جاباما
۷۹۲۸۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیش بینی باران و برف ۳ روزه در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از تشدید بارش‌ها در نیمه غربی کشور خبر داد و اعلام کرد: پیش بینی می‌شود طی امروز، فردا و پس‌فردا در ۱۰ استان برف و باران ببارد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از تشدید بارش‌ها در نیمه غربی کشور خبر داد و اعلام کرد: پیش بینی می‌شود طی امروز، فردا و پس‌فردا در ۱۰ استان برف و باران ببارد.

احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود تدریجی سامانه بارشی از جنوب غرب کشور از اواخر شب گذشته، اظهار کرد: فعالیت این سامانه امروز یکشنبه در استان‌های واقع در نوار غربی کشور به شکل افزایش ابر و بارش پراکنده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده باران رخ دهد و بعدازظهر یکشنبه در جنوب استان خوزستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشدید فعالیت این سامانه در روز دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ آبان روی نیمه غربی کشور، تصریح کرد: روز دوشنبه شدت بارش در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و روز سه‌شنبه در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان خواهد بود.

مقام مسئول سازمان هواشناسی بیان کرد:‌روز سه‌شنبه نیز بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، استان اردبیل و ارتفاعات آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه گفت: امروز تمام مناطق خلیج‌فارس و روز دوشنبه غرب خلیج‌فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج