بازی با پرسپولیس شود. شاگردان برانکو هم کمتر تکل زدند و هم تکل‌های درست بسیار کمتری از حریف داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه بگید تو کدوم ایتم برتری داشت پرسپولیس که انتظار برد داشتین ازش ؟

    • شهرام

      من بشخصه ناراحتم از باخت پرسپولیس مثل هر ایرانیه دیگه ولی ناراحت کننده تر این تحلیل و تفاسیر دور از عقل شما نویسنده هاست . کدوم آمار ؟ نکنه همون آمارهای مسخره که برای کیروش درست کردین و حلوا حلواش میکنین ؟ غیر از بیست دقیقه بقیه بازی دست اونا بود و پرسپولیس پر بود از خطاهای انفرادی و پاس های اشتباه . بابا تورو خدا یا تحلیل نکنین یا درست تحلیل کنین . مردم هم بازی رو دیدن و چیزایی که شما میگین رو ما ندیدیم . احتمال داره شما یه بازی دیگه رو دیده باشین . دوستان نویسنده ورزشی .. ماست مالی کردن یعنی گول زدن ملت . کاری که شماها عادت دارین . پرسپولیس روزش نبود و شکست خورد . دوتا گل خوردیم بخاطر اشتباه محض دفاع و گلرمون . دیگه تحلیل های صد من یه غاز چرا میکنین ؟

    • بدون نام

      90 دقیقه زیر توپ زدین اونوقت میگین نبرد برابر واقعا که لنگی هستی برادر نویسنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج