۷۹۲۷۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دردسرهای ایوانکا برای ولورینی مردان ایکس

هیوجکمن، هنرپیشه ‌هالیوود همواره شخصیت محبوبی برای دوستداران سینما بوده است، اما دعوت او از ایوانکا ترامپ و همسرش برای شرکت در جشن تولد ٥٠سالگی‌اش کار دستش داد و صدای اعتراض هواداران را بلند کرد.

روزنامه شهروند: هیوجکمن، هنرپیشه ‌هالیوود همواره شخصیت محبوبی برای دوستداران سینما بوده است، اما دعوت او از ایوانکا ترامپ و همسرش برای شرکت در جشن تولد ٥٠سالگی‌اش کار دستش داد و صدای اعتراض هواداران را بلند کرد. هواداران جکمن به صفحه توییتر او رفتند و اعتراض خود را اعلام کردند. جکمن البته در مصاحبه با نشریه ورایتی گفته که دوستی‌اش با ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، هیچ ربطی به سیاست ندارد. او گفته «این زوج را ١٥‌سال است که می‌شناسد و آن جشن تولد هم هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشته است.»
دردسرهای ایوانکا برای ولورینی مردان ایکس
جکمن که استرالیایی است، درباره مسائل سیاسی اظهارنظر نمی‌کند؛ چراکه او اساسا به‌عنوان یک شهروند آمریکایی رأی نمی‌دهد. هنرپیشه‌های دیگری نظیر نیکول کیدمن نیز شرایطی مشابه جکمن دارند، اما این مسأله هم باعث نشد که هواداران به او اعتراض نکنند. برخی به صفحه توییتر او رفتند و نوشتند: «شرم بر تو. حالم از تو بهم می‌خورد»، «جکمن حق ندارد با ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر دوست باشد. من هم حق دارم از او ناامید شوم».

البته برخی دیگر نیز از جکمن حمایت کرده‌اند. آنها نوشته‌اند که دوستان واقعی حتی به‌رغم اختلافات سیاسی باز هم دوست باقی می‌مانند. یکی از کاربران نوشته: «خونسرد باشید. جکمن و ایوانکا سال‌هاست که دوست هستند. اگر آنها فقط به خاطر اینکه ترامپ یک رئیس‌جمهوری احمق است بخواهند دوستی‌شان را بهم بزنند، خیلی احمقانه است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج