جاباما
۷۹۲۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گرشاسبی: آماده بازی برگشت باشید

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است هنوز هیچ چیز تمام نشده و همه باید امیدوار به بازی برگشت باشند.

خبرآنلاین: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است هنوز هیچ چیز تمام نشده و همه باید امیدوار به بازی برگشت باشند. او که در ژاپن و در جایگاه ویژه ورزشگاه کاشیما آنتلرز در شهر ایباراکی شاهد دیدار تیمش در فینال رفت بود، بعد از بازی گفت: «تصور همه مان این بود که بتوانیم کاشیما را شکست بدهیم اما شرایط به شکل دیگری رقم خورد و با شکست به ایران برمی گردیم. »

او اضافه کرد: «البته این پایان کار ما نیست زیرا امیدواری های زیادی به بازی برگشت داریم و با روحیه بالا به کشورمان می آییم تا بتوانیم راهی برای شکست کاشیما پیدا کنیم. هیچ اتفاقی بعید نیست و اگر اتحادمان را حفظ کنیم، بدون شک می توانیم در بازی برگشت کار را تمام کنیم.

در دیدارهای قبلی نیز، وقتی کار به بازی برگشت رسید، عملکردمان بهتر بود و توانستیم حریفان را از پیش رو برداریم. حالا هم می توانیم این کار را تکرار کنیم چون کاشیما هم تیمی بود که تاثیرپذیر نشان داد و انشالله با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان، حریف را در روز شنبه هفته آینده از قهرمانی دور می کنیم. » مدیرعامل سرخپوشان در مورد طرفداران پرسپولیس نیز گفت: «من از آنها می خواهم خود را برای بازی برگشت آماده کنند.

هنوز اتفاقی رخ نداده و این تنها یک نیمه از فینال بود. امیدوار و خوشبین هستیم تا در فینال دوم تیم برنده و قهرمان باشیم. از این رو می گویم باید همه ما و همه طرفداران جهت بازی برگشت آماده باشند. شاید با این شکست، کارمان سخت شده باشد اما امیدواری مان را از دست نمی دهیم و می خواهیم در تهران، کار بزرگی رقم بزنیم. »

او در نهایت اضافه کرد: «از سفیر ایران در ژاپن ممنونم. همچنین تماشاگرانی که ما را در ژاپن تنها نگذاشتند. آنها قبل و حین بازی به شدت بازیکنان را تشویق کردند و عامل بزرگی برای موفقیت تیم به حساب می آیند. همه ما امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم همه چیز را عوض کنیم. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      به امید خدا و با تدبیر درست کادر فنی و غیرت مثال زدنی بازیکنان ایرانی و حمایت هواداران هر غیر ممکنی شدنی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج