۷۹۳۰۷۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نقطه روشن در شب تاریک؛ جسارتِ شجاع!

 شجاع در بازی با کاشیما ۵ برابر محمد انصاری توپ دفع کرد، ۴ برابر سیدجلال از حریف توپ گرفت، ۵ برابر این دو و به اندازه مجموع مدافعان پرسپولیس، پاس حریف را قطع کرد و بیشترین نبرد موفق را در آمارهای AFC ثبت کرد.

وبسایت نود: عملکرد مدافعان پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا کاملا با هم متفاوت بود. انصاری بیشتر زمان مسابقه، در جریان بازی ناپیدا بود. محمد انصاری نسبت به بقیه مدافعان این تیم از همه کمتر دوئل برنده شد، هیچ نبرد هوایی هم نبرد، در زمین حریف هم فقط ۲۳ درصد از پاس‌هایش سالم بود و به مقصد رسید.

آمارهایی ناامیدکننده که از یکی از مطمئن‌ترین مدافعان چند فصل اخیر پرسپولیس ثبت شده است. عملکرد همه مدافعان پرسپولیس اما به این شکل نبوده است.

شجاع خلیل‌زاده در همین مسابقه یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش گذاشت. شجاع در این بازی به اندازه مجموع سه مدافع دیگر تیم یعنی سیدجلال و انصاری و مصلح پاس بازیکنان حریف را قطع کرد. او با اختلاف چشمگیری بیشترین نبرد موفق را داشت.

همچنین ۴ برابر سیدجلال و ۲ برابر محمد انصاری از حریف توپ گرفت. شجاع با تکلی کم‌نظیر، یک شوت مهاجم کاشیما را هم در موقعیتی عالی بلاک کرد و دروازه پرسپولیس را در دقیقه ۳۰ نجات داد.

نقطه روشن در شب تاریک؛ جسارتِ شجاع!

عملکرد فوق‌العاده شجاع حریف را وادار به عوض کردن کانال حملاتش کرد. کاشیما که در بازی دور رفت مقابل سوون سامسونگ ۴۴ درصد حملاتش را از سمت چپ پایه‌ریزی کرده بود، در بازی با پرسپولیس مجبور شد از سمت راست حمله کند.

نقطه روشن در شب تاریک؛ جسارتِ شجاع!

شایان مصلح دفاعی که تا قبل از مصدومیت ماهینی، نیمکت‌نشین پرسپولیس بود هم نتوانست مقابل این فشارها ایستادگی کند و هر دو گل کاشیما از منطقه تحت پوشش او به ثمر رسید. مصلح در این مسابقه هیچ توپی از حریف نگرفت و عملکرد متوسطی داشت. البته عملکرد عالی شجاع در سمت راست باعث شد که فشار مضاعفی به مصلح وارد شود.

مقایسه عملکرد ۴ دفاع پرسپولیس در بازی با کاشیما

نقطه روشن در شب تاریک؛ جسارتِ شجاع!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      لنگی هر چقدر سعی کنی این وحشی رو بازیکن جلوه بدی نمیشه ، این یابو رو باید تو جنگل های آمازون رها کرد تا به جایی که بهش تعلق داره برسه

    • ایرانی.

      اماری که نویسنده یرمطلبش گذاشته که برعکس متنشه.اونکه مصلحوضعیف دونسته درست درامارمدافعان عکسش ثابت شده چون طبق همین جدول مصلح موفقترازسیدجلال وانصاری هست

    • بی نام

      آقای لنگی ماازاین بابابه جزفحاشی اونهم ازنوع بدترین حالتها درزمین بازی چیز دیگری ندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج