۷۹۳۰۰۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

دستگیری سارقان گروگانگیر منازل در تهران

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری دو سارق منازل که قصد سرقت از منازل شرق پایتخت را داشتند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری دو سارق منازل که قصد سرقت از منازل شرق پایتخت را داشتند خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت: ساعت ۲۱:۳۰ مورخ ۱۱/۰۸/۹۷ در پی تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ پلیس مبنی بر اعلام سرقت از منازل مامور گشت کلانتری ۱۲۸ تهران نو جهت بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شد.

او اظهار کرد: در زمان حضور مامور گشت کلانتری در محل، وی به دو نفر که در کوچه مورد نظر بودند مشکوک شد و به سمت آن ها رفته تا علت حضور این دو فرد را جویا شود. رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت: زمانی که مامور گشت کلانتری به سمت دو نفر ایستاده در کوچه رفت، آن ها اقدام به فرار کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل بافت قدیمی منازل خانه های مجاور هم از طریق بالکن به یکدیگر راه دارند، گفت: با بازگشت سارقان به محل آن ها از طریق بالکن خانه اولی که از آن سرقت کرده بودند به خانه مجاور آن رفته و اقدام به سرقت از آن منزل مسکونی کردند. پس از مدتی که مامور گشت کلانتری برای بررسی محلی مجددا به محل مورد نظر باز می گردد متوجه صدایی با این مضمون که کسی درخواست کمک دارد و اعلام می کند که دزد آمده است، سریعا وارد عمل شده و با اعلام موضوع به کلانتری خود وارد خانه شد.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: زمانی که مامور پلیس در حال ورود به ساختمان بود متهمان به همراه فردی که گروگان گرفته بودند در حال خروج از ساختمان بودند که با مامور پلیس مواجه می شوند، در همین حال متهمان با توجه به نافرمانی از دستور ایست پلیس یکی از متهمان با پرتاب کردن ساطور به سمت مامور پلیس سعی کرد تا از دست وی فرار کند. وی در ادامه گفت: با توجه به نافرمانی متهمان از دستور ایست پلیس،مامور پلیس با به کارگیری از قانون استفاده از سلاح به سمت متهمی که گروگان در اختیارش بود شلیک کرد و وی از ناحیه پا مجروح شد و در همین حال فرد گروگان گرفته شده از دست متهم آزاد شد.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت: پس از اتفاقات رخ داده هر دو متهم توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. در بازرسی از متهمان مقداری طلا و جواهر، پول، ادوات سرقتی از قبیل پیچ گوشتی پ، دیلم و همچنین یک قبضه چاقو سلاخی و ساطور کشف و ضبط شد. او گفت: متهمان جهت بررسی پرونده به اداره ششم آگاهی پلیس پایتخت منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتش نشده یه ستادبحران درست کنیدمگه میش اینقدردزدی خلاف جنایت ....ازبیکاری وفقرهرساعت۵۰نفرمیرن زندان ازفقربیکاری حالا برین بودجه ومنابع شغل کشوربرای۲۰ملیوو افاغنه پرروموزی مفت خورلویزون هزینه کنیدبااینکه بیش از۳۰درصدسرپرست خانوادههابیکارن وفقیروهر۴نفر۳نفربیکاروهر۴نفر۱نفرروانی وحالت اروپا درسال۳نفرزندانی ماکجااوناکجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج