جاباما
۷۹۲۸۳۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نظافت شرکت و قیمت آن

شرکت ها امروزه بیش از هر زمان دیگری به ساختن تصویر مناسب از خود در ذهن مردم فکر می کنند و برای آن برنامه دارند. دفعه بعدی که مشتری شرکت شما در انتخاب بین خدمات شما و شرکت رقیب دچار تردید شده شاید همین موضوع (نظافت شرکت و محل کار)به کمکتان بیاید.

برترین‌ها: نظافت شرکت و محل کار بعد از نظافت منزل از جمله پر تقاضاترین خدمات شرکت های نظافتی قرار می گیرد. با توجه به اینکه بسیاری از ما بیش تر از هر مکان دیگری در هفته در محل کارمان وقت می گذرانیم، نظافت شرکت و محل کار موضوع مهمتری جلوه می کند. نظافت شرکت و محل کار علاوه بر این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که می تواند بر تصویر شرکت شما در ذهن مشتریانتان تاثیر بگذارد. شاید چندان اغراق آمیز نباشد اگر گفته شود نظافت شرکت و محل کار به همان اندازه تجهیز دفتر با لوازم مدرن و چیدمان اصولی اهمیت دارد.

نظافت شرکت و قیمت آن

چرا نظافت شرکت و محل کار مهم است؟

  • نظافت شرکت و محل کار و کارمندانی سالم تر

فراموش نکنید که در هر شرایطی سلامت کارمند است که از نظر اقتصادی برای شرکت فایده دارد. بدیهی است که وقتی نظافت شرکت و محل کار پشت گوش انداخته می شود احتمال بیماری کارمندان زیاد می شود. این کسالت می تواند کسالت روانی باشد به خاطر به هم ریختگی و بی نظمی محیط دفتر یا اینکه کسالت جسمی باشد به دلیل آلودگی محیط کار. با توجه ویژه به نظافت شرکت و محل کار می توانید کارمندان را هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی در شرایط مناسب نگه دارید و بازدهی شرکت خود را با توجه به نظافت شرکت و محل کار بالا ببرید.

  • نظافت شرکت و محل کار و رضایت کارمندان

همه ما می دانیم که در علم اقتصاد هرچه رضایت کارمندان بیشتر باشد بهره وری تشکیلات افزایش می یابد. از میان راه هایی که شما به عنوان مدیر یک شرکت در اختیار دارید تا رضایت کارمندانتان را افزایش دهید، بدون شک نظافت شرکت و محل کار کم هزینه ترین آنهاست. شما به عنوان صاحب کسب و کار با صرف هزینه ای اندک برای نظافت شرکت و محل کار (که احتمالا در میان دیگر هزینه ها حتی به چشم نیاید)، می توانید به کارمندانتان این احساس را القا کنید که به آنها اهمیت می دهید.

  • نظافت شرکت و محل کار و تغییر تصویر شرکت در ذهن مخاطب

شرکت ها امروزه بیش از هر زمان دیگری به ساختن تصویر مناسب از خود در ذهن مردم فکر می کنند و برای آن برنامه دارند. مانند موارد قبل در این مورد هم ساده ترین و کم خرج ترین راه برای ساختن تصویری از موفقیت و سختکوشی، توجه به نظافت شرکت و محل کار است. زمانی که ارباب رجوع به دفتر شرکت شما مراجعه می کنند، نظافت شرکت و محل کار اگر در سطح تحسین برانگیزی باشد، در ناخودآگاه آن ها نقش خواهد بست. دفعه بعدی که مشتری شرکت شما در انتخاب بین خدمات شما و شرکت رقیب دچار تردید شده شاید همین موضوع (نظافت شرکت و محل کار)به کمکتان بیاید.

نظافت شرکت و قیمت آن

چرا بهتر است نظافت شرکت و محل کار را به حرفه ای ها بسپاریم؟

در سطرهای قبل اهمیت نظافت شرکت و محل کار را با هم مرور کردیم. شما به عنوان صاحب کسب و کار به طور قطع ترجیح می دهید وظیفه مهم نظافت شرکت و محل کارتان را به شرکتی بسپارید که در زمینه نظافت شرکت و محل کار تجربه دارد.این شرکت ها و موسسات خدمات نظافتی می توانند در هر شرایطی نیاز شما را به نیروی نظافتچی برطرف کنند. فراموش نکنید که یک شرکت خدماتی حرفه ای، از مهارت و زبده بودن نیروهایش اطمینان کامل دارد. علاوه بر اهمیت مهارت و تجربه نیروی نظافت شرکت و محل کار، اهمیت اعتماد را فراموش نکنید. زمانی که نظافت شرکت و محل کارتان را به شرکتی خوش نام و آزمون پس داده می سپارید، خیالتان بابت امنیت تجهیزات و مدارک و اسناد موجود در دفتر کار راحت است. در یک دفتر کار علاوه بر امکان وجود تجهیزات و وسایل گران قیمت، اسناد و مدارکی وجود دارد که اگر به هر طریقی از شرکت خارج شود و به دست نا اهل بیفتد می تواند خطر آفرین باشد. پس با کمی تحقیق و جستجو بهتر است وظیفه نظافت شرکت و محل کارتان را به یک موسسه خدماتی مجرب و قابل اعتماد بسپارید.

انتظارات از نظافتچی برای نظافت شرکت و محل کار

  • گردگیری

  • نظافت سرویس بهداشتی

  • جارو کشیدن سطح زمین

  • طی کشیدن سطح زمین

  • نظافت راه پله

  • انتقال زباله ها به خارج از شرکت

  • نظافت رایانه ها

  • نظافت و گردگیری پرده ها

  • نظافت کامل آبدارخانه

در صورت انتخاب هوشمندانه شرکت خدماتی برای نظافت شرکت و محل کار می توانید انتظار این خدمات را داشته باشید:

  • نظافت شرکت و محل کار در خارج از ساعات اداری ( نظافت شرکت و محل کار مانعی برای فعالیت روزانه شرکت نمی شود)
  • استفاده از مواد شوینده با کیفیت و کم ضرر برای نظافت شرکت و محل کار
  • استفاده از تجهیزات مناسب برای نظافت شرکت و محل کار
  • تحت پوشش بیمه حوادث بودن تمام نیروهای نظافت شرکت و محل کار
  • امکان سفارش اینترنتی و آسان برای نظافت شرکت و محل کار

نظافت شرکت و قیمت آن

هزینه نظافت شرکت و محل کار

پیش از پرداختن به هزینه نظافت شرکت و محل کار، فراموش نکنید باید به اعتبار شرکت تامین کننده نظافتچی توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال بدیهیست وقتی برای نظافت شرکت و محل کار سراغ موسسه ای می روید باید شماره ثبت شرکت داشته باشد. علاوه بر آن بد نیست کمی بیشتر برای انتخاب وقت بگذارید تا مطمئن شوید قیمت دهی نظافت شرکت و محل کار بر اساس یک فضای سالم و مطمئن رقابتی اتفاق می افتد.

نکته بعدی اینکه در مورد هزینه نظافت شرکت و محل کار استخدام نیروی خانم هزینه بیشتری خواهد داشت و همچنین شما می توانید با انعقاد قراردادی هفتگی و طولانی مدت از تخفیف بهره مند شوید و هزینه نظافت شرکت و محل کار را کاهش دهید.

زمانی که قیمت های موجود شرکت های خدماتی نظافت شرکت و محل کار را مرور می کنیم، برای نظافت شرکت و محل کار می توان انتظار چنین قیمت هایی را داشت:

نظافت شرکت و محل کار توسط نیروی آقا برای 4 ساعت 85 هزار تومان هزینه خواهد داشت. شما به عنوان صاحب کسب و کار باید برای 6 ساعت 120 و برای 8 ساعت 150 هزار تومان هزینه برای نظافت شرکت و محل کار در نظر بگیرید.

نظافت شرکت و محل کار توسط نیروی خانم برای 4 ساعت 95، 6 ساعت 130 و برای 8 ساعت کار 160 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

فراموش نشود اگر به هر دلیلی ( حرفه ای یا اخلاقی) از نیروی فرستاده شده برای نظافت شرکت و محل کار راضی نبودید بلافاصله به شرکت خدماتی اطلاع دهید. طبق اساس نامه بیشتر شرکت های خدماتی، در شرایط فوق شرکت موظف است بدون هزینه بیشتر نیرو را جایگزین کند.

فراموش نشود برای نظافت شرکت و محل کار تنها سراغ شرکت های خدماتی دارای مجوز قانونی و با سابقه بروید.

بهتر است در زمان نظافت شرکت و محل کار، دفتر بدون کارفرما نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج