۷۹۳۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نماینده میرجاوه: مرزبانان ربوده شده سالم هستند

نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی از رایزنی معتمدان محلی ایران و پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی خبر داد و گفت: طبق اخبار واصله و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی از رایزنی معتمدان محلی ایران و پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی خبر داد و گفت: طبق اخبار واصله و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند.

علی کرد روز یکشنبه ضمن تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای همکاری و پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، افزود: هم اکنون از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای آزادی هرچه سریعتر مرزبانان کشورمان استفاده می شود.

نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر امورخارجه کشورمان و همچنین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برای پیگیری وضعیت سربازان ایرانی به پاکستان سفر کردند و رایزنی هایی انجام دادند.

وی بیان کرد: باید از اقتداری که سپاه پاسداران در مرزهای شرقی کشورمان نشان داده تقدیر کرد و یادآور شد که اشرار نمی توانند سودی در به دست بیاورند.

شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه، تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شده و به خاک پاکستان انتقال داده شدند.

عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداراشکرکه سالم هستند.انشاالله هرچه زودتربه آغوش خانوادهاشون برگردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج