۷۹۳۰۱۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شدند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از انصراف ۱۶ نماینده مجلس از استیضاح «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور خبر داد و گفت: نمایندگان از پاسخ هایی وزیر کشور قانع شده اند و نامه انصراف نیز به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از انصراف ۱۶ نماینده مجلس از استیضاح «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور خبر داد و گفت: نمایندگان از پاسخ هایی وزیر کشور قانع شده اند و نامه انصراف نیز به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

محمدجواد کولیوند درخصوص موضوع درخواست استیضاح وزیر کشور از سوی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست مذکور با امضاء ۲۵ نفر از نمایندگان به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ارائه شده بود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس از پاسخ های رحمانی فضلی قانع شدند، امضاء خود را پس گرفتند و موضوع استیضاح از حدنصاب افتاد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامه این موضوع به هیات رییسه مجلس ارائه شده و بر این اساس از دستور کار کمیسیون نیز خارج شده است.

تقاضای استیضاح رحمانی فضلی وزیر کشور چهارشنبه ۱۱ مهرماه با ۲۵ امضا و در ۱۳ محور تقدیم هیات رییسه مجلس شد. قرار بود این طرح استیضاح در جلسه فردا دوشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بررسی شود.

سهل‌انگاری در مباحث امنیتی به ویژه حمله تروریستی اهواز با توجه به این که وزیر کشور، رییس شورای امنیت کشور است، اجرا نشدن قانون تقسیمات کشوری در دولت یازدهم و دوازدهم از مهم ترین محورهای ۱۳گانه این تقاضای استیضاح بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش نمایشی بودوگرنه بایداستیضاح ومحاکمه بش اززمان وزارت همین چطورحدود۱۵ملیون افاغنه قاچاقی اومدن ایران وایرانی نابوددارمیکنن حتی نمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که براحتی میان ایران وکارمیکنن قاچاقی ازدواج تجاوزوجنایت وگفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افاغنه فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه واین تعدادیعنی بودجه شغل ومنابع بالا۲۰۰سال کشوروهرجای دنیابگی مسخرت میکنن والانم دارن مسخرمیکنن به این وضعیت کشورباهمچین وزیرکشوری که خواب

    • بدون نام

      بد و بست. کار خودش رو کرد. نمایندگان ما دیگه چه آدمی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج