۷۹۲۷۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شروع مطمئن سولاری؛ برتر از مورینیو، مشابه لوپتگی!

 سولاری همانند لوپتگی اولین بازی لالیگایی خود را با پیروزی ۳-۲ جشن گرفت.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته یازدهم لالیگا عصر شنبه رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال وایادولید بود و با نتیجه ۲-۰ حریف خود را از پیش رو برداشت تا با کسب پنجمین برد فصل، به جایگاه ششم جدول صعود کند.

سانتیاگو سولاری که به دنبال اخراج جولن لوپتگی بعد از شکست ۵-۱ مقابل بارسلونا هدایت رئال مادرید را به عهده گرفته، بعد از پیروزی ۴-۰ مقابل ملیا در کوپا‌دل‌ری، در مقابل وایادولید نیز به پیروزی رسید تا نخستین بازی لالیگایی خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرمربیان جدید رئال مادرید در یک دهه گذشته معمولا لالیگا را با نتایج خوبی آغاز کرده اند. در حقیقت آخرین سرمربی رئال که در اولین تجربه لالیگایی خود روی نیمکت کهکشانی ها شکست خورد، خوانده راموس بود که به دنبال اخراج برند شوستر در دسامبر ۲۰۰۸، سرمربی رئال شد و در اولین تجربه خود روی نیمکت لوس بلانکوس در هفته پانزدهم فصل ۰۹-۲۰۰۸، با نتیجه ۲-۰ به بارسلونا باخت.

در آن مسابقه ساموئل اتوئو و لیونل مسی گل های شاگردان پپ گواردیولا را به ثمر رساندند تا راموس شب تلخی را در نیوکمپ پشت سر گذارد.

بعد از راموس، سایر سرمربیان جدید رئال در اولین بازی لالیگایی خود شکست نخورده اند اما در عین حال، نتایج قاطعی نیز کسب نکرده اند و در این میان تنها زین الدین زیدان توانسته شروع فوق العاده ای روی نیمکت رئال در لالیگا داشته باشد.

مانوئل پیگرینی در هفته اول فصل ۱۰-۲۰۰۹ برای نخستین بار رئال را در لالیگا هدایت کرد. این بازی که در حقیقت رونمایی از نسخه دوم کهکشانی فلورنتینو پرز بود، در نهایت با برتری ۳-۲ رئال مادرید در برابر دپورتیوو لاکرونیا به پایان رسید. رئال در این بازی دو بار از حریف پیش افتاد و دپور در هر دو مرتبه کار را به تساوی کشاند و در نهایت رئال با گل لاسانا دیارا فصل را با پیروزی کلید زد.

ژوزه مورینیو نیز برای اولین بار در هفته نخست فصل ۱۱-۲۰۱۰ لالیگا روی نیمکت رئال نشست؛ مسابقه ای که در پالما و به میزبانی مایورکا برگزار شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کارلو آنچلوتی نیز در نخستین تجربه لالیگایی خود به یک پیروزی میلیمتری رسید. رئال در هفته اول فصل ۱۴-۲۰۱۳ میزبان رئال بتیس بود و در حالی که بازی تا دقیقه ۸۶ با تساوی ۱-۱ در جریان بود، ایسکو گل برتری را به ثمر رساند تا آنچلوتی کار خود را در لالیگا با برد آغاز کند.

بعد از ۲ فصل و خروج کارلتو از مادرید، نوبت به رافا بنیتس رسید تا سکاندار جدید رئال مادرید باشد. بنیتس همانند مورینیو کار خود در لالیگا را با تساوی بدون گل خارج از خانه برابر اسپورتینگ خیخون آغاز کرد. بنتیس تا پایان فصل دوام نیاورد و در نخستین روزهای ۲۰۱۶ شغل خود را از دست داد تا زین الدین زیدان هدایت رئال را به عهده گیرد.

زیزو برای اولین بار در هفته نوزدهم لالیگا روی نیمکت رئال نشست و تیمش را به برتری ۵-۰ مقابل دپورتیوو لاکرونیا رهنمون کرد تا قاطع ترین شروع را در بین سرمربیان اخیر رئال مادرید به نام خود رقم بزند.

اولین بازی لالیگایی جولن لوپتگی نیز همانند سولاری با یک پیروزی ۲-۰ همراه بود. رئال مادرید در هفته نخست فصل ۱۹-۲۰۱۸ با گل های کارواخال و بیل مقابل ختافه به پیروزی رسید و احتمالا در آن روز کمتر کسی فکر می‌کرد که لوپتگی حتی رنگ هفته یازدهم لالیگا را هم نبیند.

با نگاهی دوباره به آمار ۸ سرمربی بررسی شده دهه اخیر رئال، به این نتیجه می‌رسیم که رئال در این ۸ بازی (اولین بازی هر مربی در لالیگا) ۵ برد، ۲ تساوی و یک شکست داشته و در این بازی ها ۱۴ گل زده و ۵ گل دریافت کرده است. باید دید سرنوشت سولاری، که شروعی کاملا مشابه با لوپتگی داشته، به کجا خواهد انجامید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج