جاباما
۷۹۳۰۳۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

گوگل قادر به انجام کارهای مختلفی با اپلیکیشن‌هایش است. در این مقاله به معرفی ۴ سرویس گوگل خواهیم پرداخت که شاید خیلی‌ها از وجودش بی‌اطلاع باشند. از جمله این امکانات می‌توان به جستجوی تصویری و اجرای یک بازی آنلاین اشاره کرد.

گجت نیوز - معین کریمی: گوگل قادر به انجام کارهای مختلفی با اپلیکیشن‌هایش است. در این مقاله به معرفی ۴ سرویس گوگل خواهیم پرداخت که شاید خیلی‌ها از وجودش بی‌اطلاع باشند. از جمله این امکانات می‌توان به جستجوی تصویری و اجرای یک بازی آنلاین اشاره کرد.سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

آیا تا به حال مشغول گوش دادن به موسیقی بوده‌اید که نام آهنگ یا حتی خواننده‌ی آن اثر را نمی‌دانستید؟ آیا به دنبال راهی می‌گردید تا بتوانید آن را در اینترنت پیدا کنید؟ ما به شما راه‌کارهای جدیدی را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این چهار قابلیت گوگل شما قادر به انجام کارهایی هستید که شاید تا پیش از این راهی برای انجام آن‌ها به ذهنتان نمی‌رسیده است.

اپلیکیشن‌های مختلف گوگل از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برند که شاید بسیاری از کاربران حتی از وجود آن‌ها نیز اطلاعی ندارند. در این مقاله این قابلیت‌ها را برای شما توصیف خواهیم کرد. علاوه بر این، با دیگر اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل نیز بیشتر آشنا خواهید شد.

جستجوی تصویری

سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

جستجوی تصویری برای به حداقل رساندن جستجوهای گوگل شما طراجی شده است و در اپلیکیشن Google Assistant نهفته است. گوگل عکسی از صفحه شما می‌گیرد و از طریق آن به جستجو می‌پردازد. حالا شما می‌توانید در حالی که مشغول چت با دوستانتان هستید، جستجو را به خود جستجوگر گوگل بسپارید.

زمان سنج

سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

گوگل کروم دارای یک افزونه است که می‌تواند به عنوان یک زمان سنج برای شما کار کند. فرقی نمی‌کند زمان بازی با دوستانتان باشد یا یک زنگ هشدار برای توجه شما به یک وقت ملاقات، زمان سنج یک چیز با‌ارزش و مفید است که می‌تواند در ذهن دوستانتان از شما یک فرد وقت شناس بسازد.

اپلیکیشن جستجوی صوتی

سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

ما یک موسیقی گوش داده‌ایم و هیچ ایده‌ای در مورد خواننده‌ی آن نداریم. همراه با اپلیکیشن Sound Search گوگل، شما می‌توانید موسیقی را پخش کرده تا با استفاده از این قابلیت گوگل ، اطلاعاتی از آن قطعه را به دست آورید.

بازی Tic Tac Toe

سرویس‌های گوگل که از وجودشان بی‌اطلاع هستید

هرکسی نیازمند کمی استراحت در هنگام کار، مطالعه یا حتی زندگی در کنار خانواده‌اش است. کافیست عبارت "tic tac toe" را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا یک بازی در سمت راست صفحه نمایان شود. این بازی را می‌توانید در کنار یکی از اعضای خانواده، دوستان یا همکارانتان انجام دهید. Tic Tac Toe همان بازی «ایکس او» خودمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بود ممنون

    • بدون نام

      من اخریو میدونستم:)

    • علی

      عالی بود

    • رضا

      اره همین دیروز گوگل درستشون کرده

    • بدون نام

      اره همین دیروز گوگل درستشون کرده خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج